Hei! Muakin kiinnostaa tähän vastaus!Onks kellään kokemuksia raskauskeijun one stepin herkästä (raskaustesti) puikosta? Antaako vääriä plussia tai räikeitä viivan paikkoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Muakin kiinnostaa tähän vastaus!Onks kellään kokemuksia raskauskeijun one stepin herkästä (raskaustesti) puikosta? Antaako vääriä plussia tai räikeitä viivan paikkoja?
Onks kellään kokemuksia raskauskeijun one stepin herkästä (raskaustesti) puikosta? Antaako vääriä plussia tai räikeitä viivan paikkoja?
Mulle ainakin näyttänyt selkeesti negan tai haamun. Ei viivanpaikkaa.Onks kellään kokemuksia raskauskeijun one stepin herkästä (raskaustesti) puikosta? Antaako vääriä plussia tai räikeitä viivan paikkoja?
On selvä plussa! Minulla ei noin tummaa viivaa ikinä tule, mutta taitaa johtua pcos:stä. Digitaalisiin testeihin onneksi plussa tulee kyllä.
Meillä vieläkin menkkojen oottelua keskenmenon jälkeen. Nyt taitaa olla kp 37, jos nyt voi laskea noin edes. Missäköhän vaiheessa ei enää ole normaalia ootella, vaan pitäisi ottaa käyttöön Terolut? Minulla on keho ollu monta vuotta jo ihan sekaisin eikä kuukautisia ole moniakaan tullut ilman lääkitystä. Harmittaa vaan ootella mutta toisaalta vaatiihan kehokin palautumiseen oman aikansa. :arghh:

Ootko tikutellu ovulaatioo tai onko ollu Ovis oireita aiemmin kierrossa? Mä varmaan alottaisin jo Terot, mutta mä oonkin kauhee hätähousu![]()
Onks kellään kokemuksia raskauskeijun one stepin herkästä (raskaustesti) puikosta? Antaako vääriä plussia tai räikeitä viivan paikkoja?
Inhottavaa ainakin kärsiä näistä turhaan, jos ei ovista sitten tulekkaan. 
Kiitos Juliet92 :)
Mamiliksi, Voi ei vieläkö ne menkat antaa odotuttaa itseään :banghead: Muistan kun oli juttua että vapun tienoilla alkaisivat. Mulla on kyllä kokemusta noista pitkistä kierroista, siihen toki selvä syy, mutta ei sen hermoihin vaikuta mitenkään.Viime kierto oli 36 päivää ja sitä edeltävä 44 päivää ja jestas kun oli pinna kireällä. Tuntuu että tää on yhtä odottamista, ensin odottaa menkkojan alkamista, sitten ovista, sitten että vois plussata ja sit taas kierto alusta.
Mut hyvä että varasit ajan! Mä kans kävin kerran yksityisellä kun oli kp53 menossa, ultrasivat ja sain terolut kuurin. Alkoivat kyllä sitten itsestään ennen kuin ehtisin aloittaa kuuria.
Mulla on näköjään tässä kierrossa taas tosi voimakkaat ovisoireet. Toivottavasti se tarkottaisi että olisi tulossa super ovis.Inhottavaa ainakin kärsiä näistä turhaan, jos ei ovista sitten tulekkaan.
Ne on oikeesti välillä rasittavia ne pahat Ovis oireet, mulla oli viime syyskuussa niin kauheet kivut ja kuolasinkin kun mikäkin koira.
Aamulla oli nimittäin ihan tyyny märkä, ja ajattelin vaan mikä helvetti mua vaivaa. Muutenkin tulee välillä olo, että voiko nää edes kaikki olla mitään oireita. Lähinnä kun kirjoittaa googleen niin tulee vaan jotain menopaussi - artikkeleita. 
Kiitos Juliet92 :)
Mamiliksi, Voi ei vieläkö ne menkat antaa odotuttaa itseään :banghead: Muistan kun oli juttua että vapun tienoilla alkaisivat. Mulla on kyllä kokemusta noista pitkistä kierroista, siihen toki selvä syy, mutta ei sen hermoihin vaikuta mitenkään.Viime kierto oli 36 päivää ja sitä edeltävä 44 päivää ja jestas kun oli pinna kireällä. Tuntuu että tää on yhtä odottamista, ensin odottaa menkkojan alkamista, sitten ovista, sitten että vois plussata ja sit taas kierto alusta.
Mut hyvä että varasit ajan! Mä kans kävin kerran yksityisellä kun oli kp53 menossa, ultrasivat ja sain terolut kuurin. Alkoivat kyllä sitten itsestään ennen kuin ehtisin aloittaa kuuria.
Mulla on näköjään tässä kierrossa taas tosi voimakkaat ovisoireet. Toivottavasti se tarkottaisi että olisi tulossa super ovis.Inhottavaa ainakin kärsiä näistä turhaan, jos ei ovista sitten tulekkaan.
Joo näköjään ne ei meinaa nyt millään tulla. Ois se pitänyt arvata, että ei ne ajallaan tule
Mutta en halua odottaakaan turhaan, kun halutaan yritykset käyntiin. Siksi pakko löysätä lompakon nyörejä ja mennä yksityiselle. Eipähän tuo muutenkaan oo huono käydä gynellä, tiedä mitä kaikkea sieltä voi löytyäkään
Sanopa muuta, tää on yhtä odottelua. Lasken päiviä muuttoonkin, ihan huippua päästä omakotitaloon! Mutta toivottavasti eka yrityskerta on tässä asunnossa ja jo tässä kuussa. Haluun toukomenkat 

Eikä! Onko tääkin ovisoireAamulla oli nimittäin ihan tyyny märkä, ja ajattelin vaan mikä helvetti mua vaivaa. Muutenkin tulee välillä olo, että voiko nää edes kaikki olla mitään oireita. Lähinnä kun kirjoittaa googleen niin tulee vaan jotain menopaussi - artikkeleita.
![]()
täytyykin ens kerralla panna merkille osuuko oviksen aikoihin!
huomisaamuna testaan tokan kerran, jos vielä sama tilanne 
En päässyt jostain syystä kirjautumaan mutta kirjoittelen vierailijana. Valittelin aiemmin viikolla että kp 32/28 eikä menkkoja näy sekä testit negoja. Tänään kerran tuli pyyhittäessä valkovuodon seassa vaaleanpunaista. Muuten ei ole vuotanut. Piinaavaa odotella![]()

Mulla sylkee eritty raskaana ollessa, rv 7-8 paikkeilla kun pahoinvointikin alkoi. Rasittava vaiva.Eikä! Onko tääkin ovisoireAamulla oli nimittäin ihan tyyny märkä, ja ajattelin vaan mikä helvetti mua vaivaa. Muutenkin tulee välillä olo, että voiko nää edes kaikki olla mitään oireita. Lähinnä kun kirjoittaa googleen niin tulee vaan jotain menopaussi - artikkeleita.
![]()
Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Mutta sekopää mikä sekopää...Dpo 8 ja tuollainen haamu lupaa mielestäni hyvää. Parin päivän päästä varmasti vahvempiNiin.... tässä nyt sitte tää onestepin herkkä puikko dpo 8Mitä tästä pitäs nyt ajatella? Kiinnittymisyritys?
Ei sais testata näin aikasin, koska tiiätte varmaan kuinka paljon tommonen nostaa toivoaMutta sekopää mikä sekopää...
muoks. Ihan testiajalla tuli siis, ei mikää roskishaamu.