Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
View attachment 88797
Plussa on!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 88797
Ton täytyy olla plussa! Hurjasti onnea!Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
View attachment 88797

View attachment 88797

En oo asiantuntija, mut musta toi näyttää jo täysin selvälle viivalle! Onnittelut!Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
View attachment 88797
:angelic:Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
View attachment 88797
Onko kellään ollut tuntemuksia alavatsalla ovulaation jälkeen? Mulla on dpo2 ja tänään alavatsaa on kuumotellut ja juilinut oudosti. Välillä tulee vihlaisuja ja repäisevää kipuakohdunulkoisen aikaan oli vastaavaa mutta vasta reilu viikko oviksesta

Onnea plussasta
Hei oliko täällä kenelläkään kokemusta inocapseista tai inositolista ylipäätään? Aloin miettiä näitä alavatsakipuja, että voiko olla tuolla vaikutusta? Ensimmäistä kiertoo on minulla käytössä.
On ollu siis menkkamaisia kipuja, juilintaa ja kuumotusta. Vähän vois sanoo että tuntuu tiukalle alavatsallaMä oon syöny inocapseja pari kuukautta. En täyttä annosta joka päivä. Millasia kipuja siis?
tänään kp20 ja ovis oli to tai pe.Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
View attachment 88797

On ollu siis menkkamaisia kipuja, juilintaa ja kuumotusta. Vähän vois sanoo että tuntuu tiukalle alavatsallatänään kp20 ja ovis oli to tai pe.
Piti vielä sanoa, että meillä haavat oli kanssa juurikin esarissa ja sitten ratkeili toiminnan aikana.
Mun miehellä oli myös kireä, mutta venyi muutaman vuoden jälkeen.
Tulipas informaatiota...![]()
Kp 35 ja ei merkkiäkään menkoista. Ei pms-oireita, ei nippailua. Tässä vaiheessa oon ihan varma, että jokin on pielessä, eikä menkat koskaan ala
Tuliko jo vaihdevuodet. Tai menikö röörit tukkoon 
Kuulostaa samalta osittain kun mulla! Ja mulla sis pitäs nyt olla kun vaihtu tiistaiks ni dpo 0.On ollu siis menkkamaisia kipuja, juilintaa ja kuumotusta. Vähän vois sanoo että tuntuu tiukalle alavatsallatänään kp20 ja ovis oli to tai pe.
Tuntuu olevan yhtä ihme oireilua ja tuntemusta koko kierron ajan. Nyt tänään joutunut kans ravaa koko ajan pissalla, mut oon nyt vähän lisännyt veden juontiakin, mutten tolkuttomia kuitenkaan. Ja nää tissikivutSiis monimutkainen tilanne nyt lyhyt. Aloitin exäni kanssa yrityksen vuonna 2014. No se päättyi ikävästi. Uusi mies oli (oli tjot) ja nyt sit mulla tulossa isot hoidot autoimmuunisairauksiini jotka nyt todettu ja ilmeisesti osansa noihin km tehnyt.. eli mä hoidan itseni kuntoon ja sit yritys alkaa taasTsemppiä!
Milloin alatte kunnolla yrittämään? Luulin jo, että nyt yritätte.![]()
Kuulostaa perus ovulaation jälkeiseltä ajalta (keltarauhasen tekemää), mutta voihan sulla olla raskauskin alkamassa![]()
viime yönä heräilin, kun välillä juili niin paljon
Eilen oli olo, kuin olisi kipeäksi ollut tulossa, mutta tänään oli jo parempi olo. Oireita ei sen kummemmin kyllä ainakaan vielä ole tullut. Nyt pitäisi taas viikko odotella, että alkaako ne menkat vai ei ja ei taas meinaisi millään malttaa odottaa. Niin hyvin kyllä meni tähän asti rennosti tämän asian suhteen
Odottavan aika on kyllä niin tuskaisen pitkä! Oon nyt muutamana yönä nähnyt vahvoja unia poikavauvasta, olisi kyllä erittäin tervetullut ihan tänne tosielämän puolellekin. 

Aiotko testata uudestaan nyt lähiaikoina? Toivottavasti nyt ois pulla uunissaNyt flon mukaan kp37, eikä menkkoja näy. Toivottavasti ois joku kivempi syy siihen.![]()