Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
Tervetuloa kaikille uusille! :):)
Kuinka monella muulla on piinapäivät nyt meneillään?
Täällä dpo 9 ja päädyin sit tekemään aamulla raskaustestin (Onestepin puikko).Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.
Ja ehkä nyt muistinkin, miksi toi aikaisin testaaminen ei ehkä sovi minulle, eli se tuntuu tuovan vaan enemmän mietinnän aihetta ja stressiä.
Lopputuloksena testissä on siis testiajan päätyttyä näkyvä viivanpaikka. Missään tapauksessa se ei ole positiivinen, ei ole punaista väriä, ja tosiaan hyvin haalea. Tuosta ei siis voi todellakaan tehdä mitään päätelmiä, saati luotettavia päätelmiä, mutta arvatkaa vaan lähteekö ajatukset laukalle. :banghead: Huoh sentään.
Mutta nyt laitan kaiken tahdonvoimani peliin ja testaan vasta sunnuntaina uudestaan, ellei sitä ennen tapahdu jotain ihan mullistavaa.![]()
Minulla on ovisplussasta n. 8pv sitten. Eli aika lailla samoissa mennään. Minäkin hölmö jo ostin valmiiksi testejä ihan siksi koska maalla asun ja satuin eilen ajamaan apteekin ohi. Se on huono kun mahdollistaa itselleen näin liian aikaisen testaamisen.
Yritetään malttaa sunnuntaihin.
Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.

musta tuntuu että sitten pomppisin stressipallona ympäri seiniä ja sehän ei ole ideaalitilanne. Mä aion mennä vaistojen mukaan, koska kierto vaikuttaa niin vahvasti mun mielialaan, joten meen täysin fiilispohjalta. Raskaustestikin menee sinne menkkojen myöhästymiseen todennäköisesti. Toki hyvähän se on sanoa vielä tässä kohtaa kun tänä iltana otan viimeisen pillerin ja sen jälkeen homma saa alkaa 

Ehkäisynä oli pitkään keskeytetty yhdyntä, mikä ei toki ole välttämättä kovin luotettava, joten testailin sitten melkein joka kuukausi. Oon mestari kyllä kuvittelemaan kaikki menkkaoireet raskausoireiksi silloin kun on kova vauvakuume 
) , teen uuden vielä aamun tokasta.
Kierto oli nyt sen 28 päivää, onpa sekin nyt sitten tarkemmin tiedossa. Toivon toki ettei kovin montaa kiertoa tarvis odotella.