Raskaaksi 2020

Se olisi kp30 ja ei menkkoja ei tuhrua. Testilaboratorio testasi tänään pc puikon ja siihenkin näkyvä viivanpaikka saaliina, ei muuta. Yksi testi vielä kaapissa on. Yritän... huom yritän :woot: säästää sen viikonlopulle. Täytyy nyt nauttia loppuloma, kun tästä kierrosta ei tärpännyt ja ensi viikolla varmaan vähän lomareissua ja uskaltaa ottaa vaikka vähän viiniäkin. Jotain positiivista tässäkin. :devil07

siinä kuva siitä viivanpaikasta. En tiedä näkyykö. Oman puhelimen kirjastossa se näkyy jotenkin paremmin, kuin aijaan kautta. Mutta näkyy livenä ihan selkeästi ja ei tartte edes purkaa testiä. Ärsyttävää tällaiselle viivalaseilla varustetulle.

Jespe: Mä olen niin onnellinen teidän plussasta! :love7

Haaleasti kyllä näkyy toinen. Jospa se tuosta vahvistuu, peukut pystyyn.:smiley-bounce012

On mulla tuolla onneksi muitakin :grin
Ärsyttävintä on vaan tää oottelu kun kierrot venyy ja venyy :finger: mut siis omalla kohdalla nää testit kyllä ihan negaksi tulkitsisin :hilarious: kuhan on vaan pakko uittaa jotain tikkua pissassa :playful:
Helpottaiskohan se tätä tikun uittamistarvetta jos hakis pihalta jotain puutikkuja ja uittelis niitä :pompus::bookworm::grin

@Marcipa ja @Mamiliksi virtuaalihalit menetyksien johdosta:Heartbigred

Täällä dpo 6 ja piina vaan kasvaa. Itsellä on aika pessimistinen fiilis raskautumisesta. Kohdun tienoilla satunnaisesti pientä kipuilua ja tissit arat. Pelkään, että luteliaali jää minimaalisen lyhyeksi tässäkin kierrossa. Vkl vieraita tulee ja aion kohtuudella nauttia viiniä. Liian aikaista testatakaan... sunnuntaina olis varmaan aikasin ajankohta testata, mutta teen kaikkeni jotta testaisin vasta dpo 12 keskiviikkona...

Mulla polttelee jo toinen mut en mä ota stressiä ku plussa taitaa kuitenkin olla plussa ja kohta on gynelle niin näkee mitä siellä on.

Kiitos onnitteluista, onnellinen nainen täällä ja toivoo vauvaliimaa :Heartred

Tuuthan meille kertomaan sitten, miten gynellä meni :angelic: millon se aika olikaan?

Onnea vielä kerran, ihan huippujuttu :gen014

Mulla polttelee jo toinen mut en mä ota stressiä ku plussa taitaa kuitenkin olla plussa ja kohta on gynelle niin näkee mitä siellä on.

Kiitos onnitteluista, onnellinen nainen täällä ja toivoo vauvaliimaa :Heartred

Jesbe niin paljon onnea! :happy093.:hello2:smiley-angelic001

Tulen kertomaan totta kai!! Mulla ei ole ikään noi viivat noin vahvistunut ja se luo mulle toivoa enemmän.

Kiitos kaikille varoen, kyllä mä oon ihme optimistinen heh.

Jännä myös ei tiedä miten päin olla oikein. Maaliskuussa pitäisi nyytin tulla niin nyt tulkoon <3

Onpa hyvä että en omin päin menny ottaa mitään hormoneja :)

Voiko olla niin että tuossa oli minun o+? Koska näyttäs että viivat haalennu, kuvaa ei ole.. yleensä testaan päivä pissasta, testaan uudestaan päivällä ja katson tuleeko vahvoja vai oliko eilen vahvimmat :facepalm:

Edit. Onpa suttunen kuva. Sama kuva minkä postasin eilen ja oli niin hilkulla ja minusta kaikki viivat kuivu tasavahvoiksi mitä testasin.

Liitteet

• Screenshot_20200709-102919_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200709-102919_Samsung Internet.jpg
    9 KB · Katsottu: 153
  • Screenshot_20200709-102934_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200709-102934_Samsung Internet.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 152
Tulen kertomaan totta kai!! Mulla ei ole ikään noi viivat noin vahvistunut ja se luo mulle toivoa enemmän.

Jännä myös ei tiedä miten päin olla oikein. Maaliskuussa pitäisi nyytin tulla niin nyt tulkoon :Heartred

Toivon kovasti, että nyt menis sulla kaikki hyvin ihan maaliin saakka :smiley-angelic001
Mä luulen, että se sun kilpparilääkitys on tehnyt tehtävänsä :wink
Tiedän itseasiassa useampia, joilla taustalla kilpparihäikkää ja autoimmuunitulehdus, jotka ovat sitten yrittäneet pitkään tuloksetta ja saaneet vasta onnistuneen raskauden sitten, kun kilpirauhasongelmat on hoidettu. :)

Jännä myös ei tiedä miten päin olla oikein. Maaliskuussa pitäisi nyytin tulla niin nyt tulkoon :Heartred

Onko jesbe sulla ollut raskausoireita nyt? Tai minkälaiset olot ylipäätä? Joko mies näki plussan? :nailbiting: onnea vielä!!

Voiko olla niin että tuossa oli minun o+? Koska näyttäs että viivat haalennu, kuvaa ei ole.. yleensä testaan päivä pissasta, testaan uudestaan päivällä ja katson tuleeko vahvoja vai oliko eilen vahvimmat :facepalm:

Edit. Onpa suttunen kuva. Sama kuva minkä postasin eilen ja oli niin hilkulla ja minusta kaikki viivat kuivu tasavahvoiksi mitä testasin.

Molemmissa kuvissa mun silmään tasa väriset. Toisessa kuvassa ylempi kp14 vahvempi

Molemmissa kuvissa mun silmään tasa väriset. Toisessa kuvassa ylempi kp14 vahvempi

Kiitti! Tuntuu että omat silmät huijaa ja etsii kirkuvaa viivaao_O

Eli jos eilen ovisplussaa, ja nyt alkaa viivat hiipuun, niin miten dpo sitten laskettiin? Oon lukenut miljoonia kertoja täältäkin, mutta kun itse pääsee laskeen niin ei muka muistakaan :grin

Edit. Sen vielä että eilen oli nuo vahvimmat viivat ja iltaa kohti paheni oviskivut. Juili munasarjoja, tärähtekykipua, selässä tuntu jne. Joten sopis kyllä ovisplussaan.. toki nopeaa se ohi meni jos nyt jo haaleaa viivaa:eek: toki en oo perehtyny miten ovis "käyttäytyy" testejen osalta, nyt siis ensimmäistä kertaa.

Muokattu viimeksi:
Kp42 maatessa tuntuu sellasta painetta että lähipäivinä varmaan menkat alkaa, mutta sitten taas samantyyppistä oireilua on ollut ovulaation aikaan.

Ja nyt kun mulla ei ole niitä ovulaatiotestejä, en pysty asiaa tarkistamaan mitenkään, enkä juuri nyt pysty niihin satsaamaan.

On tämäkin yks työmaa. :joyful:

Ajattelin elokuussa käydä yksityisellä kyselemässä saisiko testiin letrozolit. Kun kuitenkin on tätä lapsettomuushoito taustaa, vai odottelisiko vielä hetken ennenkun sinne paukkaa paikalle..
Viimeksi kun letrot oli käytössä ei niistä ollu mitään apua kun munasarjat oli täysin lepotilassa mutta ajattelin että voisihan sitä nyt uudestaan kokeilla. :schoked025

Kiitti! Tuntuu että omat silmät huijaa ja etsii kirkuvaa viivaao_O

Eli jos eilen ovisplussaa, ja nyt alkaa viivat hiipuun, niin miten dpo sitten laskettiin? Oon lukenut miljoonia kertoja täältäkin, mutta kun itse pääsee laskeen niin ei muka muistakaan :grin

Edit. Sen vielä että eilen oli nuo vahvimmat viivat ja iltaa kohti paheni oviskivut. Juili munasarjoja, tärähtekykipua, selässä tuntu jne. Joten sopis kyllä ovisplussaan.. toki nopeaa se ohi meni jos nyt jo haaleaa viivaa:eek: toki en oo perehtyny miten ovis "käyttäytyy" testejen osalta, nyt siis ensimmäistä kertaa.

Tänään sit olis dpo0. Korjatkaa mua jos oon väärässä.
Selvästi mun silmään noi saman väriset ja jos nyt alkanut haalenemaan niin uskoisin oviksen tulleen

Tänään sit olis dpo0. Korjatkaa mua jos oon väärässä.
Selvästi mun silmään noi saman väriset ja jos nyt alkanut haalenemaan niin uskoisin oviksen tulleen

Kiitos taas Alloha! :grin

Testaan vielä tänään siihen aikaan mitä yleensä, niin siitähän sen tietää.. nyt otin tosiaan heti aamun ekasta ja oli hailakampi. Mutta ei vertailukelpoinen kun en yleensä aamupissasta ota. Eilen oli kyllä kovat oviskivut, molemminpuolin.. katsotaan millanen pvä tänään.. on tämä rakettitiedettä näin vasta-alkajalle:grin

Terve taas kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille plussanneille!

Olen pitänyt taukoa foorumilta, kun siitä tuli vain surullinen ja stressaantunut olo. Vieläkään en ole raskaana, yk7. Ovulaatiotestien tekeminen on mennyt ihan plörinäksi viime ja tässä kuussa, mutta peitot ovat heiluneet ahkerasti. Jospa olisin nyt raskaana? Juuri oli virtsatietulehdus, ja nyt on hiivatulehdus, ihanaa...

Mieheni kävi testissä, ja sperman laatu on tosi hyvä! Että ainakaan sitä ei tarvitse nyt stressata.

Takaisin