Pahoittelut huonoja uutisia saaneille
Ja uusille
Omaa napaa. Dpo 7. Eihän vielä tässä vaiheessa mitään raskausoireita voi olla, mut oon kytännyt nyt joka wc-käynnillä tulisko kiinnittymisvuotoa.

No ei oo näkynyt, mut ihmeen paksua valkovuotoa tulee. Oikein hämmästyneenä vilkaisin alas kun istuin pöntöllä, et mitä kummaa sieltä nyt valuu

, mulla ei yleensä vv:t tälleen holvaile. Varsinkaan tässä vaiheessa kiertoa.
Päänsärkyä ollut tänään välillä, samoin parina päivänä jo lievää etomista. Samanlaista kuin raskaana ollessa oli, jos ei ollut syönyt yli kahteen tuntiin. Ei nää voi raskausoireita vielä olla ja ehkä osittain psykologista? Mutta mulla on usko aika korkealla ja toivon kovasti nyt tärppiä.
Meillä esikoinen tärppäsi yk4, mutta meillä oli täysin tjot-meininki, että en todellakaan syynännyt kierron vaiheita, hyvä ku menkkojen alkamisen rastitin seinäkalenteriin. Minä idiootti tajusin olevani raskaana vasta ku menkat oli jo reilusti yli viikon myöhässä, olin juhlimassa ja kummastelin ku alkoholin juonti oksetti vaikken ollut juonut paljoa. Rupesin ajattelemaan vasta seuraavana aamuna pikku krapulassa, et hei onkohan mulla menkat myöhässä. Onkohan mulla raskaustestiä kaapissa. No oli ja kirkuvanpunainen viiva sieltä heti pärähti. En vieläkään käsitä miten elin niin huolettomasti, en jotenkin uskonut että "heti" tärppää yrittämättä, meil oli tuolloin seksiä hyvä jos 3x kuukaudessa.
Niin tällä pohjustuksella voisin kuvitella, että meillä ei menis raskautumisessa nytkään kauaa.
Tsemppiä kanssapiinailijat