Meillä ennen keskenmenoo oli ns lämpimämmät välit miehen kaa. Se pysy ihan täysin kärryillä mun kehon toiminnasta, menkoista ym. Keskenmeno oli aika kova Paukku meidän suhteelle, varsinkin kun miehen sisko kans heti ilmoitti olevansa raskaana päin pläsiä eikä mies ymmärtänyt yhtään mun tunteiden kirjoa. Nyt oon vaan sanonut että en aijo testata ennenkun menkat on myöhässä ja tietää kyllä jos maha on kipee tms. Kerroin kyllä Ovis plussasta sille tässä kierrossa mut se oli poikkeus kun sain digin hymyileen![]()
Toi on kyllä harmillista, että kun itsellä ollut tuommoinen menetys, niin pitäis iloita toisten vauvauutisista... Ei se oo helppoa..
Kyllä mäkin joo miehelle kerron vähän missä mennään, niin tietää varautua siihen seksin määrään
Ollaan yritetty heilutella peittoa ovulaation lähellä joka toinen päivä ja ovulaation aikana päivittäin ja nyt kun oon lomautettu, niin mulla ei oo kun aikaa iltaisin
Sanoinkin eilen taas ukolle, että viikonlopun saa vielä levätä ja maanantaina alkaa taas
Naureskeli vaan, että pitää säästää voimia :angelic:
Toisaalta voihan se munasolu silti olla irronnut...
(Ei siis tajua jostain syystä testeistä paljoa) Sitten näytin sille digitaalisen testin joka sanoi ''raskaana'' niin vasta tajusi.
Täällä tänään dpo3 ja vatsa ihan kuralla ja kohdussa tuntui aamulla kramppeja :bag: lämmöt pysyneet toistaiseksi aika tasaiseen hieman päälle 37 asteessa.