Mä en voinut olla testaamatta, kun vessahätä koko ajan ja en pystynyt olla enempää pidättämättä, kun 1,5h tai rakko ois haljennut 
Musta nää molemmat on negoja, toi avattu oli hetki testin tekemisen jälkeen ja noi värit nyt on voinu levähtää siks kun mä tein ruokaa tossa lähellä tota tasoa, missä testi oli
Mut kyllä mä huomenna aamusta vielä testaan, nyt on muutenkin aika aikaista ku vasta dpo10 ja päiväpissa.
Mut mulla alkanu hajut käymään hirveesti nenään, et oma hiki haisee karseelle ja mielestäni haisen muutenkin (Okei joo, mul oli se allergiakohtaus et hikoilen varmaan jonkun aikaa) + oon ruvennu näkemään ihan mahdottomia unia
ja kauhee nälkä.
Mä en nyt kyllä jaksa luottaa näihin, kun yleensä aina kuvittelen kaikkea, eikä nää oireet musta viittaa mitenkään raskauteen, koska mulla nyt on tämmösii ollu negakierroissakin
tosin aamulämmöt ollu 37.. Mut niiiin monesta muustakin voi johtuu tää. 

Musta nää molemmat on negoja, toi avattu oli hetki testin tekemisen jälkeen ja noi värit nyt on voinu levähtää siks kun mä tein ruokaa tossa lähellä tota tasoa, missä testi oli
Mut kyllä mä huomenna aamusta vielä testaan, nyt on muutenkin aika aikaista ku vasta dpo10 ja päiväpissa.

Mut mulla alkanu hajut käymään hirveesti nenään, et oma hiki haisee karseelle ja mielestäni haisen muutenkin (Okei joo, mul oli se allergiakohtaus et hikoilen varmaan jonkun aikaa) + oon ruvennu näkemään ihan mahdottomia unia
Mä en nyt kyllä jaksa luottaa näihin, kun yleensä aina kuvittelen kaikkea, eikä nää oireet musta viittaa mitenkään raskauteen, koska mulla nyt on tämmösii ollu negakierroissakin
tosin aamulämmöt ollu 37.. Mut niiiin monesta muustakin voi johtuu tää. 
Olen jo pitkään seurannut keskustelua taustalla ja siten ollut hengessä mukana. Taustaa sen verran että minulta poistettiin kierukka 7/19 ja 8/19 päätettiin miehen kanssa että vauva saa nyt tulla. Haaveissa molemmille ensimmäinen lapsi.

tuplavauva-uutiset on muutenkin rankkoja toisinaan
nyt taas iho lehahtelee, esim. Poskia ja reisiä kuumottaa. Mut suurin todennäköisyys on kuitenkin sillä, että nuo allergiaoireet sekoittuu tähän hormonitoimintaan ja lisänä allergialääkkeet, jotka nekin tekee hormonitoiminnan häiriöitä.

Eiköhän mieli piristy kun saa hetken käsitellä.