Raskaaksi 2020

Kiitos paljon kaikille optimistisuuksista:cat:
Itsekin 91-vuotinen. Ja Juliet ja kaikki muutkin. Toivottavasti nämä kunkin aavistelu oireet johtaisi plussaan meillä kaikilla.

Eilen ja tänään aamulla ollut normi olo. Palelu loppunut, rinnat kipeänä ja pientä menkka jomotusta(ei siis kuitenkaan menkkoja, eikä pitäisikään pariin päivään vielä).
Saas nähhä:smiley-angelic001
Ens kierrossa aijon panostaa seksin määrään. Se tekee nimittäin hyvää tuli plussaa tahi ei.

Töissä ollut kuukausi sitten kun korona-lävähti päälle stressaavaa. Nyt aika chilliä, vähemmän töitä ja kaikki vähän odottavalla kannalla.

Sunnuntaina pitäisi alkaa.

Toivotaan nyt kuitenkin ettei vuoto alkaisi :sorry::Heartred mistähän nuo kivut voivat edes kertoa? Mutta siis mun mielestä on huippua että oot saanu peräkkäin plussia ja haamuja vaikka tiedän ettei se lohduta mutta itse yritän aina jotain positiivista repiä paskoistakin tilanteista :sorry:

Mulla kp 3 menossa ja ihan järkyttävät menkat, tosi runsaat ja kivuliaat. Välillä toivoo että mies vois ottaa osan näistä taakakseen.... Rankkaa olla nainen

Juu ei oo helppoo olla nainen. Kaikki menkka ja oviskivut + muut oireet, ja se et miten raskasta henkisesti tää yrittäminen on. Mua otti niin pahasti pattiin viime kierrossa kun ekaa kertaa tikutin sitä ovista ja sit "pakotin" miehen seksiin ovis+ ja sitä seuraavana päivänä. Veti kauheen marttyyriasenteen, ihan ku tää yrittäminen ois sille muka niin kauheen vaikee paikka kun on "pakko" harrastaa seksiä. Teki mieli paukasta paistinpannulla päähän. :smiley-angry019

Mä kuitenki nyt tein tiistaina kun menkat alko sellasen päätöksen, että näiden aikana saan polttaa niin paljon kun sielu sietää, ja ylihuomenna loppuu mun sauhuttelut for good (halusin sanoo tän tänne "ääneen" ni nyt en kehtaa epäonnistua :hilarious:). Sit mun ei tarvi stressata sitä vaikka raskautuisinkin, eikä siis tarvi myöskään kiusata omaa psyykettä liian varhaisilla testailuilla. Alkaa olla henkisesti niin väsyny siihen että joka kk toivoo ja sit jokainen tehty negatiivinen testi saa mielialaa vaan entistä surkeemmaks. Oviksen tikuttelua enempää en enää jaksa, enkä halua. Yritän nyt vaan keskittyy kaikkeen kivaan, niinku lähenevään kesään, mun koiraan, harrastuksiin, sekä omaan psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Pelkästään tää päätös sai mielen jo paljon korkeemmalle. :happy:
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnea ja tarrasukkia plussanneille! :Heartred

Onko kokemusta kemiallisen jälkeen raskaustestien tekemisestä tai raskautumisesta. Mulla tämmösiä oireita kuin alamahan ja selän menkkatyylinen jomotus, välillä nippailuja. Tein nyt ovulaatiotestin ja raskaustestin ja ovistesti näyttää mun ominaiselle testille vahvaa ja raskaustestiin vaaleanpunainen haamu. Vuoto on loppunut 1,5 vko sitten ja olen jo sen lopussa tegnyt testin joka ollut nega ja nyt onkin haamu.... Ollaan heti vuodon loputtuakin pupuiltu ja pääsiäisenä paljonkin. Tämä on päiväpissasta tehty, max tunnin pissalla. Sekin on nyt uusinut, jatkuva pissahätä.

En tiedä, tämä herättää turhaa toiveikkuutta :nailbiting: huono kuvanlaatu

Liitteet

• IMG_20200417_121952.jpg
    IMG_20200417_121952.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 238
Muokattu viimeksi:
Juu ei oo helppoo olla nainen. Kaikki menkka ja oviskivut + muut oireet, ja se et miten raskasta henkisesti tää yrittäminen on. Mua otti niin pahasti pattiin viime kierrossa kun ekaa kertaa tikutin sitä ovista ja sit "pakotin" miehen seksiin ovis+ ja sitä seuraavana päivänä. Veti kauheen marttyyriasenteen, ihan ku tää yrittäminen ois sille muka niin kauheen vaikee paikka kun on "pakko" harrastaa seksiä. Teki mieli paukasta paistinpannulla päähän. :smiley-angry019

Mä kuitenki nyt tein tiistaina kun menkat alko sellasen päätöksen, että näiden aikana saan polttaa niin paljon kun sielu sietää, ja ylihuomenna loppuu mun sauhuttelut for good (halusin sanoo tän tänne "ääneen" ni nyt en kehtaa epäonnistua :hilarious:). Sit mun ei tarvi stressata sitä vaikka raskautuisinkin, eikä siis tarvi myöskään kiusata omaa psyykettä liian varhaisilla testailuilla. Alkaa olla henkisesti niin väsyny siihen että joka kk toivoo ja sit jokainen tehty negatiivinen testi saa mielialaa vaan entistä surkeemmaks. Oviksen tikuttelua enempää en enää jaksa, enkä halua. Yritän nyt vaan keskittyy kaikkeen kivaan, niinku lähenevään kesään, mun koiraan, harrastuksiin, sekä omaan psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin. Pelkästään tää päätös sai mielen jo paljon korkeemmalle. :happy:
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnea ja tarrasukkia plussanneille! :Heartred

Hyvä idea tuo sauhuttelun lopetus, pitäis ottaa susta mallia. Siitä saa oikeesti muuta ajateltavaa kun yrittää sit olla polttamatta. Monesko yk teillä olikaan menossa?

Toivotaan nyt kuitenkin ettei vuoto alkaisi :sorry::Heartred mistähän nuo kivut voivat edes kertoa? Mutta siis mun mielestä on huippua että oot saanu peräkkäin plussia ja haamuja vaikka tiedän ettei se lohduta mutta itse yritän aina jotain positiivista repiä paskoistakin tilanteista :sorry:
Kivut on samanlaisia kuin mulla on ollut synnytyksissä. Olisiko ihan supistuskipuja jopa. Mulla menkkakivutkin tuntuu enemmän alaselässä kuin alavatsassa, ihan kuten supistuksetkin.

Onko kokemusta kemiallisen jälkeen raskaustestien tekemisestä tai raskautumisesta. Mulla tämmösiä oireita kuin alamahan ja selän menkkatyylinen jomotus, välillä nippailuja. Tein nyt ovulaatiotestin ja raskaustestin ja ovistesti näyttää mun ominaiselle testille vahvaa ja raskaustestiin vaaleanpunainen haamu. Vuoto on loppunut 1,5 vko sitten ja olen jo sen lopussa tegnyt testin joka ollut nega ja nyt onkin haamu.... Ollaan heti vuodon loputtuakin pupuiltu ja pääsiäisenä paljonkin. Tämä on päiväpissasta tehty, max tunnin pissalla. Sekin on nyt uusinut, jatkuva pissahätä.

Mulla samat menkkatyyliset jomotukset ja haamu testissä. Mutta enpä tiedä sen enempää ja tossa jo kirjoitinkin, että tuntuu ettei tästäkään sen enempää tule. Ja siis viime kierrossa kemiallinen.

Laskin just äsken paljonko mennyt rahaa raskaustesteihin, ennenkuin tärppäsi. Se summa on ihan hirveä! Jos malttais odottaa, niin ois mennyt vaan murto-osa siitä. Mutta eipä sille mitään mahda, kun on innokas testaaja... :angelic:
Mieskin sanoi, että meneehän sitä muuhunkin hirveät määrät kun oikein alkaa laskeskella.:happy:

Hyvä idea tuo sauhuttelun lopetus, pitäis ottaa susta mallia. Siitä saa oikeesti muuta ajateltavaa kun yrittää sit olla polttamatta. Monesko yk teillä olikaan menossa?

10 yrityskerta olis nyt tämä tiistaina alkanut kierto.
Jajoo ajatuksena tuo tupakin lopettaminen vaan on niin paljon helpompaa ku mitä oikeesti. Aamut kun kahvia juo se pahin ainakin mulla. Alkanu vaan viimeaikoina olee itselleen niin pirun vihanen ku pitää aina se tupakka sytyttää, vaik se on alkanu maistuuki ihan paskalta ja olokin on sen takia aina huono... :mad:

Eilen ja tänään aamulla ollut normi olo. Palelu loppunut, rinnat kipeänä ja pientä menkka jomotusta(ei siis kuitenkaan menkkoja, eikä pitäisikään pariin päivään vielä).
Saas nähhä:smiley-angelic001

Nyt kun mittailin lämpöjä niin kyllä ne edelleen on 37,1-37,2 eli vähän koholla.
Aaaa en pysty odottamaan ensi viikkoon. Pelkään et menkat alkaa töissä ja alan siellä jotain sekoilemaan:eek:

Näistä sukupuolten erimeiningit jutuista juttelin kans eilen toisen puoliskon kans. Tää on itselle jotenkin paljon fyysisempää niin hyvässä kun pahassa jo tästä yritysvaiheesta ihan loppuun asti ja toivon häneltä ja kaikkien teijän muidenkin puolisoilta ymmärrystä tähän.

Kyllä itse kuunnellen ja mies tykkää kummitytön kuvista ja onhan tuolla lapsikin jo. Mutta, se että uusi lapsi ja sisarus olisi paljon isompi jne mut ei se haittaisi minua, varmasti lapsikin tykkää kun on sisarus..

Itse kuitenkin lyön jäitä hattuun ja maltan odottaa. Näin kyllä unta et sain pienen nyytin syliin joka oli yhtä tumma kuin isänsä mut mun silmät. Olisipa enneuni. Ennen kuin lähdin raskaaksi niin näin unta että sain vauvan syliin. Muissa unissa ne on viety pois aina

Täälläkin ärsyttäviä oireita: ilmavaivoja ja turvotusta, ärsyttää ja väsyttää. Kp 26/27-29. Yritän ajatella, että kuukautiset on varmaan taas tulossa. Ja oli "hauska" lukea, että PMS-oireet ovat yleensä pahimmillaan 35-45 -vuotiailla.

Hiljattain oli kummilapseni ristiäiset. Ihana pienokainen! Koronan takia en saanut pitää vauvaa vielä sylissä. Ei tuo kyllä pahentanut eikä helpottanut vauvakuumetta :D

Tsemppiä kaikille!

Muokattu viimeksi:
Laskin just äsken paljonko mennyt rahaa raskaustesteihin, ennenkuin tärppäsi. Se summa on ihan hirveä! Jos malttais odottaa, niin ois mennyt vaan murto-osa siitä. Mutta eipä sille mitään mahda, kun on innokas testaaja... :angelic:
Mieskin sanoi, että meneehän sitä muuhunkin hirveät määrät kun oikein alkaa laskeskella.:happy:

En uskaltais koskaan sanoa miehelle, paljonko noihin testeihin on menny rahaa :hilarious::hilarious:

Täällä uusi foorumilla. Testi kuvaa jo tuonne johonkin pinoon laitoin. Tänään dpo 10 ja haaleaa viivaa sain tikkuun. Itseasiassa pariin muuhunkin merkkiseen :wideyed:.

Jotain siinä niinkuin olisi. Näkyy kyllä livenäkin ja jäi näkyviin kuivanakin
https://aijaa.com/rS6tJ2

Onpas outoa. Mulla kemiallinen hävisi testeistä vuodon myötä. Mikä kp menossa?

Vihdoin voisin uskaltautua kirjoittamaan itsekin! Mä olen siis 20v ja mies saman ikäinen. Vuosi ollaan oltu jo ilman ehkäisyä ja luotettu "varmoihin päiviin", mutta tammikuussa päätettiin virallisesti yrittää vauvaa. Olen itse odottanut jo pitkään, että mies olisi valmis, joten voitte kuvitella kuinka innoissani olen ollut. Kaksi varsinaista kertaa ollaan keretty yrittää, mutta ei ole tärpännyt. Harmittaa ihan vietävästi, vaikka tiedän että voi helposti mennä vuosikin ennen kuin onnistuu. Miten te muut ootte saanut innostuksen kuriin vai oletteko saanut? Pelottaa, että tämän innostuksen takia ei tärppää, kun joka kuukausi ootan että kunpa ne menkat ei alkaisi..

Vihdoin voisin uskaltautua kirjoittamaan itsekin! Mä olen siis 20v ja mies saman ikäinen. Vuosi ollaan oltu jo ilman ehkäisyä ja luotettu "varmoihin päiviin", mutta tammikuussa päätettiin virallisesti yrittää vauvaa. Olen itse odottanut jo pitkään, että mies olisi valmis, joten voitte kuvitella kuinka innoissani olen ollut. Kaksi varsinaista kertaa ollaan keretty yrittää, mutta ei ole tärpännyt. Harmittaa ihan vietävästi, vaikka tiedän että voi helposti mennä vuosikin ennen kuin onnistuu. Miten te muut ootte saanut innostuksen kuriin vai oletteko saanut? Pelottaa, että tämän innostuksen takia ei tärppää, kun joka kuukausi ootan että kunpa ne menkat ei alkaisi..
Kannattaa elää myös omaa elämää, harrastaa ja kääntää ajatuksia muualle. Ei siinä oikein muu auta. Ja tietysti purkaa ne ajatukset, innostukset ja vitutukset, niin ei jää vaivaamaan. Tää palsta on ihan hyvä kanava purkaa ajatuksia, mutta kyllä miehen kanssa avoin keskustelu ehdottomasti kannattaa.

Takaisin