Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on niin tätä.Mä en voi uskoa, että ne kivut mistä huolestuin oli kuin olikin oviskipuja.
Samalta puolelta munis irtoo, kuin viimeksikkin tai ainakin siellä ne jomot on.
En usko, että vois olla ovislimat näin vahvat, jos ois edelleen jotain muuta kuin ovis. :angelic:
Mulla liittyy aina menkkojen alkuun päänsärky, mutta voi tietty olla raskausoirekin :)
jomottelut hävis eikä oo tiputellukaan enää tänään. Ota tästä nyt sit tolkku... no tiistaina pitäis niiden menkkojen alkaa, et vielä huominen välissä. Koko ajan heilun toivon ja epätoivon välillä.Tää on niin tätä.

Tipputteluvuodon loppu kierrosta laittaisi mielellään alkuraskauden oireeksi..
Itsellä siitä on tullut harmillinen normi.. Mikähän senkin aiheuttaa. Olen ajatellut että jos vauvaa ei kuulu, niin voisiko tämä asia liittyä siihen. Eihän sinne ole oikein pystynyt kiinnittymään kun jo alkaa vuotamaan.??
Ei aina tuo tiputtelu vaikuta negatiivisesti raskautumiseen. Moni on tullut tiputtelusta huolimatta raskaaksi. Syitä siihen on monia, yleisintä lienee keltarauhasen vajaus, mutta sitäkin voidaan hoitaa tukilääkkein. Osalla ei kuitenkaan tutkimuksista huolimatta löydy selkeää syytä.:)
Kiitos tästä infosta! Luottavaisin mielin(vielä)
vois jo alkaa ne menkat, niin pääsis starttaa yk5.....Jes, onnea kovasti!Vielä piti varmistaa pc:n liuskalla että on vahvistunut, yks sellanen oli jäljellä. Dpo 12

Tein testin ja nega se oli. Katsotaan alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Rinnat edelleen herkät, alamasulla vaihtelevia tuntemuksia repäisyistä ja menkkamaisista jomoista (ei koko aikaa vaan vaihtelevasti) ja vielä tulee ehkä vähän välillä semmosta ruskeaa pyyhkäisy vuotoa. Väsymystä myös ilmassa, mutta se taas voi johtua siitä että viime päivinä nukkunut tavallista vähemmän ja huonommin. Seuraavan testin teen kyllä vasta sitten jos menkat myöhästyy![]()
enkä uskalla testata.
Mä olin todella vähäuninen viime alkuraskaudessa ja koko ajan silti pirteä kuin peipponen, eli kyllä voi liittyä siihenkin! :) oikeestaan koko raskauden unentarve oli vähäisempi kuin normaalisti, ihanaa niin päinEikä vieläkään menkkoja, hittolainen tätä unettomuutta :banghead: kukuin puoleen 2 ja nyt heräsin 15 yli 6ei lainkaan tyypillistä mulle. Onko jollain plussanneella ollut samaa vaivaa plussakierrossa? Vai elättelenkö taas turhia toiveita
![]()
Meillä melkein samat päivät. Mulla pitäis alkaa huomennaenkä uskalla testata.
Mullakin jotain meininkiä alavatsalla, tosi alhaalla, veti eilen ihan kippuraksi kun viilsi niin kovin. Tänään etoi taas aamulla, kun otin lääkkeet. Kahvi ei ole uponnut hetkeen ja aivastuttaa, mut ei mitenkään runsaasti, ehkä kerran kaks päivässä. Eikä vessahätäkään ole mitenkään erityisen kova, mut urtikaria vähän villiintyi
Katsellaan
Harmi, että sielläkin negamut jospa se vielä vaihtuis
![]()

Vielä piti varmistaa pc:n liuskalla että on vahvistunut, yks sellanen oli jäljellä. Dpo 12