Raskaaksi 2020

Tuo meidän lapsonen on oikeesti kohta ainut saman ikälisistä kavereistaan jolla ei ole vielä sisarusta edes tuloillaan :confused2 Toisaalta harmittaa ja ahdistaa se, mutta toisaalta arki tuon 2,5 v kanssa on jo niin erilaista kun pienen kanssa, että tästäkin nauttii kyllä niin paljon :love7

Meillä on tuon saralla sama.. Päiväkodissa parhaat kaverit saanu jo sisaruksia ja meidänkin likka ilmoitti, että olisi jo valmis saamaan pikkusisaruksen :hilarious:

Mä menin yksityiselle lapsettomuusasioissa ja siitä tekivät samantien lähetteen julkiselle. :happy: Yksityistä on hyvä käyttää, kun haluu myös nopeesti lähetteen julkiselle , tai ainakin näin mulla. Mulle tekivät muistaakseni vähän ennakoivan lähetteen, eli oisko ollut pari kuukautta vajaa vuosi kun yritettiin, niin teki lääkäri jo tutkimuslähetteen julkiselle ja sanoi ajottavansa sen silleen, että mahdollisesti 3-5 kuukautta niin oltais tutkimuksissa.

Muoks. Ei kuitenkaan tarvittu tutkimuksia kun onni kävi ja jonot on erit eri paikoissa.

Kiitos, Pingviiniemo! En minäkään tiennyt tuollaisesta vaihtoehdosta. Ajattelin,e ttä voisimme testata nyt ensialkuun 35-vuotiaan mieheni sperman. Hänkin on siitä "vaahdonnut" :D Rahaa vaan ei oikein ole, mutta jostain pitää se satanen kaivaa.

Kiitos, sissu90, halaus! <3

Onko kukaan kokeillut kehäkukkateetä? Sillä on kehoa puhdistava vaikutus, ja raskautta yrittävälle sitä suositellaan alkukierrossa, sen pitäs puhdistaa mm. Munanjohtimia. Raskaana sitä ei saa juoda, koska voi aiheuttaa kohdun supistelua. Mä sitä syksyllä muutaman kerran join, ja samassa kierrossa kyllä plussasin, en kyllä aatellut että siinä olisi ollut se taika, mutta kaikki keinot sallittu :hilarious:. Nyt vasta muistin koko taas kehäkukan. Kerkeen muutanan päivän juoda. Ihan vaan kupin-kaks päivässä. Lisäksi greippi -päivä nro 2.

Näin muuten unta, että tutkittiin miehen kanssa mun sylkiovistestillä sen siittiöiden liikkuvuutta :hilarious: kävi kova vilinä. Mut toki mahdollisuus tuokin olis, oon kyllä joskus lukenut että joku olis niin kans tehnyt :grin
Mutta mistä lie se mun uneen nyt tuli..

Kiitos, Pingviiniemo! En minäkään tiennyt tuollaisesta vaihtoehdosta. Ajattelin,e ttä voisimme testata nyt ensialkuun 35-vuotiaan mieheni sperman. Hänkin on siitä "vaahdonnut" :D Rahaa vaan ei oikein ole, mutta jostain pitää se satanen kaivaa.

Kiitos, sissu90, halaus! :Heartred
Kannattaa vähän vilkuilla hintoja, kun eri lääkäreillä on eri hinnat. Toinen pyytää vähän yli 100e ja toinen jo huomattavasti enemmän. Yksityiseltä sain myös lähetteen julkiselle verikokeisiin. Yksityiselle ei missään nimessä kannata pyytää verikokeita, kun puhutaan useiden satasten hinnasta yhelle näytteelle. :happy:

Näin muuten unta, että tutkittiin miehen kanssa mun sylkiovistestillä sen siittiöiden liikkuvuutta :hilarious: kävi kova vilinä. Mut toki mahdollisuus tuokin olis, oon kyllä joskus lukenut että joku olis niin kans tehnyt :grin
Mutta mistä lie se mun uneen nyt tuli..
Mulla oli enneuni mun pojasta, joka kävi toteen oikeassa elämässä. Unessa ultrassa povattiin tyttöä ja mä näin pojan. Oikeasti kävi niin, että ultrassa povattiin tyttöä ja seuraavassa ultrassa oli selkeä poika. Eli uni piti paikkansa. :hilarious: Seuraavallakin kerralla luotan vaistoon ja uniin.

Mulla oli enneuni mun pojasta, joka kävi toteen oikeassa elämässä. Unessa ultrassa povattiin tyttöä ja mä näin pojan. Oikeasti kävi niin, että ultrassa povattiin tyttöä ja seuraavassa ultrassa oli selkeä poika. Eli uni piti paikkansa. :hilarious: Seuraavallakin kerralla luotan vaistoon ja uniin.
Mä oon nähny tyttöunta monesti viime viikkoina. Mm synnytin unessa ensin pojan, mutta kun ihmettelin et senhän piti olla tyttö niin sit selvis et se onki tyttö :hilarious: ja oon monesti imettänyt tyttövauvaa, ja toissa yönä pidin tyttövauvaa sylissä. Ja lisäksi mun anoppi on nähnyt unta heti viime keskenmenon jälkeen(ei tiennyt km raskaudesta) että olisin raskaana ja ommellut tytölle mekkoa. Hän on myös jo 7vuotta puhunut että kun meille syntyy toinen lapsi, niin se on tyttö. Että on ihan varma asiasta.
Että kovasti tyttöä tässä on unissa tehty. Saas nähdä koska tärppää ja että osuuko unet paikkaansa. Voi olla ylläri jos onkin poika :D itselle ei väliä, kunhan sais vaan vauvan syliin asti :Heartred
Esikoinen on poika, hänestä oli tunne että olis tyttö(lähinnä siksi, koska oon aina ajatellut että mun eka lapsi on tyttö) mutta en nähnyt unia tai muutakaan. Sormus ennustaa mulle poika, tyttö, tyttö ja tyttö. Tosin en tiedä vaikuttaako 2 keskenmenoa, tuloksiin, tosin edelleen yks tyttö jäisi.

Onko kukaan kokeillut kehäkukkateetä? Sillä on kehoa puhdistava vaikutus, ja raskautta yrittävälle sitä suositellaan alkukierrossa, sen pitäs puhdistaa mm. Munanjohtimia. Raskaana sitä ei saa juoda, koska voi aiheuttaa kohdun supistelua. Mä sitä syksyllä muutaman kerran join, ja samassa kierrossa kyllä plussasin, en kyllä aatellut että siinä olisi ollut se taika, mutta kaikki keinot sallittu :hilarious:. Nyt vasta muistin koko taas kehäkukan. Kerkeen muutanan päivän juoda. Ihan vaan kupin-kaks päivässä. Lisäksi greippi -päivä nro 2.

Mistähän tuota teetä saisi?:) Nopealla googlauksella Ruohonjuuressa ei enää myydä, jostain luontaistuoteverkkokaupasta löytyi kuivattua kehäkukkaa..
Muoks nyt löytyi Ruohonjuurestakin, haluisin vaan mielummin valmiita teepusseja :grin

Itse join koko kierron vadelmateetä, ei ainakaan vielä plussaa, nyt dpo8..

Muokattu viimeksi:
Täälä kans näköjään hymyillään ja ihan paikoillaan :smug: En ihan näin aikasin (kp12) odottanu tätä mutta eipä tuo mitään! Tietää ainaki loppuviikon iltojen suunnitelmat :wink

Liitteet

• BD0BBFD5-AB80-4431-9A88-6166D844F80B.jpeg
    BD0BBFD5-AB80-4431-9A88-6166D844F80B.jpeg
    15.5 KB · Katsottu: 161
Mistähän tuota teetä saisi?:) Nopealla googlauksella Ruohonjuuressa ei enää myydä, jostain luontaistuoteverkkokaupasta löytyi kuivattua kehäkukkaa..
Muoks nyt löytyi Ruohonjuurestakin, haluisin vaan mielummin valmiita teepusseja :grin

Itse join koko kierron vadelmateetä, ei ainakaan vielä plussaa, nyt dpo8..

Esim. https://www.slurp.coffee/kauppa/teet/kehakukka-rooibos/

Tai frantsilan Hyvän olon teessä on kehäkukkaa, joissakin detox puhdistus teessä on myös. Itse käytän siis juuri näitä, lisäksi tilasin kuivattua kehäkukkaa, jota lisään lempiteen joukkoon :) eli mahdollisuuksia on monia. Kehäkukka itsekseen on aika mauton.
Vielä jos sen teen makeuttaa gelee royale hunajalla niin sehä on oikeeta hedelmällisyyden juomaa :D
Tekin mieli itse istuttaa kehäkukkaa, jos oma kasvatettua olis vielä jotenki kivempi juoda :hilarious:

Dpo 6. Miten nää päivät vaan matelee vv runsasta, vatsa sekaisin, väsymystä.. Koko ajan on sellanen varma olo, että oon raskaana. Ollut joka yrityskerta, enkä koskaan saa käännettyä päätäni siinä etten odottaisi liikoja. voi kuinka pelkään että tullaan viikon päästä ryminällä alas pilvilinnoista.

Mä oon nähny tyttöunta monesti viime viikkoina. Mm synnytin unessa ensin pojan, mutta kun ihmettelin et senhän piti olla tyttö niin sit selvis et se onki tyttö :hilarious: ja oon monesti imettänyt tyttövauvaa, ja toissa yönä pidin tyttövauvaa sylissä. Ja lisäksi mun anoppi on nähnyt unta heti viime keskenmenon jälkeen(ei tiennyt km raskaudesta) että olisin raskaana ja ommellut tytölle mekkoa. Hän on myös jo 7vuotta puhunut että kun meille syntyy toinen lapsi, niin se on tyttö. Että on ihan varma asiasta.
Että kovasti tyttöä tässä on unissa tehty. Saas nähdä koska tärppää ja että osuuko unet paikkaansa. Voi olla ylläri jos onkin poika :D itselle ei väliä, kunhan sais vaan vauvan syliin asti :Heartred
Esikoinen on poika, hänestä oli tunne että olis tyttö(lähinnä siksi, koska oon aina ajatellut että mun eka lapsi on tyttö) mutta en nähnyt unia tai muutakaan. Sormus ennustaa mulle poika, tyttö, tyttö ja tyttö. Tosin en tiedä vaikuttaako 2 keskenmenoa, tuloksiin, tosin edelleen yks tyttö jäisi.
Mulle sormus ennusti poika,tyttö,poika,tyttö. Eka osui nappiin, joten katotaan osuuko toinenkin. En muuten tiedä vaikuuttako toi keskenmeno. Jotkut sanoo, että joo ja jotkut ei. :happy:

Itellä on nyt iskenyt epäilys, että mulla oli pari kuukautta pojan jälkeen kemiallinen, kun kondomi jäi yhden kerran käyttämättä. first response näytti hailuraa, joka hävisi parin päivän päästä. :sad001 En ajatellut asiaa silloin, kun pidin puolimahdottomana raskautta tai ajattelin, että reagoigohan se ovulaatioon yms... Sitten tajusin, että ei raskaustesti reagoi ovulaatioon.

Toisaalta positiivinen puoli on se, että jos oli kemiallinen niin raskautumisen pitäis onnistua. :)

Ja tervetuloa mukaan @Mamiliksi :smug: Toivottavasti pääsette pian yrittämisen makuun!

Kiitoksia :) Toivotaan näin. Outoa kyllä sekin, että kohdunsuu on tosi korkealla o_O Se on ainakin ennen ollut alhaalla menkkojen aikaan. Eikä minläänlaisia pms-oireita kolmeen päivään. Sen sijaan kauhea väsymys vaan. Tässä jo kohta alkaa epäillä onko lipsahdus tapahtunut. Ei siis väenväkisin olla ajateltu aivan loppuvuoden vauvaa yrittää saada. Eiköhän ne ala vielä..

Milalai, kuulostaa kyllä tuo kehäkukkatee siltä että voisi lisätä omaan teevarastoon... :angelic:

on: eka kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen ns ”normimittainen” kierto. Yllätys Kp 1 tänään siis! Tällä kertaa oli kierto 34 päivää, kun kaksi aiempaa kiertoa on venynyt yli 50 päiväiseksi. Toivottavasti kehityssuunta on tämä normaalimpi kierto eikä tarvis palata noihin superpitkiin enää. Pidän tätä kyllä positiivisena kehityssuuntana ja tuli hyvä fiilis tästä ”normalisoitumisesta”. Oiskohan tää nyt meidän virallinen yk1 sitten myös :happy:. Eniten tässä vaan ärsyttää kivut mutta kauratyynyä vaan...

Mulle sormusennustus on antanut ihan teinistä asti (äidin ystävä opetti meille aikoinaan tän) Tyttö, Tyttö ja Poika, kunnes 23vuotiaana keskenmenon jälkeen muuttui niin, että antaa nykyään Tyttö, Poika :hilarious: Hauskinta on se, että mun mies saa saman tuloksen :playful:

Nyt on kyl omaan silmää jo aika lähel tasavahvaa! Pitäisköhän varuiks tehä viel illalki tää oli tunnin pidätyksest tehty. Ylempi eilinen ja alempi nyt tehty.

Liitteet

• 688C6733-21B5-49D4-9525-661D251762F4.jpeg
    688C6733-21B5-49D4-9525-661D251762F4.jpeg
    27.8 KB · Katsottu: 170
  • 19E3B699-9AEE-4E3D-84EE-C6F117F695EE.jpeg
    19E3B699-9AEE-4E3D-84EE-C6F117F695EE.jpeg
    18.5 KB · Katsottu: 183
Ihmettelin et mistä te oikein puhuitte, mut löysinki googlettamalla ton sormus ennustuksen. Piti tietty heti kokeilla, neljä tyttöä. :nailbiting::hilarious:
No johan ois rinsessoja! :dummy1: Mun miehen suvussa syntyy lähinnä poikia. Me aina nauretaankin miehen kanssa, että mikä järkytys, jos suvun geenit pettäis. :hilarious: Mies on jo ihan innoissaan ajatuksesta toisesta pojasta. Nimikin on valmiina. :dummy:

Takaisin