Toi on niin hilkulla, että muutaman tunnin päästä vois jo tulla ihan kirkuva viiva.Ei taida ihan vielä ovisplussa ollaaivan huippua jos ensimmäisen oviksen tikutan ja sitä pääsee hyödyntään!!

Piti oikein tihrustaa, koska on tosi lähellä plussaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi on niin hilkulla, että muutaman tunnin päästä vois jo tulla ihan kirkuva viiva.Ei taida ihan vielä ovisplussa ollaaivan huippua jos ensimmäisen oviksen tikutan ja sitä pääsee hyödyntään!!

Mulla ekasta raskaudesta kertoi juurikin se oireettomuus. Mikään ei viitannut raskauteen, vaikka edellisissä kierroissa tuntui olevan ''oireita'' aina. Rinnat ei olleet kipeät, eikä vielä ollut pahoinvoinitakaan tai muita tuntemuksia. Mähän en uskonut olevani raskaana, ennekuin alkoi pahoinvointi oisko ollut rv6-7. No se pahoinvointikin loppui kuin seinään ja ajattelin, että se oli siinä, mutta palasi sitten viikoilla 10 tai yli. Rinnat mulla kipeytyi todella myöhään.
Muoks. Niin ainoa mikä viittasi raskauteen, oli Vv läpi kierron ja sitä nyt lähinnä seurailen vinkkinä!
Ja mukava kuulla myös näitä, että on todella saanut yllättyä lopulta
:)
Ei taida ihan vielä ovisplussa ollaaivan huippua jos ensimmäisen oviksen tikutan ja sitä pääsee hyödyntään!!

Tottakai. Mut pointtini mitä yritin tuoda esille tuossa aiemmin, oli se, että nämä kivut ja tuskat huomaisi ja olisi huomannut kyllä tutkailemattakin. Sen verran tuntuvia kipuja. Taustalla on myös vajaa viiden vuoden lapsettomuus, joten toivomiset ja oireiden kehittelyt ovat hyvinkin tuttuja niiltä ajoilta. Eikä nämä nyt mene oikein siihen "kun oikein toivoo niin.." kategoriaankaan. Mutta kuten sanottu, ihmismieli ja -keho ovat ihmeellisiä kapistuksia ja pystyvät vaikka mihin :)Herkemmin sitä tutkailee oireita kun yrittää :)
Tervetuloa uusille
Kiva saada uutta porukkaa, paljon on siirtynyt tonne plussanneisiin, niin vähän uuttaverta tänne kuumeilijoidenkin puolelle!
Mulle tuli joku tosi vahva olo et olis tärpännyt. Huomaan kokoajan ajattelevani et olisin raskaana. Ihan kamalaa sit jos tästä tuleekin tiputus ja kierto alkaa. Jotenkin vaan tosi vahva vainu et tästä olis tärpännyt
. No vasta joku dpo3
. Oon ihan hömpsähtänyt. No mut kattellaan. Ens perjantaina testailen ekaa kertaa sit joku dpo12
![]()

Mä nyt tässä arvon onko plussa vai ei, kun toi on jo niin vahva.
Taitaa olla ihan vaan pikkusen haalempi toi viiva?
Tottakai. Mut pointtini mitä yritin tuoda esille tuossa aiemmin, oli se, että nämä kivut ja tuskat huomaisi ja olisi huomannut kyllä tutkailemattakin. Sen verran tuntuvia kipuja. Taustalla on myös vajaa viiden vuoden lapsettomuus, joten toivomiset ja oireiden kehittelyt ovat hyvinkin tuttuja niiltä ajoilta. Eikä nämä nyt mene oikein siihen "kun oikein toivoo niin.." kategoriaankaan. Mutta kuten sanottu, ihmismieli ja -keho ovat ihmeellisiä kapistuksia ja pystyvät vaikka mihin :)
Mä nyt tässä arvon onko plussa vai ei, kun toi on jo niin vahva.
Taitaa olla ihan vaan pikkusen haalempi toi viiva?
joko eka tikutettu ovisplussa lähellä. Pikkusen ehkä väri eroa vielä.. eihän tallettelu myöhässä jos vasta tänään.. Kurkistelen vielä varovasti tänne. Painun kohta taustalle, jotta saan välillä muutakin ajateltavaa. Huomasin, että alkaa mennä niin kovin pään sisään tää homma ja käymään mielen päälle, että nyt aion vähentää tätä foorumilla olemista. Meillä kuitenkin nyt muutakin kivaa touhua, muuttoa ja remppaa tiedossa :)
Niin kuin täällä on jo aiemmin sanottu, niin muu tekeminen auttaa pitämään pään kasassa, kun on rentoutuneempi ja ei koko ajan mieti tätä yhtä ja samaa, voi se helpottaa sitä positiivisen tuloksen saamista. Piinailen sitten täällä taas, kun on sen aika, mutta nyt hetken ainakin keskittynen muihinkin juttuihin.
Mulla migreeni alkoi unien läpi, dpo oletettavasti 14. Täysin varma en voi olla, kun en tikuttanut. Kovasti mietin, että joskos jotain yritti tapahtua, muttei sitten tapahtunutkaan, kun kovin tutut oli oireet. Nyt on tissikipukin hellittänyt, ainoastaan päänsärky vaivaa. Viimeisimmät urtikaria kohtauksetkin oli aika rajuja, mutta nyt rauhoittumaan päin.
Pc:n testin tein nyt aamulla 5h pidätyksellä, mutta negalta tuo näyttäisi taikka viivanpaikalta kuivuessaan. Ei muuta kun odotellaan. Tiputtelu katosi johonkin tässä kierrossa.
Saatan kyllä olla niin kehittynyt tiiralilija, että muodostan viivoja jo katseellani...
Mä näen hailuran tossa kuivuneessa tikussa.Saatan kyllä olla niin kehittynyt tiiralilija, että muodostan viivoja jo katseellani...
![]()
Mäkin nään, mutta samanlaisia viivanpaikkoja (tai harhoja) näin sen puolen vuoden aikana kun tätä keskeytynyttä tehtiin, vaikka mitään ei ollutkaan kyydissä.
Ja testiajan ulkopuolella ei ehkä kannata testejä enää tihrustaa ja itseään kiusata![]()

Mä saan luotua tikkuun kuin tikkuun vähintään viivanpaikkavarjohaamun superkatseellani :angelic::bag:
Ehkä tää on joku iän myötä kehittyvä ominaisuus kun vajaa 10v sitten en ikinä nähny viivanpaikkoja missään. Ne oli joko plussaa tai negaa. Tai sit testit on muuttuneet huonommiksi![]()