Raskaaksi 2020

Mulla liittyy aina menkkojen alkuun päänsärky, mutta voi tietty olla raskausoirekin :)

jomottelut hävis eikä oo tiputellukaan enää tänään. Ota tästä nyt sit tolkku... no tiistaina pitäis niiden menkkojen alkaa, et vielä huominen välissä. Koko ajan heilun toivon ja epätoivon välillä. :hilarious: Tää on niin tätä.

Mä en voi uskoa, että ne kivut mistä huolestuin oli kuin olikin oviskipuja.
Samalta puolelta munis irtoo, kuin viimeksikkin tai ainakin siellä ne jomot on.
En usko, että vois olla ovislimat näin vahvat, jos ois edelleen jotain muuta kuin ovis. :angelic:

Mulla on kipeenä aina oikee puoli, et ite en ainakaan tunne mitään et kummalta puolelta kipee. Oikee puoli on siis yksinään kipee aina, jossain kohtaa on koko munasarjojen ja kohdun alue ja sit taas vaan oikee puoli. Näin on ollut jo useamman vuoden :)

Mulla liittyy aina menkkojen alkuun päänsärky, mutta voi tietty olla raskausoirekin :)

jomottelut hävis eikä oo tiputellukaan enää tänään. Ota tästä nyt sit tolkku... no tiistaina pitäis niiden menkkojen alkaa, et vielä huominen välissä. Koko ajan heilun toivon ja epätoivon välillä. :hilarious: Tää on niin tätä.

Joo mulla voi liittyä kans kyllä siihen, kun kaikki hormonijutut vaikuttaa niin paljon. Hormonaalinen migreeni pysyi kokonaan poissa, kun estrotaso laski keskenmenon myötä niin, että oli puoli vuotta pelkkiä ovuloimattomia kiertoja. Mutta nyt kun ovuloin ja kiertohäriöt alkoi korjaantumaan niin migge tuli takaisin :grumpy:

Toi on muuten niin totta, et aina tiputellessakin ne epätoivoiset toiveet herää :banghead: mut toivon, et sulla olis jotain muuta se :angelic:

Katma voi paska mitä joudut kokea :oops: . Paaaljon tsemppiä ja voimia tilanteen läpikäymiseen :Heartred

Onnea plussasta!

Se olis niinkun odottelu vaiheelle siirtyminen nyt. Ovis takana mieli hyvä :). Jos puoltoista viikkoa malttais olla testailematta. Mulla on kaks rtestiä, et pitää maltillisesti testaa :grin

Tipputteluvuodon loppu kierrosta laittaisi mielellään alkuraskauden oireeksi..
Itsellä siitä on tullut harmillinen normi.. Mikähän senkin aiheuttaa. Olen ajatellut että jos vauvaa ei kuulu, niin voisiko tämä asia liittyä siihen. Eihän sinne ole oikein pystynyt kiinnittymään kun jo alkaa vuotamaan.??

Tipputteluvuodon loppu kierrosta laittaisi mielellään alkuraskauden oireeksi..
Itsellä siitä on tullut harmillinen normi.. Mikähän senkin aiheuttaa. Olen ajatellut että jos vauvaa ei kuulu, niin voisiko tämä asia liittyä siihen. Eihän sinne ole oikein pystynyt kiinnittymään kun jo alkaa vuotamaan.??

Ei aina tuo tiputtelu vaikuta negatiivisesti raskautumiseen. Moni on tullut tiputtelusta huolimatta raskaaksi. Syitä siihen on monia, yleisintä lienee keltarauhasen vajaus, mutta sitäkin voidaan hoitaa tukilääkkein. Osalla ei kuitenkaan tutkimuksista huolimatta löydy selkeää syytä.:)

Ei aina tuo tiputtelu vaikuta negatiivisesti raskautumiseen. Moni on tullut tiputtelusta huolimatta raskaaksi. Syitä siihen on monia, yleisintä lienee keltarauhasen vajaus, mutta sitäkin voidaan hoitaa tukilääkkein. Osalla ei kuitenkaan tutkimuksista huolimatta löydy selkeää syytä.:)

Kiitos tästä infosta! Luottavaisin mielin(vielä)

Kiitos tästä infosta! Luottavaisin mielin(vielä)

Joo kannattaa olla :) mulle polilla lääkäri sanoi, että tosi monilla tiputtelee jossain kohtaa elämäänsä, eikä se ole suoraan yhteydessä ongelmiin lasten saannissa. Eli aktiivista yritystä vuosi ja sitten tarkempiin tutkimuksiin, tai useampi ar. todettu km takana, niin sitten tutkitaan paremmin. Luulen, että normi gynekin ehkä jotain voisi asialle tehdä, jos se vaivaa pahastikin. :)

Eikä vieläkään menkkoja, hittolainen tätä unettomuutta :banghead: kukuin puoleen 2 ja nyt heräsin 15 yli 6 o_O ei lainkaan tyypillistä mulle. Onko jollain plussanneella ollut samaa vaivaa plussakierrossa? Vai elättelenkö taas turhia toiveita :grin

Tein testin ja nega se oli. Katsotaan alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Rinnat edelleen herkät, alamasulla vaihtelevia tuntemuksia repäisyistä ja menkkamaisista jomoista (ei koko aikaa vaan vaihtelevasti) ja vielä tulee ehkä vähän välillä semmosta ruskeaa pyyhkäisy vuotoa. Väsymystä myös ilmassa, mutta se taas voi johtua siitä että viime päivinä nukkunut tavallista vähemmän ja huonommin. Seuraavan testin teen kyllä vasta sitten jos menkat myöhästyy :grin

Vielä piti varmistaa pc:n liuskalla että on vahvistunut, yks sellanen oli jäljellä. Dpo 12

Liitteet

• IMG_20200706_072934.jpg
    IMG_20200706_072934.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 217
Täällä kp39 ja tein yliopiston apteekin testin, negaa on..... Ouran mukaan lämmöt vielä koholla, ovulaatio saattoi lämpöjen mukaan tapahtua huomattavasti normaalia myöhemmin eli vasta 24.6:eek::shifty: vois jo alkaa ne menkat, niin pääsis starttaa yk5.....

Liitteet

• DSC_8361_mh1594010272861.jpg
    DSC_8361_mh1594010272861.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 188
Tein uuden testin ja samanlaista hailuraa näyttää kuin eilenkin :wtf onkohan se ihan vaan viivanpaikka sitten, vaikka kyllä siihen punaista tarttuu. Nyt en testaa kun lauantaina vasta. Tai ehkä se pe :laughing002

Tein testin ja nega se oli. Katsotaan alkaako menkat keskiviikkona vai ei. Rinnat edelleen herkät, alamasulla vaihtelevia tuntemuksia repäisyistä ja menkkamaisista jomoista (ei koko aikaa vaan vaihtelevasti) ja vielä tulee ehkä vähän välillä semmosta ruskeaa pyyhkäisy vuotoa. Väsymystä myös ilmassa, mutta se taas voi johtua siitä että viime päivinä nukkunut tavallista vähemmän ja huonommin. Seuraavan testin teen kyllä vasta sitten jos menkat myöhästyy :grin

Meillä melkein samat päivät. Mulla pitäis alkaa huomenna :nailbiting: enkä uskalla testata.
Mullakin jotain meininkiä alavatsalla, tosi alhaalla, veti eilen ihan kippuraksi kun viilsi niin kovin. Tänään etoi taas aamulla, kun otin lääkkeet. Kahvi ei ole uponnut hetkeen ja aivastuttaa, mut ei mitenkään runsaasti, ehkä kerran kaks päivässä. Eikä vessahätäkään ole mitenkään erityisen kova, mut urtikaria vähän villiintyi :eek:
Katsellaan :smiley-ashamed004

Harmi, että sielläkin nega :sad001 mut jospa se vielä vaihtuis :rolleyes:

Eikä vieläkään menkkoja, hittolainen tätä unettomuutta :banghead: kukuin puoleen 2 ja nyt heräsin 15 yli 6 o_O ei lainkaan tyypillistä mulle. Onko jollain plussanneella ollut samaa vaivaa plussakierrossa? Vai elättelenkö taas turhia toiveita :grin
Mä olin todella vähäuninen viime alkuraskaudessa ja koko ajan silti pirteä kuin peipponen, eli kyllä voi liittyä siihenkin! :) oikeestaan koko raskauden unentarve oli vähäisempi kuin normaalisti, ihanaa niin päin :grin

Meillä melkein samat päivät. Mulla pitäis alkaa huomenna :nailbiting: enkä uskalla testata.
Mullakin jotain meininkiä alavatsalla, tosi alhaalla, veti eilen ihan kippuraksi kun viilsi niin kovin. Tänään etoi taas aamulla, kun otin lääkkeet. Kahvi ei ole uponnut hetkeen ja aivastuttaa, mut ei mitenkään runsaasti, ehkä kerran kaks päivässä. Eikä vessahätäkään ole mitenkään erityisen kova, mut urtikaria vähän villiintyi :eek:
Katsellaan :smiley-ashamed004

Harmi, että sielläkin nega :sad001 mut jospa se vielä vaihtuis :rolleyes:

Täällä kans aivastuttaa ehkä sen kerran päivässä. Tsemppiä, voithan testata vaikka menkkojen myöhästyessä, sulla ei oo enää pitkä siihen :joyful:

Nega oli joo harmi, mutta niin kauan kun menkat eivät ole alkaneet, on toivoa. Lueskelin netistä samankaltaisia kokemuksia ruskeasta pyyhkäisytiputtelusta dpo10-12 ja positiivinen tulos tuli vasta menkkojen myöhästymisen jälkeen :grin

Vielä piti varmistaa pc:n liuskalla että on vahvistunut, yks sellanen oli jäljellä. Dpo 12

Hienolta näyttää. Itsellä ei tule helpot viimeiset päivät. Issias vaivaa ja alavatsassa "ahdistaa". Testaan kyllä tällä viikolla,kun päiviä enemmän. Ei kyllä yhtään ole sellainen olo, että raskaana olisi. Odotan menkkoja, niin voisi ottaa tujummin särkylääkettä.. :hilarious:

Takaisin