Raskaaksi 2020

Hei onko kuinka moni saanut pc testiin viivanpaikkoja? Onkohan kuinka yleistä? Ollut aina mun luottotesti, enkä muista että ois koskaan viivanpaikkoja edes antanut. Nyt näkyy testissä hyvin haaleasti toinen viiva, viivanpaikaksi sen tulkitsisin, kun ei kai punerra (tuijottanut niin kauan, että en enää edes tiedä onko siinä mitään viivaa oikeasti edes :hilarious:).

Hei onko kuinka moni saanut pc testiin viivanpaikkoja? Onkohan kuinka yleistä? Ollut aina mun luottotesti, enkä muista että ois koskaan viivanpaikkoja edes antanut. Nyt näkyy testissä hyvin haaleasti toinen viiva, viivanpaikaksi sen tulkitsisin, kun ei kai punerra (tuijottanut niin kauan, että en enää edes tiedä onko siinä mitään viivaa oikeasti edes :hilarious:).

Juuri muutamia päiviä sitten sain eikä mihinkään siitä lähtenyt vahvistumaan. En muista oliko täällä vai toisella palstalla kuvakin siitä.

Minulla ei ollutkaan kohdussani mitään elävää :sad001 Ei nyt saadakaan toista lasta :sad010 Voi meidän pieni rakas ei tullutkaan tähän maailmaan :sad001

Olen pahoillani, voimaa surun käsittelyyn :Heartred Tiedän tunteen :Heartred
Täällä ollaan sitten kun siltä tuntuu :hug013

Keventääkseni tunnelmaa, kävin taas testikaupoilla :facepalm: joopa joo: taas :grin

Ok, miehelle en edes viitsinyt kertoa, koska en jaksa nyt mitään kyssäreitä et pitääkö koko ajan testata, ei noi ukkelit vaan tajuu :hilarious: joten nyt mulla on pieni kätkö kaapin peräperukoilla :laughing002

Ei mulla ainakaan yhtään lapasesta lähde tää homma tai mitään laughing7
Miks nää testailut ei voi loppuu siihe negaan :grin

Keventääkseni tunnelmaa, kävin taas testikaupoilla :facepalm: joopa joo: taas :grin

Ok, miehelle en edes viitsinyt kertoa, koska en jaksa nyt mitään kyssäreitä et pitääkö koko ajan testata, ei noi ukkelit vaan tajuu :hilarious: joten nyt mulla on pieni kätkö kaapin peräperukoilla :laughing002

Älä huoli! Taas tilattu 20 testiä ja en tiedä mihin ne 40 viimeksi tilattua katosi. :hilarious:
Tiedän mulla on addiktio...

Nii mullahan mies kuvittelee että oon tehny yhen ja ainoan testin (se cb 3+ josta täälläkin kuva), mutta totuushan on toisenlainen... Kyllä oon testannu jo 9 krt :shy:

Kuulostaa niin tutulle.. :hilarious: täytyyhän sitä jokin harrastus olla.
Tässä mietin mitkä kaikki testit haalin jemmaan ja tulee kyllä käyttöä:laughing021

Tein kahden tunnin pidätyksellä tunti sitten testin ja selkeä sininen yhtä paksu mutta haalea viiva ilmestyi heti ruutuun ja jäi siihen! Mä taidan nyt uskoa että raskaus on, jännä ku saa tietää että kuinka pitkällä tää on et milloin se ovulaatio loppupeleissä oli...

Tein kahden tunnin pidätyksellä tunti sitten testin ja selkeä sininen yhtä paksu mutta haalea viiva ilmestyi heti ruutuun ja jäi siihen! Mä taidan nyt uskoa että raskaus on, jännä ku saa tietää että kuinka pitkällä tää on et milloin se ovulaatio loppupeleissä oli...
Kuvaa tänne...

Aaah.. Ihanaa muutkin piilottelee mieheltä testausta. En tiedä maltanko noudattaa suurta suunnitelmaa ja kertoa miehelle vasta mahdollisesta raskaudesta varhaisultran jälkeen.. Saattaa olla että oikeasti en malta odottaa niin pitkään.

Aaah.. Ihanaa muutkin piilottelee mieheltä testausta. En tiedä maltanko noudattaa suurta suunnitelmaa ja kertoa miehelle vasta mahdollisesta raskaudesta varhaisultran jälkeen.. Saattaa olla että oikeasti en malta odottaa niin pitkään.
Haha mä voisin tehdä miehelle tuollaisen källin. Etätöitä tehdessä mun täytyy kuitenkin välillä käydä asiakkaiden luona ja parikin eri ultramahdollisuutta ois joidenkin asiakkaiden lähellä.

Ei ku heittää pois sen kuvan mut laitan kun pystyn mut se on ihan Selkee plus
Kaveri joka tietää niin huusi et hei haloo toi on plussa kun lähetin kuvan ja sanoi ettei mun testi oo ikää noin näkyvä ollut tossa testissä. Ei avattuna. Mä oon ihan suu pyöreänä täällä

Noniin sori huono kuva. Juu

Liitteet

• IMG_20200708_201227.jpg
    IMG_20200708_201227.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 310
Luomuplussa eka ilman niinkuin progevalmistetta ja sit semmonen outo olo. Hoidoton kierto eli mä saan ehkä luomuvauvan. Tekisi mieli huutaa koko maailmalle että mä oon RASKAANA . En voi uskoa. En uskonut että mulle luomuna ikinä suotaisiin.. kiitos luojan kiitos

Testailusta kun puhutaan... Tein testin maanantaina, enkä tiedä miksi piti päästä testaamaan uudestaan jo nyt. Mutta ai että sitä helpottumisen tunnetta, kun viiva haalistunut noin hyvin parissa päivässä!
Pari viikkoa vielä pitää malttaa odotella kontrollilabroja ja saa varmistuksen, että tyhjentynyt on. Mutta kyllä tää jo helpottaa tätä vainoharhailua :rolleyes:

Ylhäällä siis nyt, ja alhaalla maanantain.

Liitteet

• 1594234393413.jpg
    1594234393413.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 195
Takaisin