Raskaaksi 2020

Tän aamunen testi puhdas nega, eli todennäköisesti RFSU antaa noita hienoja viivanpaikkoja.. Positiviinen puoli on se, että menkkoja ei näy, joten kaikki on vielä mahdollista. :wink
Mulla sama juttu.
Rfsu semmonen hailu ja rfsu herkkä täys nega. Dpo10 ja vielä odotellaan menkkoja. Tänään ei ole edes pyyhkiessä tullut mitään.:confused005

Aamulämmön mittaaminen on ilmeisesti aika turhaa. Lämpö laskee vasta ovulaation jälkeen.

Nyt tuntuu painetta ihan pienessä kohdassa oikealla puolella juuri munasarjojen kohdalla. Valkovuoto on kuitenkin edelleen valkoista, enkä ole vielä mitannut ovulaatiota tänään. Tunteeko munasolun liikkeellelähdön siis juuri ennen kuin ovuloi vai vähän ennen?

Ai? Mä oon saanu käsityksen (ainaki sen homeopaatin videoista) että munasolun irrottua lämmöt nousee ja pysyy koholla menkkoihin asti? o_O Ja itelle oli helpotus ku lämmöt nousi, niin tiesin ainakin peiton heiluttelun osuneen oikeisiin kohtiin mut jokainen tyylillään. Ite koen lämpöjen mittailun hauskaksi ja mielenkiintoiseksi. Tai siis kiva nähä miten kroppa reagoi tietyssä vaiheessa kiertoa :)

Muokattu viimeksi:
Mulla tummuu ensin just joku kp7-9 sit haalenee, lähes katoaa koko toinen viiva, kunnes taas tummuu rytinällä :) joka kierrossa sama.

...niin ja piti muuten todeta vielä sekin, että limat vielä puuttuu, vaikka ovistestissä eilen melko vahvaa viivaa näkyikin ja halut kasvussa. Pitänee lisätä tässä alkuinnostuksessa jäitä omaan hattuun:grin, mulla tulee kyllä aina huomattavat limat ovuloidessa, että ehkäpä se perjantai pitää kutinsa sittenkin :happy:.

Tosi hämmentävää käyttää tätä ovulaatiotestiä. Ekoina neljänä (ei viitenä) päivänä siinä oli tosi hailea kakkosviiva. Tänään on kp11, ja hailuraa viivaa ei testissä ollut. Viime kuussa oli tosi ikävät ovulaatio-oireet (vaikka en tiedä, oliko silloin ovulaatio, mutta kierron puolivälissä nuo olivat).

Muokattu viimeksi:
Tosi hämmentävää käyttää tätä ovulaatiotestiä. Ekoina neljänä (ei viitenä) päivänä siinä oli tosi hailea kakkosviiva. Tänään on kp11, ja hailuraa viivaa ei testissä ollut. Viime kuussa oli tosi ikävät ovulaatio-oireet (vaikka en tiedä, oliko silloin ovulaatio, mutta kierron puolivälissä nuo olivat).

Vissiinki ennen ovulaatiota usein laskee se lh hormoni, kunnes lähtee taas uuteen nousuun :)
Muoks. Siis muutama päivä ennen ovisplussaa. Ainaki mulla viime kierrossa ovis+ edellisenä päivänä ei näkyny mitään kontrolliviivan lisäks ja sit yhtäkkiä oliki digissä hymy.

Moi kaikki!

Oon lukenut tässä viime viikon aikana ketjun kaikki sivut Toinen lapsi olisi haaveissa ja rohkaistuin tulla joukkoonne jännittämään.

Nyt kp 27 / 27-33 ja malttamattomana odottelen milloin testin voisi tehdä. En ole tikuttanut ovista, mutta flown mukaan oltaisiin puuhailtu oikeina päivinä Sovelluksen mukaan ovis olisi ollut kp 15 ja tuohon aikaan huomasin myös ajankohtaan sopivia limoja. Hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut käytössä.

Muutoin oma olo ihan normaali, hieman itkuherkkä olen ollut ja tänään alkanut rintoja "kiristämään". Tämä toki minulla myös normaalia ennen kuukautisten alkamista.

Jännittäviä päiviä edessä. Onko teillä jotain (raskaus-) lempparitestejä / hyväksi todettuja, joita saa kaupasta tai apteekista ostettua?

Aluksi ajattelin, että testaan vasta jos menkkoja ei ole kuulunut tuolloin kp 33 mennessä, mutta alkaisi jo hieman polttelemaan testin tekeminen (yllätys)

Moi kaikki!

Oon lukenut tässä viime viikon aikana ketjun kaikki sivut Toinen lapsi olisi haaveissa ja rohkaistuin tulla joukkoonne jännittämään.

Nyt kp 27 / 27-33 ja malttamattomana odottelen milloin testin voisi tehdä. En ole tikuttanut ovista, mutta flown mukaan oltaisiin puuhailtu oikeina päivinä Sovelluksen mukaan ovis olisi ollut kp 15 ja tuohon aikaan huomasin myös ajankohtaan sopivia limoja. Hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut käytössä.

Muutoin oma olo ihan normaali, hieman itkuherkkä olen ollut ja tänään alkanut rintoja "kiristämään". Tämä toki minulla myös normaalia ennen kuukautisten alkamista.

Jännittäviä päiviä edessä. Onko teillä jotain (raskaus-) lempparitestejä / hyväksi todettuja, joita saa kaupasta tai apteekista ostettua?

Aluksi ajattelin, että testaan vasta jos menkkoja ei ole kuulunut tuolloin kp 33 mennessä, mutta alkaisi jo hieman polttelemaan testin tekeminen (yllätys)
Tervetuloa täältä kanssa. :happy: Mun suosikki raskaustestit, joista en ole ikinä saanut törkeitä viivanpaikkoja ovat:
- First response (raskauskeijulta) Todella herkkä joten näkyy kemiallisetkin
- Apteekin oma (Ei se herkkä) Aina luotettava
- Pregcheck (Kaupasta) Halpa ja hyvä

Risuja tulee:
- RFSU:lle

Lähes koko parisuhteemme ajan mieheni on halunnut seksiä useammin kuin minä. Mutta nyt hän on sitä mieltä, että seksin harrastaminen päivittäin on liian usein, että hänen siittiöntuotantonsa ei ole enää 35-vuotiaana niin hyvä. Minä en ymmärrä tätä, ja minua stressaa se, että täytyy pitää väkisin tietty väli seksin harrastamisessa. Oletteko te kuulleet jotakin tällaista? Onko tästä mitään luotettavaa tietoa?

Mä jään taka-alalle koska mun yritys alkaa vasta myöhemmin. Tänään kp32 oletettu dpo11 ja pyyhkiessä ruskeaa joten taitaa hanat aueta. Rinnat kipeytyi vasta tänään mikä on outoa ja päätä kiristää. Alkaisi kunnolla niin loppuu oksuolo ja rintakipu

Useamman päivän vatsakivut ja väsymys päätyivät kuukautisiin. Yk 3 lähti. Odotinkin tätä.
Viime kierrossa saatoin tunnistaa ovulaation joka on tietenkin mulle hyvä - nyt tiedän mitä ovisnippailut on :D
Sillon kun on tuo ovis ollu niin ei päästykää olee nii aktiivisia että mitää ois tullu alulle joten ootin sata varmastiki menkkoja.
Uutta kiertoa kohti!

Mä jään taka-alalle koska mun yritys alkaa vasta myöhemmin. Tänään kp32 oletettu dpo11 ja pyyhkiessä ruskeaa joten taitaa hanat aueta. Rinnat kipeytyi vasta tänään mikä on outoa ja päätä kiristää. Alkaisi kunnolla niin loppuu oksuolo ja rintakipu

Tsemppiä! :Heartpink
Milloin alatte kunnolla yrittämään? Luulin jo, että nyt yritätte. :scratch

”Kivoja” nippailuja alavatsalla tuntunut. Ja nännit jotenki aran oloset, onks muita joilla nännit arat oviksen aikaan? Energiaa on ollut tänään kivasti ja mieliala erittäin hyvä tuosta O+ johtuen:shy: Illan peittojenheilutusta ootellessa:angelic:

Lähes koko parisuhteemme ajan mieheni on halunnut seksiä useammin kuin minä. Mutta nyt hän on sitä mieltä, että seksin harrastaminen päivittäin on liian usein, että hänen siittiöntuotantonsa ei ole enää 35-vuotiaana niin hyvä. Minä en ymmärrä tätä, ja minua stressaa se, että täytyy pitää väkisin tietty väli seksin harrastamisessa. Oletteko te kuulleet jotakin tällaista? Onko tästä mitään luotettavaa tietoa?

Siittiöitä kehittyy koko ajan lisää, riippumatta siitä, milloin viimeksi on lauennut. Laukeamattomuus ei lisää siittiöiden tuotantoa. Oon lukenut, että Laukeamattomuus nimenomaan huonontaa sperman laatua, ei suinkaan paranna.

Jos tää on viivanpaikka niin vedän kyl itkupotkuraivarit. Tää nyt äsken tehty.
20200504_180142.jpg

Siittiöitä kehittyy koko ajan lisää, riippumatta siitä, milloin viimeksi on lauennut. Laukeamattomuus ei lisää siittiöiden tuotantoa. Oon lukenut, että Laukeamattomuus nimenomaan huonontaa sperman laatua, ei suinkaan paranna.

Mä taas muistelen lukeneeni että ainakin lihavilla miehillä siittiö tuotanto ei ole niin hyvä jolloin suositellaan päivän, parin taukoja yhdyntöjen välillä:pompus: ehkä jostain lapsettomuus keskusteluista luin, en muista vaikuttaako ikä tähän:rolleyes:

Takaisin