Raskaaksi 2020

Meillä ennen keskenmenoo oli ns lämpimämmät välit miehen kaa. Se pysy ihan täysin kärryillä mun kehon toiminnasta, menkoista ym. Keskenmeno oli aika kova Paukku meidän suhteelle, varsinkin kun miehen sisko kans heti ilmoitti olevansa raskaana päin pläsiä eikä mies ymmärtänyt yhtään mun tunteiden kirjoa. Nyt oon vaan sanonut että en aijo testata ennenkun menkat on myöhässä ja tietää kyllä jos maha on kipee tms. Kerroin kyllä Ovis plussasta sille tässä kierrossa mut se oli poikkeus kun sain digin hymyileen :bookworm:

Toi on kyllä harmillista, että kun itsellä ollut tuommoinen menetys, niin pitäis iloita toisten vauvauutisista... Ei se oo helppoa.. :sad001

Kyllä mäkin joo miehelle kerron vähän missä mennään, niin tietää varautua siihen seksin määrään :hilarious: Ollaan yritetty heilutella peittoa ovulaation lähellä joka toinen päivä ja ovulaation aikana päivittäin ja nyt kun oon lomautettu, niin mulla ei oo kun aikaa iltaisin :laughing001 Sanoinkin eilen taas ukolle, että viikonlopun saa vielä levätä ja maanantaina alkaa taas :hug003 Naureskeli vaan, että pitää säästää voimia :angelic::hilarious:

Ootko tehny ovistestejä? Mietin aina et jos munasolu ei irtoo niin onko Ovis tikku positiivinen kokoajan..
Ei ole nyt ollut postiviininen...tosi haaleita viivoja. Vahvin viiva tuli lauantaina ja se oli melkeen kontrolliviivan vahvuinen ja sitten lähti vaalenemaan. Yleensä kun irtoaa niin on tumma ovistikku. :happy: Toisaalta voihan se munasolu silti olla irronnut...

Heh... kirjotin postiviininen ja tarkoitin siis positiivinen. :hilarious:

Pingis, mä en eka huomannut sun kirjoitusvirhet ku aivothan lukee sen oikein kunhan alku ja loppu kirjain samat.

Mulla tää metallin maku suussa voimistuu taas ja tuntuu et haisee jo nenään. Ei siis mitään laantumisen merkkiä päinvastoin ja ikenet on nyt herkillä ja limikset niiiiiiiin kuivaa et ahdistaa vaikka nenä tukossa aamuisin

Meillä kans pidän testaukset itselläni. Miehellä ei oo mitään hajuakaan testien määrästä :hilarious: Ja hyvä niin. Se riittää, että kerron sille onko negatiivinen tai positiivinen ja positiiviseenki uskoo vaan, kun näkee sen digitaalisen testin näytöllä tavallaan "mustaa valkosella" :hilarious: Viimeksi usko sen digitestin mutta oli skeptinen ihan ultraan asti, sen jälkeen vasta uskalsi innostua vauvasta. Ikuinen pessimisti :rolleyes:
Näytin anopille mun raskaustestin esikoisesta. Siinä oli kaksi viiva joista toinen oli tuolloin hieman vaaleampi kuin toinen. Anoppi vaan totesi, että tonhan perusteella sä et ole raskaana kun viiva on vaaleampi kuin toinen. :woot: (Ei siis tajua jostain syystä testeistä paljoa) Sitten näytin sille digitaalisen testin joka sanoi ''raskaana'' niin vasta tajusi.

Joo miehelle näytetään haamut ja positiiviset testit vaan, se on ihan pyörällä jo muutenkin koko hössötyksestä :p

Tänään aamulla vielä lähes tasavahva ovisviiva eli mulla oli 2vrk ja kolmena päivänä lh-piikki, eli alkaako se munasolun irtoamisen lasku 12-36h siitä ma jälkeisestä eli ovis on ollu eilen? Eli tänään dpo1o_O

Sittenkin edelleenkin aika vahvaa ovisviiva, lähes yhtävahva. Kauanko teillä on lh-huippu kestäny? Nyt alkaa jo ihan miettimään onko tämä edes normaalia, 3 päivää putkeen...

Liitteet

• IMG_20200422_164643.jpg
    IMG_20200422_164643.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 197
Sittenkin edelleenkin aika vahvaa ovisviiva, lähes yhtävahva. Kauanko teillä on lh-huippu kestäny? Nyt alkaa jo ihan miettimään onko tämä edes normaalia, 3 päivää putkeen...

Onko vertailukuvia? Mun silmään tuo on vaaleampi, eli jos eilen ollu yhtä vahva/vahvempi viiva niin laskisin sen mukaan huipun.

Pähkäilin täällä itsekin samaa. Eilen tuli tasavahvat viivat, tänään jos tarkasti katsoo niin vasen laita on tummempi, eli kai tää on sit dpo0.

Liitteet

• 20200422_170619.jpg
    20200422_170619.jpg
    32.3 KB · Katsottu: 200
Ja meillä mies on pahempi testihullu kun minä. Suuttui viimeeksi kun sanoin et testaan vasta kp29, jolloin yleensä on menkat alkaneet. Vaatimuksesta testasin sit aiemmin. Kerran pyysin hakemaan herkän testin kaupasta. Toi kasan.

Hei, kysymys ovulaatiotesteistä. Oon nyt ensimmäistä kertaa yrittänyt tikuttaa ovulaatiota. Flon mukaan tänään olis ovulaatio. Pari (vai kolme?) päivää sitten testissä lähes tasavahvat viivat, mutta molemmat viivat tooooosi haaleat. Kävin ostamassa nyt myös digitestejä, jonka mukaan ei ole ovulaatiohuippu nyt. Testin ohjeessa käsketään aloittamaan ovulaation testaus tiettynä kiertopäivänä, nyt aloin pohtimaan, että määritteleekö tuo digitesti sen huipun mun oman hormonitasapainon mukaan. Eli tietenkin esim viisi päivää sitten hormonitasapaino olisi alhaisempi, jolloin testi havaitsisi huipun tänään. Mutta koska aloitin testaamisen tänään, ei testi tunnista sitä huipuksi? Voiko se siis olla näin, liuskatestiin tulee vain todella haaleaa, kuten muinakin päivinä paitsi tuolloin pari päivää sitten...

Hei, kysymys ovulaatiotesteistä. Oon nyt ensimmäistä kertaa yrittänyt tikuttaa ovulaatiota. Flon mukaan tänään olis ovulaatio. Pari (vai kolme?) päivää sitten testissä lähes tasavahvat viivat, mutta molemmat viivat tooooosi haaleat. Kävin ostamassa nyt myös digitestejä, jonka mukaan ei ole ovulaatiohuippu nyt. Testin ohjeessa käsketään aloittamaan ovulaation testaus tiettynä kiertopäivänä, nyt aloin pohtimaan, että määritteleekö tuo digitesti sen huipun mun oman hormonitasapainon mukaan. Eli tietenkin esim viisi päivää sitten hormonitasapaino olisi alhaisempi, jolloin testi havaitsisi huipun tänään. Mutta koska aloitin testaamisen tänään, ei testi tunnista sitä huipuksi? Voiko se siis olla näin, liuskatestiin tulee vain todella haaleaa, kuten muinakin päivinä paitsi tuolloin pari päivää sitten...

Mä alottaisin digin vasta seuraavasta kierrosta ellei ne liuska testejen viivat vahvistu. Onko sulla muita Ovis oireita? Tai kuvia tikuista? :happy:

Mä alottaisin digin vasta seuraavasta kierrosta ellei ne liuska testejen viivat vahvistu. Onko sulla muita Ovis oireita? Tai kuvia tikuista? :happy:

No joo kyllä mun järki sanoi, että seuraavasta kierrosta vasta kannattaisi, mutta malttamattomana halusin kokeilla. Lähinnä siis, että onko sillä digillä edes mahdollista saada sitä plussaa vai vertaako se niihin edellisiin tuloksiin?

Ei siis varsinaisesti oo oireita, mutta en aina kyllä muutenkaan oo sitä tuntenut. Kertaalleen on gyne kertonut että ovulaatio on tuloillaan eli joskus se ainakin on ollut.

No joo kyllä mun järki sanoi, että seuraavasta kierrosta vasta kannattaisi, mutta malttamattomana halusin kokeilla. Lähinnä siis, että onko sillä digillä edes mahdollista saada sitä plussaa vai vertaako se niihin edellisiin tuloksiin?

Ei siis varsinaisesti oo oireita, mutta en aina kyllä muutenkaan oo sitä tuntenut. Kertaalleen on gyne kertonut että ovulaatio on tuloillaan eli joskus se ainakin on ollut.

Kannattaa tehdä digi jos liuskat näyttää vielä vahvoja viivoja niin samasta pissasta. Itse aattelin käyttää digillä ns oviksen varmistuksen et sitku liuskat näyttää positiivista niin varmistan vielä digillä. Digi ei siis mitenkään tallenna niitä sun vanhoja tuloksia mun tietääkseni. Mutta kannattaa muistaa että niin tikuissakin kun siinä digissä on omat LH pitoisuudet, jotka vaihtelee eri ihmisillä. Esim kaikki ei välttämättä saa tietyillä liuskoilla ihan kirkuvan punasia viivoja vaikka ovulaatio tapahtuiskin :) onko sun kierto minkä pitunen?

Kannattaa tehdä digi jos liuskat näyttää vielä vahvoja viivoja niin samasta pissasta. Itse aattelin käyttää digillä ns oviksen varmistuksen et sitku liuskat näyttää positiivista niin varmistan vielä digillä. Digi ei siis mitenkään tallenna niitä sun vanhoja tuloksia mun tietääkseni. Mutta kannattaa muistaa että niin tikuissakin kun siinä digissä on omat LH pitoisuudet, jotka vaihtelee eri ihmisillä. Esim kaikki ei välttämättä saa tietyillä liuskoilla ihan kirkuvan punasia viivoja vaikka ovulaatio tapahtuiskin :) onko sun kierto minkä pitunen?

No näin ajattelinkin, että ei kai se niitä voi tallentaa. Mutta pakko oli kysyä kun aloin asiaa epäileen. Parin päivän heittoja on kierron pituudessa, mutta yleensä noin 27 päivää :)

Täällä kun näkee näitä ovistestejä, niin Wau mitä viivoja :eek::woot: En koskaan saa noin tummia, yhtä vahvat saan mutta en siis kirkuvan värisiä :meh: Täällä tänään dpo3 ja vatsa ihan kuralla ja kohdussa tuntui aamulla kramppeja :bag: lämmöt pysyneet toistaiseksi aika tasaiseen hieman päälle 37 asteessa.

Täällä kun näkee näitä ovistestejä, niin Wau mitä viivoja :eek::woot: En koskaan saa noin tummia, yhtä vahvat saan mutta en siis kirkuvan värisiä :meh: Täällä tänään dpo3 ja vatsa ihan kuralla ja kohdussa tuntui aamulla kramppeja :bag: lämmöt pysyneet toistaiseksi aika tasaiseen hieman päälle 37 asteessa.
Mistäköhän se muuten johtuu, että osa saa kirkuvia viivoja jotka on tummempia kuin kontrolliviiva ja osa saa samanvahvuisia, vaikka ovis tapahtuu molemmissa tapauksissa? :bookworm:

No näin ajattelinkin, että ei kai se niitä voi tallentaa. Mutta pakko oli kysyä kun aloin asiaa epäileen. Parin päivän heittoja on kierron pituudessa, mutta yleensä noin 27 päivää :)

Niinkun Jannn jo mainitsikin että varmuudeksi vielä onko kyseessä ihan normi Ovis digi testi? Vai kaksoishormoni?

Onko sulla nyt mikä Kp menossa?

Takaisin