K
Kiki12345
Vieras
Kiitos paljon kaikille optimistisuuksista
Itsekin 91-vuotinen. Ja Juliet ja kaikki muutkin. Toivottavasti nämä kunkin aavistelu oireet johtaisi plussaan meillä kaikilla.
Eilen ja tänään aamulla ollut normi olo. Palelu loppunut, rinnat kipeänä ja pientä menkka jomotusta(ei siis kuitenkaan menkkoja, eikä pitäisikään pariin päivään vielä).
Saas nähhä
Ens kierrossa aijon panostaa seksin määrään. Se tekee nimittäin hyvää tuli plussaa tahi ei.
Töissä ollut kuukausi sitten kun korona-lävähti päälle stressaavaa. Nyt aika chilliä, vähemmän töitä ja kaikki vähän odottavalla kannalla.

Itsekin 91-vuotinen. Ja Juliet ja kaikki muutkin. Toivottavasti nämä kunkin aavistelu oireet johtaisi plussaan meillä kaikilla.
Eilen ja tänään aamulla ollut normi olo. Palelu loppunut, rinnat kipeänä ja pientä menkka jomotusta(ei siis kuitenkaan menkkoja, eikä pitäisikään pariin päivään vielä).
Saas nähhä

Ens kierrossa aijon panostaa seksin määrään. Se tekee nimittäin hyvää tuli plussaa tahi ei.
Töissä ollut kuukausi sitten kun korona-lävähti päälle stressaavaa. Nyt aika chilliä, vähemmän töitä ja kaikki vähän odottavalla kannalla.
koska pitäis menkat alkaa?
mistähän nuo kivut voivat edes kertoa? Mutta siis mun mielestä on huippua että oot saanu peräkkäin plussia ja haamuja vaikka tiedän ettei se lohduta mutta itse yritän aina jotain positiivista repiä paskoistakin tilanteista 
). Sit mun ei tarvi stressata sitä vaikka raskautuisinkin, eikä siis tarvi myöskään kiusata omaa psyykettä liian varhaisilla testailuilla. Alkaa olla henkisesti niin väsyny siihen että joka kk toivoo ja sit jokainen tehty negatiivinen testi saa mielialaa vaan entistä surkeemmaks. Oviksen tikuttelua enempää en enää jaksa, enkä halua. Yritän nyt vaan keskittyy kaikkeen kivaan, niinku lähenevään kesään, mun koiraan, harrastuksiin, sekä omaan psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Pelkästään tää päätös sai mielen jo paljon korkeemmalle. 
huono kuvanlaatu
.