Raskaaksi 2020

Mun tekis mieli hirveesti tikuttaa ovista, mutta en tiedä raaskinko ostaa tikkuja, jos mitään ei tule kuitenkaan näkyviin :meh: eikä meillä nyt yritystäkään ole. Pohdimpa vaan, miten tuo kierto asettuu.

Muuten mä mietin et voiko kemiallisissa raskauksissa käydä niinkin, et vuoto on melko kivutonta?
Ku mä mietiskelin tässä, et kun mun testit tuossa edellisessä kierrossa haamuili (myös pc, joka ollut mulla aina kyllä luotettava) ja sitten katosivat, ja menkat alkoikin siitä jonkin ajan kuluttua, vuoto oli myös varsin samanlaista, kun aiemmin keskenmenneessä. :oops:

Muuten täällä ei mitään ihmeempiä. Lääkitys alkanut puremaan ja olo jonkin verran tasoittunut. :)

Mun tekis mieli hirveesti tikuttaa ovista, mutta en tiedä raaskinko ostaa tikkuja, jos mitään ei tule kuitenkaan näkyviin :meh: eikä meillä nyt yritystäkään ole. Pohdimpa vaan, miten tuo kierto asettuu.

Muuten mä mietin et voiko kemiallisissa raskauksissa käydä niinkin, et vuoto on melko kivutonta?
Ku mä mietiskelin tässä, et kun mun testit tuossa edellisessä kierrossa haamuili (myös pc, joka ollut mulla aina kyllä luotettava) ja sitten katosivat, ja menkat alkoikin siitä jonkin ajan kuluttua, vuoto oli myös varsin samanlaista, kun aiemmin keskenmenneessä. :oops:

Muuten täällä ei mitään ihmeempiä. Lääkitys alkanut puremaan ja olo jonkin verran tasoittunut. :)
Mulla kemiallisessa vuoto hieman runsaampaa, mutta ihan "normi tuntemukset" kuin muissakin menkoissa.

No johan ois rinsessoja! :dummy1: Mun miehen suvussa syntyy lähinnä poikia. Me aina nauretaankin miehen kanssa, että mikä järkytys, jos suvun geenit pettäis. :hilarious: Mies on jo ihan innoissaan ajatuksesta toisesta pojasta. Nimikin on valmiina. :dummy:

Nojoo en mä kyllä 4 lasta varmaankaan halua, oli ne sitten prinsessoja tai prinssejä :nailbiting: 3 ehkä, mut kattoo nyt ku sais ees sen ensimmäisen :hilarious: Mun miehen puolella kans enemmän poikia mut tyttöjäkin on. Mulla on 2 siskoa, niinku äidilläkin, ja nyt kun sisko saa pojan (sen esikoinen tyttö), niin äitikin tokas että onpas kummallista kun meidän perheeseen tulee poika :hilarious:
Ihana noi miehet ku into pinkeenä oottelevat, toivon et pian saa teidän pikkunen pikkusisaruksen :dummy:

No johan ois rinsessoja! :dummy1: Mun miehen suvussa syntyy lähinnä poikia. Me aina nauretaankin miehen kanssa, että mikä järkytys, jos suvun geenit pettäis. :hilarious: Mies on jo ihan innoissaan ajatuksesta toisesta pojasta. Nimikin on valmiina. :dummy:
Meillä sama juttu! Miehen suvus tosi paljon poikia, et henkisesti varautunu, et niitä sit tulee:hilarious: pääasia tietty, että lapsia ylipäätään tulee ja terveitä! Mut salaa silti haaveilen yhdestä tytöntylleröstä:dummy1:

Mulle sormus ennusti poika,tyttö,poika,tyttö. Eka osui nappiin, joten katotaan osuuko toinenkin. En muuten tiedä vaikuuttako toi keskenmeno. Jotkut sanoo, että joo ja jotkut ei. :happy:

Mun äidillä sormus ennustanut sukupuolet oikein, ja hänellä myös yks tuulimuna sekä yksin keskenmeno, niin niitä ei näkynyt tässä sormus ennustuksessa. Mutta tädilläni km näkyi pitkänä taukona jossa hyvin hentoa liikettä, mutta muuten ennusti lapset oikein.
Sekä kaverilleni ennustin sormuksella että hänen eka lapsi on tyttö, ja hänellä on tyttö. Itselle ennustin myös samalla kertaa ekaksi pojan, ja sit liudan tyttöjä, mutta silti mulla oli varma olo et mun eka lapsi ois tyttö mutta sormus oli oikeessa :hilarious:
Tää on kyllä nii jännä.

Meillä sama juttu! Miehen suvus tosi paljon poikia, et henkisesti varautunu, et niitä sit tulee:hilarious: pääasia tietty, että lapsia ylipäätään tulee ja terveitä! Mut salaa silti haaveilen yhdestä tytöntylleröstä:dummy1:
Jep! Niin mäkin. :Heartpink Meillä on se kiva puoli, että miehen kanssa rakastetaan videopelejä. Se meitä itseasiassa alkuaikoina vahvasti yhdisti. Toivon/ajattelen, että olen sitten kun poika on isompi enemmän mukana hänen maailmassaankin. Poitsu on tällä hetkellä kylläkin osoittanut vahvaa kiinnostusta kirjoihin. Se on 2kk ikäsestä asti tykänny hirveesti lukea mun kanssa. Kun tuon kirjan se sekoo onnesta. :biggrin

Mun äidillä sormus ennustanut sukupuolet oikein, ja hänellä myös yks tuulimuna sekä yksin keskenmeno, niin niitä ei näkynyt tässä sormus ennustuksessa. Mutta tädilläni km näkyi pitkänä taukona jossa hyvin hentoa liikettä, mutta muuten ennusti lapset oikein.
Sekä kaverilleni ennustin sormuksella että hänen eka lapsi on tyttö, ja hänellä on tyttö. Itselle ennustin myös samalla kertaa ekaksi pojan, ja sit liudan tyttöjä, mutta silti mulla oli varma olo et mun eka lapsi ois tyttö mutta sormus oli oikeessa :hilarious:
Tää on kyllä nii jännä.
Okei kiva tietää. Eli jos mulla on poika,tyttö,poika,tyttö ja kemiallinen ei näkyis, niin seuraava ois edelleen tyttö. :dummy::dummy1::dummy::dummy1:

:rolleyes::smug:
Ei sitä ainakaan kannata muihin verrata, meilläkin lähipiirissä tosi paljon perheitä noin kahden vuoden lasten ikäerolla, mutta jokaisella on oma tilanne ja toiset ei haluakaan niin aikaisin. (esim me, nyt jos tärppäisi niin melkein kolme vuotta tulisi ikäeroa, paras ystäväni sai juuri toisen lapsen 4,5v ikäerolla edelliseen). joten koita olla miettimättä niitä muita, vaikka vaikeaa se tietysti on varsinkin jos oma kuume on kova :nailbiting: tsemppiä joka tapauksessa! arki tuon ikäisten kanssa on kyllä mahtavaa, meillä siis 2v2kk nyt :Heartred yritittekö ensimmäistä kauan?

Esikoinen sai alkunsa aika nopeasti tulee jos on tullakseen meiningillä eli ei varsinaisesti tarvinnut edes yrittää. Mutta saapa nyt sitten kokea molemmat puolet tästäkin o_O Tätä toista itseasiassa yritettiin jo jokunen kuukausi siinä kohtaa kun esikoinen tuli 1 v, mutta sillon ei tärpännyt ja homma laitettiin sitten melkein vuodeksi jäihin kun oli sitten mun töihin paluut yms tiedossa (ajatus sillon, että olisi toinen tullut ennen kun palaan ja olisin vaan jäänyt uudelle äitiyslomalle, mutta sit kun ei mennyt siinä kohtaa toivotusti, niin halusin palata kuitenkin hetkeksi töihin ja sit aloitettiin uudestaan yritys vasta kun menin töihin että ei tullut mitään muutaman kuukauden pysähdystä töissä). Ja jälkeenpäin tämä on tuntunu just hyvälle vaihtoehdolle kyllä että tuleekin isompi ikäero, mutta kyllä saisi jo alkaa nyt kuulua :) Kiitos tsempistä :Heartred
Edit. Mitähän hymiöitä tonne alkuun on hyppinyt :hilarious:

Sillon kun odotin meidän neitiä niin kaikki veikkasi poikaa (jopa mies), mulla itsellä ei ollut mitään fiilistä mihinkään suuntaan, joten tyttölupaus ei ollut mikään yllätys. Mulla on ollut jo kauan olo että meille tulisi vain tyttöjä, mutta saas nähdä :)

Nojoo en mä kyllä 4 lasta varmaankaan halua, oli ne sitten prinsessoja tai prinssejä :nailbiting: 3 ehkä, mut kattoo nyt ku sais ees sen ensimmäisen :hilarious: Mun miehen puolella kans enemmän poikia mut tyttöjäkin on. Mulla on 2 siskoa, niinku äidilläkin, ja nyt kun sisko saa pojan (sen esikoinen tyttö), niin äitikin tokas että onpas kummallista kun meidän perheeseen tulee poika :hilarious:
Ihana noi miehet ku into pinkeenä oottelevat, toivon et pian saa teidän pikkunen pikkusisaruksen :dummy:

Meillä molemmilla aika tasaisesti tyttöjä ja poikia, tosin itselläni ei ole veljeä ja varmaan juuri siitä johtuen mulla ois toiveena saada poika. Esikoinen on tyttö ja tosi paljon haluaisin myös sen pojan. En varmaan pysty lopettamaan yritystä ennen sitä. Molemmat tahtoisin :Heartred Paitsi että lapsiluvusta ei sitten ehkä päästäisi sopuun miehen kanssa, jos tulisi kolme samaa peräkkäin :facepalm: Hänelle maksimi lapsimäärä on tällä hetkellä kolme. Niin oon ajatellut itsekin, mutta en haluaisi luopua haaveestani myöskään. Tärkeintä toki, että olisi terve, mutta haaveilla kai saa. Jos ylipäätään saadaan lisää lapsia. Yhtä lailla tyttöä kaipaisin siis, jos olisi kolme poikaa. Tavallaan hölmöä jääräpäisyyttä, mutta ymmärtääkö joku? :anyone

Meillä molemmilla aika tasaisesti tyttöjä ja poikia, tosin itselläni ei ole veljeä ja varmaan juuri siitä johtuen mulla ois toiveena saada poika. Esikoinen on tyttö ja tosi paljon haluaisin myös sen pojan. En varmaan pysty lopettamaan yritystä ennen sitä. Molemmat tahtoisin :Heartred Paitsi että lapsiluvusta ei sitten ehkä päästäisi sopuun miehen kanssa, jos tulisi kolme samaa peräkkäin :facepalm: Hänelle maksimi lapsimäärä on tällä hetkellä kolme. Niin oon ajatellut itsekin, mutta en haluaisi luopua haaveestani myöskään. Tärkeintä toki, että olisi terve, mutta haaveilla kai saa. Jos ylipäätään saadaan lisää lapsia. Yhtä lailla tyttöä kaipaisin siis, jos olisi kolme poikaa. Tavallaan hölmöä jääräpäisyyttä, mutta ymmärtääkö joku? :anyone
Ymmärrän! Mäkin haluaisin kokea molemmat sukupuolet. Onnellinen olen kunhan vaan lapsia suodaan, mutta molemmista haaveilen. :Heartblue:Heartpink Me ollaan miehen kanssa puhuttu neljästä lapsesta. Mies haluaisi enemmänkin, mutta mulla on psyykkinen sairaus, mistä johtuen neljäkin on valtava määrä. Nyt ois toiveena kaveri meidän pojalle ja sitten pidempi tauko ennenkuin tulis lisää...:). Mun äiti, joka tietää tän sairauden niin sanoi, että ei missään nimessä mulle neljää putkeen vaan mielummin tauko.

Meillä on miehen kans poika voittoisia perheet. Tai mulla 3 veljeä ja miehellä 2 ja sit 1 sisko, eli 3+1. Mutta tyttö voittoiset lapset, koska mun veli saanut 2 tyttöä, miehen veljellä poika ja 2 tyttöä, sekä siskolla 2 tyttöä ja poika, ja täs järjestyksessä syntyny. Itsellä nyt vasta poika. Mutta olishan se ihana saada tyttökin. En muuta sit tarviskaan jos vielä tyttö syntyis. Mutta jos nyt saatais poika, nii vois sitä vielä varmaan jäädä haave tytöstäkin.

Nyt on kyl omaan silmää jo aika lähel tasavahvaa! Pitäisköhän varuiks tehä viel illalki tää oli tunnin pidätyksest tehty. Ylempi eilinen ja alempi nyt tehty.
Tekisin ehkä illalla toisen vielä. Mulla ainakin tullut useasti O+ illalla vaikka päivällä vielä nega.

Mitä tohon sormustestiin tulee niin oon tehny sen neula-lanka testin (käytännössä sama). Mulle aluks antoi tyttö, poika, poika, tyttö ja miehelle tuon saman (kohtuun kuollut esikoinen oli tyttö ja nyt kaks poikaa). Myöhemmin kun oon tehny niin joka kerta eri tavalla.:hilarious:

Joo mäki ymmärrän, kyllä mullakin jäis kaipuu jos kaikki ois samaa sukupuolta, vaikka tietysti olisin äärettömän onnellinen pelkistä tytöistä tai pojista, kunhan lapset vaan terveitä :dummy::dummy1:

Hcg mitattu ja se alle 1, Huoh! eli mitään ei pitäisi enää kemiallisesta olla ja saa elää normaalia elämää dpo7 kanssa :joyful: täytyy todeta että one stepit näyttää haamua/viivanpaikkaa usein vaikkei ole raskaana ja myös cb testi jäi siitä kiinni.

Nyt kiinnittymistä odottelemaan, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut :joyful:

Hcg mitattu ja se alle 1, Huoh! eli mitään ei pitäisi enää kemiallisesta olla ja saa elää normaalia elämää dpo7 kanssa :joyful: täytyy todeta että one stepit näyttää haamua/viivanpaikkaa usein vaikkei ole raskaana ja myös cb testi jäi siitä kiinni.

Aivan ihana kuulla, että kaikki hyvin! :Heartbigred Plussatuulia!!!

Hyvä juttu ku pääsit tsekkauttaa! Onpas ollu testit huonoja :shifty: Toivotaan että nyt sitte seuraava testi näyttäis ihan oikeeta haamua ja plussaa :)

Kyllä mä toivoisin että kolmas (mikäli semmonen saadaan) olis tyttö. Esikoinen oli tyttö mutta kuoli sitten kohtuun, niin ehkä se on omalta osaltaan luonut mulle sen ajatuksen tytöstä. Mies toivoo kolmatta poikaa.
Lähtökohtaisesti tähdätään terveeseen lapseen:Heartpink:Heartblue, mutta onhan näitä haaveita.:rolleyes:

Mein kaupungissa oli perhe, jossa oli kahdeksan poikaa, no yhdeksäs lapsi oli sit tyttö. Olikohan tälläkin äidillä joku haave tytöstä.:grin

Takaisin