Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Mikä dpo nyt? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarvittaessa otan, nyt ihan hyvä fiilis ja se tässä hassulta tuntuukin, vaikka hcg korkea. Mulla on ollut kerran kohtutulehdus, kun kierukka vaihdettiin ja oireet oli kyllä aikamoisetMullakaa ei ollu mitään oireita, sitku oli vaan sellanen tunne että kohtu ei vaan oo kokonaan tyhjä ja vaadin päästä Tsekkiin niin niinhän siä kohdussa näky tavaraa. Ota nyt herkästi yhteyttä ettet vaan sit saa mitään kohtu tulehdusta. Heti kun mulla oli kaavittu ja imetty kohtua niin viikon päästä rtesti nega![]()

Viimeksi aloitin kp 8 ja se oli vaan päivän nega ja sit alkoi vilkutteleen hymynaamaa, jos nyt tähtäis suurinpiirtein samaan 
ON: Raskauskeijun postia odotellessa, tilasin eilen ovistestit ja toivottavasti ei ny tänään vielä tuu, ku itseni tuntien tikuttelen sitä ovistaki aivan liian aikaisinViimeksi aloitin kp 8 ja se oli vaan päivän nega ja sit alkoi vilkutteleen hymynaamaa, jos nyt tähtäis suurinpiirtein samaan
Itse en osaa tunnistaa ovista vielä täysin oireiden perusteella ennustaa, joten tikuttelu tuo mielenrauhan..
Tilasin myös hirveen määrän raskaustestejä jo valmiiksi..![]()

Mulle tuli kans eilen Raskauskeijun lähetys. Käytiin miehen kanssa lenkillä ja samalla haettiin lähetys Matkahuollolta. Mies kyseli, et mitä olen tilannut ja sanoin, että raskaustestejä. Miehen ilme olis kyllä ollut näkemisen arvoinen, ku sanoi, että taasko niitä olet tilannut
Viimeksi lähetys sisälsi pääsääntöisesti vaan ovistikkuja![]()

Mulle tuli kans eilen Raskauskeijun lähetys. Käytiin miehen kanssa lenkillä ja samalla haettiin lähetys Matkahuollolta. Mies kyseli, et mitä olen tilannut ja sanoin, että raskaustestejä. Miehen ilme olis kyllä ollut näkemisen arvoinen, ku sanoi, että taasko niitä olet tilannut
Viimeksi lähetys sisälsi pääsääntöisesti vaan ovistikkuja![]()

Mä oon yhden kerran sanonu miehelle, että tilasin testejä roppakaupalla netistä. Silloinkin vaan sen takia, kun olin siskolla yökylässä ja posti toi just sillon sen paketin ...Onneksi sielä oli sillon lähinnä ovistestejä..
Muut paketit oon saanu otettua lomauksen ansiosta ite laatikosta ja piilotettua wc:n alimpaan laatikkoon siteiden ja tamponeiden sekaan![]()

Jotain tuossa on, mutta ei kyllä yhtään väriä. Onko kokemusta vastaavasta Onestepin puikoilla? Liuskoissa tais ainakin olla tätä viivanpaikka-ongelmaa, liekö tuo puikon sisäinen liuska ihan samaa kamaa? 
Täällä päätös alottaa yritys seuraavassa kierrossa vahvistuu kyllä koko ajan. Töissä on ihan sekaisin kaikki, tähän asti oon ajatellut sitäkin että mitä työkaverit ja työnantaja tuumaa jos jään taas pian pois mutta just nyt on sellanen olo, että täällä on kaikki muutenkin muuttumassa että ihan sama... Tiedä onko tämänhetken työkavereistakaan kohta montaa enää samassa talossapitäis vaan saada varmistettua tällä hetkellä voimassa olevan lääkityksen kanssa, että pitääkö se lopettaa jo ennen ku antaa vauvalle luvan tulla, tuoteselosteen mukaan pitäs keskustella lääkärin kanssa jos suunnittelee raskautta ja raskausaikana ei saisi käyttää ellei lääkäri sano että on aivan välttämätöntä.. Soittopyyntö on asian suhteen vetämässä jo.

Päivän toka pissa n. 1,5 h pidätys. Oli ihan pakko testata uudelleen.
Hirveen ohkanen on viiva, mut viime km raskaudessa testasin kans dpo 10, ja aikalailla samanlainen viiva ollu sillon.
Mut tää ehkä vahvempi ku aamun eka pissasta.
Vloppuna en pääsekään pakolta testaamaan kun ollaan mökillä ja sielä on muitakin![]()
Toivottavasti vahvistuu viikonlopun jälkeen! Huh kun on piinaisa olo. Eilen ja tänään on ollut vähän sellainen kummallinen olo, aavistuksen sellainen huono olo. Mutta uskon et tää voi olla ihan puhtaasti sitä, että kroppa reagoi niin voimakkaasti tunteeseen. Jos mua jännittää tai surettaa, kroppa reagoi siihen voimalla. Samaan tapaan nyt, kun niiiiin kovasti toivoo raskautta, niin kroppa reagoi ja tulee tuntemuksia.
Täytyy kyllä sanoa, että tässä kierrossa tiputaan kyllä korkealta ja kovaa.
Tällainen oli tosiaan se eilinen viivanpaikka, huomioitavaa et tosiaan jo kuivunut testi + vieläpä purettu kuvaa varten toi liuska ulos puikosta, eli hieman ylianalysointia nyt.Jotain tuossa on, mutta ei kyllä yhtään väriä. Onko kokemusta vastaavasta Onestepin puikoilla? Liuskoissa tais ainakin olla tätä viivanpaikka-ongelmaa, liekö tuo puikon sisäinen liuska ihan samaa kamaa?
![]()
Näen kyllä kuvassasi jotain, mutta mitä se on, niin siihen on vaikea ottaa kantaa 

Täällä kans olen paljon miettinyt sitä, että mitä työnantaja mahtaa asiasta olla mieltä ja milloin olisi hyvän ajankohta töiden takia. Meillä on tosi pieni työyhteisö, joten raskaus tulisi melko aikaisessa vaiheessa ilmi mahdollisesti. Ja tilanne on töissä myös se, että kaikki työntekijät ollaan naispuolisia ja 25-30 ikävuoden väliltä, niin raskautuminen on kaikille ajankohtainen lähivuosina.
Nyt tämän koronan myötä ajatus muuttui, että hyvää hetkeä töiden näkökulmasta tuskin tulee koskaan. Epäilen myös, ettei raskautuminen ole itselle kovin helppoa, joten sitten mukaudutaan vaan siihen hetkeen, kun vauva ilmoittaa tulostaan![]()
esikoisen kanssa mulla oli vielä työhakemus vetämässä juuri kun sain tietää olevani raskaana, ja oli ihan hirveää se (piiiitkä) hakuprosessi vetää läpi kun ei uskaltanut mitään sanoa. Sain uuden työn onneksi mutta kyllä hävetti sitten sanoa, että olis tuo äitiysloma edessä... :bag: onneksi uudessa työpaikassa asiaan suhtauduttiin todella hyvin. Mutta silloin kyllä entistä enempi oli pakko opetella ajattelemaan juurikin noin, että se on kuitenkin "vain" työpaikka, ja tosiaan sitä hyvää hetkeä ei taida ikinä oikein olla, jos pelkästään työn kautta sitä ajattelee.Itse sain tosiaan liuskaan selkeän viivanpaikan/haamun, mutta puikkoon en saanut mitään. Ja tein silloin molemmat samasta pissastaNäen kyllä kuvassasi jotain, mutta mitä se on, niin siihen on vaikea ottaa kantaa
Mutta itse en puikkoon saanut edes tuollaista.
@Milalai ja näkyy todella selkeästi ja on punainen. Kyllä tuo plussa mielestäni on jo
@moana91 mulla oli juurikin tuolla samalla testillä dpo 8 ja dpo 9 samanlaiset mutta muut testit negaa.. Ehkä itselläni siis kiinnittymisyritys koska kukaan muu ei ollut tuolla saanut mitään vääriä tuloksia.
Millä Ddpolla olitkaan? Selkeästi siinä jotain näkyy ja toivottavasti ottaa tiukasti kiinni![]()

Mulla on tänään dpo10, eilen kun tein ton testin oli siis dpo 9. Kyllä mulla suoraan sanottuna toiveet heräsi, mutta kovasti koitan pistää niihin nyt jarrua, ettei lähtisi ihan laukalle ennen uudelleentestausta.
Kiitos paljon realistisista kommenteista, tuntuu ettei oma pää nyt kykene täysin järkiajatteluun.![]()