Tosi heikosti jos ollenkaan. Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena.
View attachment 89012 View attachment 89013
Mulla oli aika samanlainen nyt kemiallisessa. Tee huomenna uusi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi heikosti jos ollenkaan. Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena.
View attachment 89012 View attachment 89013
Oon ihan samaa mieltä. Tuntuu, että puhutaan vaan hirveesti niistä onnistuneista kerroista ja alussa tuntu, että onnistumisen todennäköisyys ois joku 80% per kierto. Oli aika shokki kun selvisi, että se on vaan 25% per kierto ja kun laitetaan mukaan vielä monet hidastavat tekijät joita mullakin sattuu olemaan yksi, niin todennäköisyys laskee jo tietojen perusteella 12.5%. Toisaalta just niinkuin sä sanoitkin niin vain pieni osa ei tule raskaaksi hoidoistakaan huolimatta, mikä antaa toivoa.Kemialliseksi jäi minun hailurat. Apteekin omaan luotan kyllä ja sekin näytti haaleeta haamua. Nyt kp4, Letrot aloitettu ja vuotoakin jopa tuli pari päivää. Tästä päättelin, että en ilmeisesti ole ovuloinut tätä viimeistä kiertoa lukuunottamatta sitten joulukuunIhmekös tuo ettei raskautta kuulu eikä kunnon menkkoja. Hemmetin kysta!
Mulla myös seilaa yritysmieliala kierron mukaan. Tässä vaiheessa taas miettii oviksen metsästystä. Menkat ei tulleet yllätyksenä viivoista huolimatta. Tiedän että limakalvo on niin ohut ettei siihen mikään kiinnity. Toivoa siis on vielä joskus raskautua ja lääkkeet toivottavasti korjaa tilanteen.
Keskustelin vasta siskon kanssa, joka sai esikoisen silloin kun mulla oli eka kemiallinen. Kertoi että takana kaksi keskenmenoa ja yli vuoden joutuivat yrittämään. Musta ihan liian vähän puhutaan raskautumisongelmista, vaikka ne on kuitenkin yleisiä. Paljon löytyy yk1 hehkutusta tai ehkäisyn läpi raskautuneita, mutta ei niinkään ongelmista. Ja vaikkei yrittämisessä mene välttämättä montaa kuukautta tai edes vuotta, niin se aika tuntuu pitkältä kun se osuu omalle kohdalle. Loppujen lopuksi aika pieni osa yrittäjistä ei tule raskaaksi hoidoistakaan huolimatta, eli todennäköisyydet on meidän puolella! Eihän se tietenkään takaa yksilön kohdalla lopputulosta, mutta mua ainakin helpottaa.
T. yk6
Tuossa vielä kolmas kuva. Tein samasta pissasta one stepin ovis testin![]()
Tee myös raskaustesti?
Ai hitsi, miten jännittävää Toivottavasti syy on maailman parasMies lähti hakemaan samalla kun lenkillä käypahoinvointia on ollut muutaman päivän niin ajattelin jos olis joku syy.

Mun mies syö kalaöljyä ja perus monivitamiineja.Syökö teidän miehet vitskuja?
Mun ukko vetää macatabletteja ja sit semmonen vigor jossa on l arginiini ja joku muu. Se onki energinen tapaus kyllä.
Itse syön helokkiöljykspselit ja B-Complex ja macaa ja magnesiumia tietty ja nyt oon juonut greippimehua et onko limoihin vaikutusta. No onhan sillä...

Kyllähän siittiöt elää useamman päivän, jopa 6 päivää vissiin. Meidän kuopus on saanut alkunsa 4 päivää ennen ovulaatiota.Olisi mielenkiintoista tietää, onko joku joskus muka tullut raskaaksi, vaikka ovulaatio on vasta muutaman päivän päässä?
Vähän tuntuu, että yläasteen ehkäisyvalistus on ihan kukkua.
Jokainen tuntemus alavatsan seudulla kyllä rekisteröityy ja pistää miettimään ja toivomaan. Nytkin turvottaa ja on sellaista menkkajuilimista...tissit on kans turvonneet ja alkaneet kipeytyä. Saa nähdä.
Odottelen menkkojen alkua pe-su välille...äsken jo kaupassa katselin raskaustestejä, mutta maltoin vielä mieleni 
Mulla oli aika samanlainen nyt kemiallisessa. Tee huomenna uusi!

Munkin mies myönsi, että on hieman surullinen, kun ei tullut raskaustestiin uutta positiivista.Mä oon pitäny palstataukoa pari viikkoa, kun jotenki niin veti mielen matalaks ettei sit viime kierrosta tärpännytkään...
Nyt yritettiin äitienpäivänä saada viimeistä lapsosta alulle
No jaa, mies siihen päälle totes et tää olis sit viimeinen yritysnyt lähinnä masentaa. Pitänee vaan yrittää sopeutua ajatukseen ettei meille sitä iltatähteä ny suotu... Harmittaa kyllä vietävästi, kun itse olisin valmis yrittämään vaikka viis vuottakin vielä! Ja toinen on jo nyt luovuttamassa (yk4)...
Monilla onkin jo piinapäivät pitkällä, löytyykö muita lähipäivinä ovuloineita/ovuloivia? Noor85 tais olla ainakin?

), mutta niin vain se tyhjän sylin tunne iski.
Olemme aloittaneet yrityksen, mutta eipä minulla ole vielä edes kierto alkanut toisen synnytyksen jäljiltä. Toivotaan, että pian jotain tapahtuisi.. ainakin vastaa jomottelee, joten eiköhän pian.Mä oon pitäny palstataukoa pari viikkoa, kun jotenki niin veti mielen matalaks ettei sit viime kierrosta tärpännytkään...
Nyt yritettiin äitienpäivänä saada viimeistä lapsosta alulle
No jaa, mies siihen päälle totes et tää olis sit viimeinen yritysnyt lähinnä masentaa. Pitänee vaan yrittää sopeutua ajatukseen ettei meille sitä iltatähteä ny suotu... Harmittaa kyllä vietävästi, kun itse olisin valmis yrittämään vaikka viis vuottakin vielä! Ja toinen on jo nyt luovuttamassa (yk4)...
Monilla onkin jo piinapäivät pitkällä, löytyykö muita lähipäivinä ovuloineita/ovuloivia? Noor85 tais olla ainakin?
Mahtavaa kun tulee lisää kuumeilijoita!Heippa!
Tulen tännekin kuumeilemaan.
Kolmas tosiaan toiveissa meille.
Esikoinen on 07/16 syntynyt ja meidän pikku kakkonen syntyi 12/18. Esikoinen tarttui aikoinaan mukaan yk1, mutta toista saimme yrittää melkein vuoden. Toisen yrityksessä koimme aikaisen km.
Olin jo varma, että lapsiluku on täynnä(olen mm. myynyt kaiken vauvatavaran ja vaatteet pois), mutta niin vain se tyhjän sylin tunne iski.
Mies näytti asialle viime viikolla vihreää valoa, vaikka on hieman kauhuissaanOlemme aloittaneet yrityksen, mutta eipä minulla ole vielä edes kierto alkanut toisen synnytyksen jäljiltä. Toivotaan, että pian jotain tapahtuisi.. ainakin vastaa jomottelee, joten eiköhän pian.
Imetän vielä muutaman kerran päivässä, mutta tarkoitus on tässä hiljalleen lopetella.
Seurailen nyt siis tässä mukana ja odotan että päästään todella yrittämään, kun kierto alkaa.
Plussatuulia kaikille puhallan!