No kyllä, ihan just siinä hilkulla! Mä en oo varmaan koskaan saanu ees noin tummia viivoja!Täälä ovis ihan nurkan takana :angelic: plussa joko illalla tai huomenna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kyllä, ihan just siinä hilkulla! Mä en oo varmaan koskaan saanu ees noin tummia viivoja!Täälä ovis ihan nurkan takana :angelic: plussa joko illalla tai huomenna![]()
OhoNo kyllä, ihan just siinä hilkulla! Mä en oo varmaan koskaan saanu ees noin tummia viivoja!
on kyllä jännä miten erilailla noi muodostuu. Mulla on aina ihan kirkuvan tumma, kun oviksen aika on ..Kiitti
Joo just tuo sama mielikuva tuli eilen
Ja tais olla itseasiassa edellisessäkin kierrossa.
Tää viikko kyllä menee helposti, mut ens viikko on varmasti superpiinailua. Mut toivo ei oo kovin korkealla, vaikka tässä nyt on talleteltukin aika aktiivisesti.
Parempi ajatellakin, niin pessimisti ei pety niin pahasti
Jannn, kuinka aikasin miehes toimittaa tavaransa, jos inssi on milloin? Oon jotenkin ajatellu et tää tapahtuis samana päivänä.

Vuoto on perseestä, mutta hyvä että kipuja ei enää oo!tilasin raskauskeijulta parit pregcheckit sitä varten, et voi testata ton hcg laskun. se kuitenkin näytti niin selvän viivan jo dpo14. lisäks tilasin lisää cb digi ovistestiä. nyt vaan odotellaan vuodon loppua, neljäs päivä kunnon vuotoa ja aika runsasta on vielä. onneks kivut on käytännössä loppunu.
Tsemppiä piinapäiville sinnekkin!Ei montaa tuntia menny, että olikin jo plussaTänään vielä talletellaan ja sit piinailemaan!
Tosin varmaan vielä käytän ton viimesen ovistestin illalla, josko olis vielä tummempi
tämän toki lasken jo plussaksi

Mä tiiäkkö mietin tässä ihan samaa että toivottavasti munat ei oo karanneet, kun jomottaa ja vihloo mut tikku ei tummu!Jee Maiconii pääsee jo piinailemaan
Äh ei ollut tikku vielä kirkuva vaikka oisin voinut kuvitella että olisaika sama kuin aamulla. Illalla vielä yks ennen aamua... Toiv ei munat oo karannut jos tikut ei toimi..

Mulla tuli kaks viimeisintä vasemmalta molemmat! Nyt tulossa oikealta.Mulla myös jo vähän vihloo, tosin molemmin puolinToivoisin että tulisi ovis taas oikealta (tosin viime kierrossakin tuli oikealta ihan todistetusti), kun en tosta vasemmasta puolesta oikein ota selvää..

Mulla on viimeset 4 kertaa jomotellu oikealla puolella ja ny on vasuriMulla tuli kaks viimeisintä vasemmalta molemmat! Nyt tulossa oikealta.![]()

tuplaovis?Öööö. Miks tuikkii nyt oikealle![]()
Ois hassuatuplaovis?