Mun tekis mieli hirveesti tikuttaa ovista, mutta en tiedä raaskinko ostaa tikkuja, jos mitään ei tule kuitenkaan näkyviin
eikä meillä nyt yritystäkään ole. Pohdimpa vaan, miten tuo kierto asettuu.
Muuten mä mietin et voiko kemiallisissa raskauksissa käydä niinkin, et vuoto on melko kivutonta?
Ku mä mietiskelin tässä, et kun mun testit tuossa edellisessä kierrossa haamuili (myös pc, joka ollut mulla aina kyllä luotettava) ja sitten katosivat, ja menkat alkoikin siitä jonkin ajan kuluttua, vuoto oli myös varsin samanlaista, kun aiemmin keskenmenneessä.
Muuten täällä ei mitään ihmeempiä. Lääkitys alkanut puremaan ja olo jonkin verran tasoittunut. :)
eikä meillä nyt yritystäkään ole. Pohdimpa vaan, miten tuo kierto asettuu. Muuten mä mietin et voiko kemiallisissa raskauksissa käydä niinkin, et vuoto on melko kivutonta?
Ku mä mietiskelin tässä, et kun mun testit tuossa edellisessä kierrossa haamuili (myös pc, joka ollut mulla aina kyllä luotettava) ja sitten katosivat, ja menkat alkoikin siitä jonkin ajan kuluttua, vuoto oli myös varsin samanlaista, kun aiemmin keskenmenneessä.
Muuten täällä ei mitään ihmeempiä. Lääkitys alkanut puremaan ja olo jonkin verran tasoittunut. :)
Mun miehen suvussa syntyy lähinnä poikia. Me aina nauretaankin miehen kanssa, että mikä järkytys, jos suvun geenit pettäis.
Mies on jo ihan innoissaan ajatuksesta toisesta pojasta. Nimikin on valmiina.
3 ehkä, mut kattoo nyt ku sais ees sen ensimmäisen
Meillä on se kiva puoli, että miehen kanssa rakastetaan videopelejä. Se meitä itseasiassa alkuaikoina vahvasti yhdisti. Toivon/ajattelen, että olen sitten kun poika on isompi enemmän mukana hänen maailmassaankin. Poitsu on tällä hetkellä kylläkin osoittanut vahvaa kiinnostusta kirjoihin. Se on 2kk ikäsestä asti tykänny hirveesti lukea mun kanssa. Kun tuon kirjan se sekoo onnesta.
yritittekö ensimmäistä kauan?
Hänelle maksimi lapsimäärä on tällä hetkellä kolme. Niin oon ajatellut itsekin, mutta en haluaisi luopua haaveestani myöskään. Tärkeintä toki, että olisi terve, mutta haaveilla kai saa. Jos ylipäätään saadaan lisää lapsia. Yhtä lailla tyttöä kaipaisin siis, jos olisi kolme poikaa. Tavallaan hölmöä jääräpäisyyttä, mutta ymmärtääkö joku? 

täytyy todeta että one stepit näyttää haamua/viivanpaikkaa usein vaikkei ole raskaana ja myös cb testi jäi siitä kiinni.
Plussatuulia!!!
Toivotaan että nyt sitte seuraava testi näyttäis ihan oikeeta haamua ja plussaa :)