Raskaaksi 2020

Ei taida ihan vielä ovisplussa ollao_O aivan huippua jos ensimmäisen oviksen tikutan ja sitä pääsee hyödyntään!!
Toi on niin hilkulla, että muutaman tunnin päästä vois jo tulla ihan kirkuva viiva. :smiley-angelic001
Piti oikein tihrustaa, koska on tosi lähellä plussaa.
 
Mulla ekasta raskaudesta kertoi juurikin se oireettomuus. Mikään ei viitannut raskauteen, vaikka edellisissä kierroissa tuntui olevan ''oireita'' aina. Rinnat ei olleet kipeät, eikä vielä ollut pahoinvoinitakaan tai muita tuntemuksia. Mähän en uskonut olevani raskaana, ennekuin alkoi pahoinvointi oisko ollut rv6-7. No se pahoinvointikin loppui kuin seinään ja ajattelin, että se oli siinä, mutta palasi sitten viikoilla 10 tai yli. Rinnat mulla kipeytyi todella myöhään. :happy:

Muoks. Niin ainoa mikä viittasi raskauteen, oli Vv läpi kierron ja sitä nyt lähinnä seurailen vinkkinä!


Kiitos kun jaksat olla positiivinen :Heartpink Ja mukava kuulla myös näitä, että on todella saanut yllättyä lopulta :wideyed::)
Minulla molemmista lapsista ollut joitakin oireita ja muistaakseni myös rinnat arat jo aika alusta. Senkin takia toiveet ihan onnettomat.. Vaikka toki ei saisi vertailla kun ei ole yhtä ja oikeaa, mutta silti tuntuu jotenkin siltä ettei :sorry:
 
Ei taida ihan vielä ovisplussa ollao_O aivan huippua jos ensimmäisen oviksen tikutan ja sitä pääsee hyödyntään!!

Mä nyt tässä arvon onko plussa vai ei, kun toi on jo niin vahva. :wideyed:
Taitaa olla ihan vaan pikkusen haalempi toi viiva?
 
Herkemmin sitä tutkailee oireita kun yrittää :)
Tottakai. Mut pointtini mitä yritin tuoda esille tuossa aiemmin, oli se, että nämä kivut ja tuskat huomaisi ja olisi huomannut kyllä tutkailemattakin. Sen verran tuntuvia kipuja. Taustalla on myös vajaa viiden vuoden lapsettomuus, joten toivomiset ja oireiden kehittelyt ovat hyvinkin tuttuja niiltä ajoilta. Eikä nämä nyt mene oikein siihen "kun oikein toivoo niin.." kategoriaankaan. Mutta kuten sanottu, ihmismieli ja -keho ovat ihmeellisiä kapistuksia ja pystyvät vaikka mihin :)
 
Tervetuloa uusille :welcome
Kiva saada uutta porukkaa, paljon on siirtynyt tonne plussanneisiin, niin vähän uuttaverta tänne kuumeilijoidenkin puolelle :hello !


Mulle tuli joku tosi vahva olo et olis tärpännyt. Huomaan kokoajan ajattelevani et olisin raskaana :laughing002 . Ihan kamalaa sit jos tästä tuleekin tiputus ja kierto alkaa. Jotenkin vaan tosi vahva vainu et tästä olis tärpännyt :grin . No vasta joku dpo3 :laughing021 . Oon ihan hömpsähtänyt. No mut kattellaan. Ens perjantaina testailen ekaa kertaa sit joku dpo12 :p


Tuo hömpsähtänyt fiilis on mullakin. :grin
Oon kyllä aina ennenkin kiinnittänyt huomiota oireisiin ennen menkkoja (toki nyt varmaan vielä enemmän). Mutta musta tuntuu että maailmankaikkeus haluaa just nyt antaa mulle pahimmat pms-oireet pitkään aikaan! Ja siihen vielä oma mieli päälle niin ei hyvä. :woot::grin
 
Mä nyt tässä arvon onko plussa vai ei, kun toi on jo niin vahva. :wideyed:
Taitaa olla ihan vaan pikkusen haalempi toi viiva?


Tikutappa muutaman tunnin päästä uudelleen, mulla kävi samoin. Ja aamulla tuli plussa kun illalla klo 23 oli tollanen ku sulla :)..

Tässä mun kuvat
 

Liitteet

  • IMG_20200707_233049.jpg
    IMG_20200707_233049.jpg
    51.5 KB · Katsottu: 96
  • IMG_20200708_064512.jpg
    IMG_20200708_064512.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 92
Täällä pahanolon aaltoja tulee edelleen, heikottaa ja hikoiluttaa. Vasenta munasarjaa jomottaa ihan tosi paljon välillä. Flo ennustaa menkkoja vasta 8 päivän päähän, sais alkaa jo, kun tietää, ettei sitä plussaa tästä kierrosta tuu :sad001
 
En varmaan ole ovuloinut tässä kierrossa, silloin kesäkuussa sitä ovulaatiosta tikuttelin ennen juhannusta ja testit näyttikin lupaavilta kun tummuivat. Mutta sitten muistaakseni lähtivätkin haalenemaan ja jätin koko tikuttelun.

En usko että olen siis tässä kierrossa ovuloinut, jonka takia kierto vaan nyt venyy..
 
Näin viime yönä unta että tein kesken työpäivän hirveessä kiireessä jonkun digitaalisen testin ja siinä luki: "3,5" ja teksti "tuskin raskaana" :hilarious:
 
Tottakai. Mut pointtini mitä yritin tuoda esille tuossa aiemmin, oli se, että nämä kivut ja tuskat huomaisi ja olisi huomannut kyllä tutkailemattakin. Sen verran tuntuvia kipuja. Taustalla on myös vajaa viiden vuoden lapsettomuus, joten toivomiset ja oireiden kehittelyt ovat hyvinkin tuttuja niiltä ajoilta. Eikä nämä nyt mene oikein siihen "kun oikein toivoo niin.." kategoriaankaan. Mutta kuten sanottu, ihmismieli ja -keho ovat ihmeellisiä kapistuksia ja pystyvät vaikka mihin :)

Näin juuri! Oireitakin on niin erilaisia kuten kiertoja. Kaikilla kierroilla ei ole ollut kipuja kun taas edellisessä oli kipuja 2 viikkoa menkkojen aikaan mitä ihmettelin. Välillä on pahoinvointeja ja välillä rintoja kivistää. Yksi kemiallinen oli mutta muuten negakiertoja.
 
Mä nyt tässä arvon onko plussa vai ei, kun toi on jo niin vahva. :wideyed:
Taitaa olla ihan vaan pikkusen haalempi toi viiva?

Kiitos vastauksista! Elämäni eka ovisplussa käsillä. Silmät huijaa koko ajan ja ei usko että viivat vahvistuu :nailbiting: joko eka tikutettu ovisplussa lähellä. Pikkusen ehkä väri eroa vielä.. eihän tallettelu myöhässä jos vasta tänään.. :rolleyes: ja ihan sama vaikka oiski myöhässä. Oon onnellinen oviksesta:grin
 
Kurkistelen vielä varovasti tänne. Painun kohta taustalle, jotta saan välillä muutakin ajateltavaa. Huomasin, että alkaa mennä niin kovin pään sisään tää homma ja käymään mielen päälle, että nyt aion vähentää tätä foorumilla olemista. Meillä kuitenkin nyt muutakin kivaa touhua, muuttoa ja remppaa tiedossa :)
Niin kuin täällä on jo aiemmin sanottu, niin muu tekeminen auttaa pitämään pään kasassa, kun on rentoutuneempi ja ei koko ajan mieti tätä yhtä ja samaa, voi se helpottaa sitä positiivisen tuloksen saamista. Piinailen sitten täällä taas, kun on sen aika, mutta nyt hetken ainakin keskittynen muihinkin juttuihin.

Mulla migreeni alkoi unien läpi, dpo oletettavasti 14. Täysin varma en voi olla, kun en tikuttanut. Kovasti mietin, että joskos jotain yritti tapahtua, muttei sitten tapahtunutkaan, kun kovin tutut oli oireet. Nyt on tissikipukin hellittänyt, ainoastaan päänsärky vaivaa. Viimeisimmät urtikaria kohtauksetkin oli aika rajuja, mutta nyt rauhoittumaan päin.
Pc:n testin tein nyt aamulla 5h pidätyksellä, mutta negalta tuo näyttäisi taikka viivanpaikalta kuivuessaan. Ei muuta kun odotellaan. Tiputtelu katosi johonkin tässä kierrossa.
 

Liitteet

  • IMG_20200708_134308.jpg
    IMG_20200708_134308.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 137
  • IMG_20200708_141253.jpg
    IMG_20200708_141253.jpg
    7.7 KB · Katsottu: 122
Muokattu viimeksi:
Kurkistelen vielä varovasti tänne. Painun kohta taustalle, jotta saan välillä muutakin ajateltavaa. Huomasin, että alkaa mennä niin kovin pään sisään tää homma ja käymään mielen päälle, että nyt aion vähentää tätä foorumilla olemista. Meillä kuitenkin nyt muutakin kivaa touhua, muuttoa ja remppaa tiedossa :)
Niin kuin täällä on jo aiemmin sanottu, niin muu tekeminen auttaa pitämään pään kasassa, kun on rentoutuneempi ja ei koko ajan mieti tätä yhtä ja samaa, voi se helpottaa sitä positiivisen tuloksen saamista. Piinailen sitten täällä taas, kun on sen aika, mutta nyt hetken ainakin keskittynen muihinkin juttuihin.

Mulla migreeni alkoi unien läpi, dpo oletettavasti 14. Täysin varma en voi olla, kun en tikuttanut. Kovasti mietin, että joskos jotain yritti tapahtua, muttei sitten tapahtunutkaan, kun kovin tutut oli oireet. Nyt on tissikipukin hellittänyt, ainoastaan päänsärky vaivaa. Viimeisimmät urtikaria kohtauksetkin oli aika rajuja, mutta nyt rauhoittumaan päin.
Pc:n testin tein nyt aamulla 5h pidätyksellä, mutta negalta tuo näyttäisi taikka viivanpaikalta kuivuessaan. Ei muuta kun odotellaan. Tiputtelu katosi johonkin tässä kierrossa.


Mä näen hailuran tossa kuivuneessa tikussa. :shy: Saatan kyllä olla niin kehittynyt tiiralilija, että muodostan viivoja jo katseellani...:hilarious:
 
Mäkin nään, mutta samanlaisia viivanpaikkoja (tai harhoja :hilarious:) näin sen puolen vuoden aikana kun tätä keskeytynyttä tehtiin, vaikka mitään ei ollutkaan kyydissä.
Ja testiajan ulkopuolella ei ehkä kannata testejä enää tihrustaa ja itseään kiusata :rolleyes:
 
Mä näen hailuran tossa kuivuneessa tikussa. :shy: Saatan kyllä olla niin kehittynyt tiiralilija, että muodostan viivoja jo katseellani...:hilarious:
Mäkin nään, mutta samanlaisia viivanpaikkoja (tai harhoja :hilarious:) näin sen puolen vuoden aikana kun tätä keskeytynyttä tehtiin, vaikka mitään ei ollutkaan kyydissä.
Ja testiajan ulkopuolella ei ehkä kannata testejä enää tihrustaa ja itseään kiusata :rolleyes:

Mä arvasin, että täällä joku sanoo, et jotain näkyy :hilarious::grin

Siis se näkyi jo testiajalla, mut mun mielestä oli sen verran viivanpaikkaa muistuttava, etten laskisi sitä vielä miksikään :bag: selkeemmin erottui kuivuessaan.
Mutta mutta, katellaan. Seuraavan kerran testaan vasta viikon päästä, jos ei oo alkanut ennen sitä, ärsyttää niin nää viivanpaikat :grin

Toisaalta mulla on ollut luottotestinä pc, koska se ei oo ennen antanut mitään turhia viivanpaikkoja :bookworm:
 
Mä saan luotua tikkuun kuin tikkuun vähintään viivanpaikkavarjohaamun superkatseellani :angelic::bag::grin
Ehkä tää on joku iän myötä kehittyvä ominaisuus kun vajaa 10v sitten en ikinä nähny viivanpaikkoja missään. Ne oli joko plussaa tai negaa. Tai sit testit on muuttuneet huonommiksi :mad:
 
Mä saan luotua tikkuun kuin tikkuun vähintään viivanpaikkavarjohaamun superkatseellani :angelic::bag::grin
Ehkä tää on joku iän myötä kehittyvä ominaisuus kun vajaa 10v sitten en ikinä nähny viivanpaikkoja missään. Ne oli joko plussaa tai negaa. Tai sit testit on muuttuneet huonommiksi :mad:

Meillä on aivan mahtavia supervoimia! :hilarious:
 
Kk loppui eilen :gen014Kp7 ja flo ennustaa ovista lauantaille ja pyhh:hilarious: Pian pääseekin oviksen metsästykseen:rolleyes:
mua alko aamulla naurattaa miten toi karsee kreppimehu voi alkaa jo maistuu ihan ok:lle:joyful::hungover:
 
Tässä laskeskelin ja totesin, että voi olla, et nyt oliskin vasta dpo12 :bag:
Että sellanen pieni mahdollisuus on, että mä olen nyt ajoitukset laskenut väärin sekä testannut liian aikaisin :grin

Niin kun täällä sanottiin, ettei pidä heittää kirvestä kaivoon ennenaikaisesti, vaikka nyt olen hyvinkin jo varautunut siihen negaan ja kykenen ottamaan sen vastaan tällä hetkellä ihan rauhaisasti :joyful:
Ärsyttävää vaan, että kierrot on sekasempia kuin seinäkellot, ettei todellakaan voi puhua mistään säännöllisyydestä, niin on vaikea ajoittaa tätä testailua. Pitäis kai ottaa aina sen pisimmän kierron mukaan niin säästyis aikaa, rahaa ja mielenterveyttä :playful:
 
Takaisin
Top