Raskaaksi 2020

Vähemmän on taas tänne tultua kerrottua kun on näitä vauva aiheisia wa ja fb ryhmiä kans, missä tulee pyörittyä, eikä haluis koko vapaa-aikaansa tälle pyhittää:cat:

Mulla nyt meneillään Kp14 ja ovis+ oli vissiin eilen, jos tän päivänen testi haalistuu vielä niin se oli, en saanut bongattua tikkuun kuin melkeen positiivisen. Mutta en tiedä onko nyt tämän kierron nautitun greippimehun vai minkä ansiota kun bongasin tänään sellaset ovislimat, ettei voi erehtyä! YK2 tosiaan menossa nyt noin 8 pillerivuoden jälkeen, joten tässähän on ihan hämillään :hilarious:

Eilen tuli pupuiltua onneksi sopivasti etukäteen. Hirveesti lukee ristiriitaista tietoa, milloin olisi sopivin ajankohta, suurin osa näyttäis et optimaalisin aika ois 1-2pv ennen ovulaatiota? Tiedä sitten. Pitää vielä tänään varulta talletella.

@NuuNuuh Minuu vähän jännitti aluks tänne kirjotella, kun en koskaan pahemmin oo mihinkään foorumeille kirjotellut. Jännittäminen oli kyllä aivan turhaa! :)

@Unicornflakes Oho, nyt on aikamoinen sattuma! :woot: Pikaista plussaa :)

Täällä herätty kp 26/25 eikä menkoista tietoakaan. Minkäänlaista oiretta ei oikein ole mihinkään suuntaan. Toivottavasti ei kierto kauheasti venähdä, että päästäis seuraavaan yrityskertaan mahd pian. Jos ei parin päivän sisällä ala menkat, niin sitten teen uuden testin.

@Pikkis91 toivottavasti tarkottaa sitä, että sun mies saa maailman parhaan synttärilahjan lähipäivien sisään :rolleyes::rolleyes:

@Laalaa1234 joko testasit? :smiley-bounce013

Tänään pitäisi olla kp1 ja tässä aamun testi
C82AA4AA-9013-45F4-93F9-DCB93058E401.jpeg

Mahtavasti se on vahvistunut kun vertaa eiliseen kahteen:
79CBE9A9-42B2-4FC2-8270-81ABDEFA9FBD.jpeg

Ehkä pikkuhiljaa niin jossakin kohtaa alkaa luottamaankin! :smiley-angelic001 Mielettömän paljon kkm kummittelee, empä olisi ikinä uskonut kuinka paljon voi vaikuttaa. Jos muutoksia ei tule, soittelen viikon päästä maanantaina neuvolaan ja pyydän apua viikkojen laskun kans että saa varattua varhaisultran niin pian kuin se on mahdollista. Sykkeen jälkeen rauhotun :grin

Wau @BabyMama. :) Aivan upea plussa sielä. Onneksi olkoon :happy093

Toivottavasti saat syliin asti pienen ihmeesi :Heartred

Wau @BabyMama. :) Aivan upea plussa sielä. Onneksi olkoon :happy093

Toivottavasti saat syliin asti pienen ihmeesi :Heartred

Kiitos, niin kovin minäkin toivon!
Varsinkin kun eilen nuo testit näytti haalenevan kun tein niitä milloin sattuu, niin noin vahva plussa kyllä rauhoitti. Ei millään malttais odottaa että viikot vierii!
Ehkä pikku hiljaa uskaltaa heilahtaa tuonne joulukuisiin, vaikka tätä nyt en varmasti kokonaan pystykään jättämään :grin:grin
Jos sieltä tullaan bumerangina takaisin, niin ainakin tiiän että täällä on lämmin vastaanotto. :Heartred Ja jos sieltä tullaan, niin toivottavasti kukaan teistä ei oo enään täällä vastaanottamassa :taunt014

Ihanat plussat, BabyMama! Mullakin olisi ollut tänään kp 1, mutta mullakin tältä aamulta eilistä vahvempi pc-liuska, tätä vauhtia vahvistumalla kohta tasavahva kontrollin kanssa :Heartred Ihan mahtavaa, ollaan kohta molemmat joulukuisissa ihan kunnolla mukana :happy093

Mä kans toivon että se sykkeen kuuleminen rauhoittaisi mieltä, viimeksi jäätiin tilanteeseen 6+jotain päivillä, jossa ”syke ehkä nähtävissä”... Siksi varma sykekin olisi jo pieni voitto :Heartred Tosin oon ihan varma, että sinne rv 12 ultraan asti vähintään huolestuttaa tavallista enemmän, kun silloin viimeksi havaittiin se kkm... Yritetään kuitenkin molemmat nauttia ja ottaa iisisti! Raskaana, kunnes toisin todistetaan :dance008

Ihanat plussat, BabyMama! Mullakin olisi ollut tänään kp 1, mutta mullakin tältä aamulta eilistä vahvempi pc-liuska, tätä vauhtia vahvistumalla kohta tasavahva kontrollin kanssa :Heartred Ihan mahtavaa, ollaan kohta molemmat joulukuisissa ihan kunnolla mukana :happy093

Mä kans toivon että se sykkeen kuuleminen rauhoittaisi mieltä, viimeksi jäätiin tilanteeseen 6+jotain päivillä, jossa ”syke ehkä nähtävissä”... Siksi varma sykekin olisi jo pieni voitto :Heartred Tosin oon ihan varma, että sinne rv 12 ultraan asti vähintään huolestuttaa tavallista enemmän, kun silloin viimeksi havaittiin se kkm... Yritetään kuitenkin molemmat nauttia ja ottaa iisisti! Raskaana, kunnes toisin todistetaan :dance008

Mulla kans tänään pitäisi olla kp1, eli ihan samoilla viivoilla! Muistelen että jossakin kohtaa taijettiin siitä puhuakin :rolleyes:

Viimeksi me kävimme varhausultrassa mutta vasta rv11+6/12+0, kun oli päättänyt kärvistellä kunnalliseen mutta hermot petti ennen sitä. Silloin vastasi kokoa 9+2, ja se oli jotenkin todella murskaavaa. Ja silloin jäi harmittamaan, että en ollut käynyt silloin 7+(jotain), kun silloin olisi vielä sen sykkeen nähnyt. Sen takia haluan nyt mennä mahdollisimman pian, jostain syystä se on jäänyt eniten vaivaamaan itseä.

Nyt mieltä rauhoittaa jo vahvemmat viivat, kyllä tää tästä :grin Luulen että käyn varhaisultrassa ainakin kaksi kertaa, mikäli ensimmäinen sujuu hyvin ja mitään ei tapahdu ennen sitä. Tiiän että melkosta rahantuhlausta, eikä se tilanne muutu jos jotain on käydäkseen vaikka siellä kävisi joka päivä.

En tiedä mikähän lie se pahoinvointi ja lämmön nousu oli eilen. Tein testin aivan varmana plussasta ja negahan se....

@Reggie tiedän niin, mitä tarkoitat.. Sama täälä, tai siis ihan oli pahoinvoinnista asti oireita monta päivää ja olin ihan varma, että plussa sieltä tulee mutta pelkkää negaa/viivanpaikkaa pukkaa.. Yhden näkyvämmän haamun sain mutta sen jälkeen ei oo sekään haamuillu..
Mutta niin kauan kun ei oo vuotoa, niin on toivoa!

En tiedä mikähän lie se pahoinvointi ja lämmön nousu oli eilen. Tein testin aivan varmana plussasta ja negahan se....
Noh vielähän voi muuttua plussaksi:angelic:

Täällä yks hätähousu teki dpo 8 tänää testi ja tietenkin negaa näytti. :banghead: Piti sinne keskiviikkoon malttaa..

Onnea plussanneille!:Heartpink

Täältä hän iskee takavasemmalta (viitaten siihen, että tässä ketjussa kirjoitellut joskus viimeksi vuonna nakki, enemmänkin tuolla yritystä odottavissa vielä...)!

Osaakos joku kokeneempi kertoa ns. MISSÄ VIKA? -osastoon :hilarious: Oli jotain One Stepin (totaalikakkoja meikäläisen käytössä) ovistikkuja, ja niihin en saanut plussaa edes tussilla piirtämällä. Joten ostin kokeiluksi cb dual digitestit ja nyt kahdessa kierrossa saanut niihin plussan. Siis pysyvän plussan, sen semmosen stabiilin smiley facen. Missä se vilkkuva "Nyt jos alatte viritteleen, niin olisi pari kivaa lisäpäivää raskautua mahdollisesti" naama on?? Tämän 48h silmiin tuijottelevan pärstän lisäksi olen saanut hienon tyhjän vilkkumattoman ympyrän. Eli nää testit menee meikäläisellä nollasta sataan. Joko ihan tyhjää tai sitten seuraavana päivänä pysyvä hymynaama.

Whaaaat is thiiiis? :anyone

Mulla alkoi tänään kunnon vuoto.
En oikeesti tiedä, että ovuloinko edes. Menkkakipuja ei juuri tunnu, mitä nyt päätä vähän särkee.

Ei tullut loppuun kestänyttä raskautta 2019, eikä vauvaa vuodelle 2020. En tiedä tuleeko milloinkaan, ehkä joskus.:sad010

Noh vielähän voi muuttua plussaksi:angelic:

Täällä yks hätähousu teki dpo 8 tänää testi ja tietenkin negaa näytti. :banghead: Piti sinne keskiviikkoon malttaa..

Onnea plussanneille!:Heartpink
Dpo8 täälläkin, mutta en aio testata vielä. Yritän malttaa odottaa torstaihin. Mutta ei kyllä ole mitään raskautumisoloja.

Virtuaalihalaukset kp1 ja negan kohdanneille :Heartred

Monella tosin nega vaikutti olevan todella aikaisessa vaiheessa, toivottavasti muuttuu plussaksi ja haamut vahvistuu! :love7

Kyllä ne vauvat sieltä vielä joskus tulee :Heartred:Heartred:Heartred

Dpo8 täälläkin, mutta en aio testata vielä. Yritän malttaa odottaa torstaihin. Mutta ei kyllä ole mitään raskautumisoloja.
Mietin kans jos malttais torstaihin odottaa.. nähtäväks jää. Mulla noi tissit kipeytyny ja jotain nippailuja mahas, mut tiedä noista mahatuntemuksistakaa ku on tullu nyt leipää mätettyy ja maha ei siitä tykkää. Mut omassa mieles noi nippailut tuntuu silti erilaiselta:shifty:

Ja ei tosiaan vielä vissii juuri kenelläkää dpo8 oo plussaa näyttäny vaikka kui ois tihrustanu:hilarious:

Moikka! Mietin pitkään voinko itse tähän ketjuun kirjoitella, oon ollut tuolla lapsettomuuskeskusteluissa enemmän. Päätin että voin kirjoittaa, sillä vauvakuume päällä ja raskaaksi 2020 toiveenamme :grin toivottavasti sopii teille :)

Onnea plussista, toivottavasti niitä tulee lisää! Harmi zarar_ että vuoto alkoi :(

Itse ihmettelen kiertoani, joka maaliskuun alun hoitojen jälkeen aika sekaisin. Nyt kp 36 ja taisi toissapäivänä olla ovulaatio :confused004 ovulaatiolimoja tosin tullut pitkin ylipitkää kiertoa, myös silloin 14 vrk kohdalla. Yleensä kierto aika tasainen 28-30 päivää. Noh, sielt se taas tasottunee.

Tervetuloa @Elevine :smiley-bounce012
Itsellä ainakin ovulaatio välillä ns. "jää päälle" seuraaviin kuukautisiin asti . Oon aina tuntenut ovulaation, mutta viime syksyisen keskenmenon jälkeen se on tuntunut hyvinkin selvästi, ihan kipuun asti (mikä on hauska sillä kuukautiset yllättää silti joka kerta, niistä en oireile juuri lainkaan). Tän vuoksi pystyn helposti hahmottamaan limojen lisäksi milloin se tapahtuu. Tuo ovulaatio kipu ei tosiaan kestä kuin sen yhden päivän, mutta menkkamaisia tuntemuksia kuukautisiin asti (jolloin ne sitten yleensä loppuu kun kuukautisvuoto alkaa). Meillä ei toistaiseksi ole ollut hoidoille tarvetta, niin en osaa sanoa kuinka paljon voi vaikuttaa kun ei ole omaa kokemusta siitä.

Mun kämppis kärsi oireet eilen oviksesta ja mulla alkoi tänään oireilu ja kovemmat kivut. Outoa et meidän menkat on täysin synkass keskenään vaik pitäisi olla urbaani legenda mut mun menkkojen olisi pitänyt alkaa kun hän tuli niin vuoto pysy pois kunnes hänellä alkoi. Naurattaa vähän ku joka sinut kerta ku asumme saman katon alla.

Oireita ovikseen.
- ilmavaivojen triplaantuminen
- päänsärky
- huimaus
- kivut potenssiin sata
- himot ja limat

Mun kämppis kärsi oireet eilen oviksesta ja mulla alkoi tänään oireilu ja kovemmat kivut. Outoa et meidän menkat on täysin synkass keskenään vaik pitäisi olla urbaani legenda mut mun menkkojen olisi pitänyt alkaa kun hän tuli niin vuoto pysy pois kunnes hänellä alkoi. Naurattaa vähän ku joka sinut kerta ku asumme saman katon alla.

Oireita ovikseen.
- ilmavaivojen triplaantuminen
- päänsärky
- huimaus
- kivut potenssiin sata
- himot ja limat

Muistan myös joskus kun mulla oli kämppis, että menkat meni ihan synkassa. Ja nyt viimeiset puoli vuotta olen tehnyt tiiviisti töitä kahden naispuoleisen ihmisen kanssa, ja saimme meidänkin kierron samaan. :grin Tiettyinä päivinä kuukaudesta on kiukkuinen naisporukka kun kaikilla hermot kireänä :laughing002

Takaisin