Raskaaksi 2020

Onnea plussasta :love017

Hei oliko täällä kenelläkään kokemusta inocapseista tai inositolista ylipäätään? Aloin miettiä näitä alavatsakipuja, että voiko olla tuolla vaikutusta? Ensimmäistä kiertoo on minulla käytössä.

Onko kellään ollut tuntemuksia alavatsalla ovulaation jälkeen? Mulla on dpo2 ja tänään alavatsaa on kuumotellut ja juilinut oudosti. Välillä tulee vihlaisuja ja repäisevää kipuao_O kohdunulkoisen aikaan oli vastaavaa mutta vasta reilu viikko oviksesta

Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa! Mulla oli eilen oletettuna ovispäivänä aivan järkyttävä kipu/kiristys alavatsalla, ja tallettelut oli suoritettu edellisiltana. Edelleen tänään ollut pientä kipuilua ja kiristystä. Mitä ihmettä tämä on? :wideyed::woot:

Onnea plussasta :love017

Hei oliko täällä kenelläkään kokemusta inocapseista tai inositolista ylipäätään? Aloin miettiä näitä alavatsakipuja, että voiko olla tuolla vaikutusta? Ensimmäistä kiertoo on minulla käytössä.

Mä oon syöny inocapseja pari kuukautta. En täyttä annosta joka päivä. Millasia kipuja siis?

Mä oon syöny inocapseja pari kuukautta. En täyttä annosta joka päivä. Millasia kipuja siis?
On ollu siis menkkamaisia kipuja, juilintaa ja kuumotusta. Vähän vois sanoo että tuntuu tiukalle alavatsalla :hilarious: tänään kp20 ja ovis oli to tai pe.

Piti vielä sanoa, että meillä haavat oli kanssa juurikin esarissa ja sitten ratkeili toiminnan aikana. :hilarious:
Mun miehellä oli myös kireä, mutta venyi muutaman vuoden jälkeen.

Tulipas informaatiota...:rolleyes:

Pitää testata lähteekö sillä millä tulikin :grin

Huomenna teen kyllä sen hiton testin, jos saisi sillä menkat alkamaan. Ei jaksaisi enää odotella vaan :hilarious: Kp 35 ja ei merkkiäkään menkoista. Ei pms-oireita, ei nippailua. Tässä vaiheessa oon ihan varma, että jokin on pielessä, eikä menkat koskaan ala :facepalm: Tuliko jo vaihdevuodet. Tai menikö röörit tukkoon :shifty:

Muokattu viimeksi:
On ollu siis menkkamaisia kipuja, juilintaa ja kuumotusta. Vähän vois sanoo että tuntuu tiukalle alavatsalla :hilarious: tänään kp20 ja ovis oli to tai pe.
Kuulostaa samalta osittain kun mulla! Ja mulla sis pitäs nyt olla kun vaihtu tiistaiks ni dpo 0. :hilarious: Tuntuu olevan yhtä ihme oireilua ja tuntemusta koko kierron ajan. Nyt tänään joutunut kans ravaa koko ajan pissalla, mut oon nyt vähän lisännyt veden juontiakin, mutten tolkuttomia kuitenkaan. Ja nää tissikivuto_O

Tsemppiä! :Heartpink
Milloin alatte kunnolla yrittämään? Luulin jo, että nyt yritätte. :scratch
Siis monimutkainen tilanne nyt lyhyt. Aloitin exäni kanssa yrityksen vuonna 2014. No se päättyi ikävästi. Uusi mies oli (oli tjot) ja nyt sit mulla tulossa isot hoidot autoimmuunisairauksiini jotka nyt todettu ja ilmeisesti osansa noihin km tehnyt.. eli mä hoidan itseni kuntoon ja sit yritys alkaa taas

Kuulostaa perus ovulaation jälkeiseltä ajalta (keltarauhasen tekemää), mutta voihan sulla olla raskauskin alkamassa :wink

Sitä mietin itekin, mutta ihmetyttää kun ei oo aiemmin ollut tämmöstä. Ovulaatiokipuja on ollut, mutta ne on loppunut ovulaation jälkeiseen päivään :confused004 viime yönä heräilin, kun välillä juili niin paljon

kp30 ja clearbluen testi puhdas nega. ei oo teinivuosien jälkeen ollu kierto yli 30pv...nyt sitten ootellaan tätiä käymään, josko tää eka kierto ehkäisyn jälkeen vaan on pidempi. ehkä tulkitsin ovulaatio-oireet väärin, ainakin paljon enemmän tuntemuksia kropassa kuin esikoista yrittäessä ehkäisyn jättämisen jälkeen. varmaan kroppa herkistynyt raskauden ja synnytyksen myötä. tää jatkuva vessassa ravaaminen kyl mietityttää, pistin miehen kauppaan hakemaan karpalomehua ja katotaan auttaisko se.

Hei pitkästä aikaa tännekin! Pariin viikkoon en ole kirjoitellut, kun on ollut kiirettä ja lemmikki kipeänä. Olen kyllä lukenut teidän kirjoitteluja. :) Tämän kierron olen ottanut vähän rennommin, pupuiltu on kyllä oikeisiin aikoihin. Nyt vasta kp 21 havahduin taas piinailemaan. :woot: Eilen oli olo, kuin olisi kipeäksi ollut tulossa, mutta tänään oli jo parempi olo. Oireita ei sen kummemmin kyllä ainakaan vielä ole tullut. Nyt pitäisi taas viikko odotella, että alkaako ne menkat vai ei ja ei taas meinaisi millään malttaa odottaa. Niin hyvin kyllä meni tähän asti rennosti tämän asian suhteen :laughing001 Odottavan aika on kyllä niin tuskaisen pitkä! Oon nyt muutamana yönä nähnyt vahvoja unia poikavauvasta, olisi kyllä erittäin tervetullut ihan tänne tosielämän puolellekin. :love017

Mulla oli tossa vappuna bakteerivaginoosin oiretta, mutta ne oireet meni kyllä sen päivän aikana ohi. Onko teillä tietoa, voiko tuo bakteerivaginoosi vaikuttaa raskautumiseen?

Nyt flon mukaan kp37, eikä menkkoja näy. Toivottavasti ois joku kivempi syy siihen. :happy:

Takaisin