Raskaaksi 2020

Hei!
Sydämelliset onnittelut plussan tehneille! <3
Plussanneet, joiden laskettu aika on eri kuukautena, voivat halutessaan myös jatkaa jutustelua tässä tutuksi tulleessa porukassa Raskaaksi 2020-ryhmässä plussanneet-ketjussa raskausklubien puolella.:) Jospa sinnekin saataisiin lisää eloa. :) Ja tietysti lasketun ajan ryhmän, jossa haluaa kirjoitella, voi valita itse, eihän sitä koskaan tiedä milloin vauva syntyy, varsinkin kun laskettu päivä on ihan alku- tai loppukuusta.:)

Terkuin Bella Swan, moderaattori

Hirveen hitaasti vahvistuu vs. Muut raskaudet, joten nähtäväksi jää o_O
Toivoin vähän että olis ollu raskaana 2-3 nii olis vähä helpottanut epävarmuutta. Toki ohan tuo pregcheck toki vahvistunut. Tänää siis dpo 16.
Alaselkä kipu vielä lisää epävarmuutta, koska se on yleensä lähestyvän vuodon merkki. Voi kumpa nyt vaan jatkuu normaalisti :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201116_085155.jpg
    IMG_20201116_085155.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 233
Voi vitsit miten ihana plussa aalto täällä on käynnissä!
:Heartred:wav:Heartred

Superisti onnea kaikille plussanneille! :Heartbigred

Meinasin ensin onnitella kaikkia lainaten plussakuva viestiä, mutta vastauksesta olisi tullut ihan super pitkä :woot::hilarious:, niin päädyinkin tähän kaikille yhteisesti tarkotettuun onnitteluun. :)
Viikonloppuisin ei kerkiä foorumille niin usein kun tahtoisi. Mutta olipa kiva jännätä teidän plussakuva ilotulitusta toinen toisensa perään, tälleen maanantai aamun kahvihetkellä, kun itellä on niin tylsä kierron vaihe menossa. :nailbiting::hilarious:

• Tykkään
Reaktiot: PK
View attachment 95919
Nyt mäkin uskon. Dpo9 :sad015:Heartred

Ihanaa Pingviiniemo! Olet niin ansainnut tämän!

Onnea myös Milalai ja Unicornflakes vahvistuvista viivoista.

Kuka sanoi silloin kuukausi sitten, että tässä kuussa meinaa saada vauvan mahaan? Oliko Mrs. S? Moni komppas, itse myös ja ihan huikeeta että saatiin tällainen plussa-aalto!:happy093

Uitin tänään vielä apteekin ultran ja siirryn pikkuhiljaa heinäkuisiin. Toivottavasti moni plussanneista jatkaa jutustelua siellä!

Liitteet

• 39236500-6307-4AEE-A4C8-0350F16F32AA.jpeg
    39236500-6307-4AEE-A4C8-0350F16F32AA.jpeg
    19.7 KB · Katsottu: 204
Ihanaa, vahvistuvia viivoja :love7:Heartbigred

Täällä myös dpo9 ja testi oli samaa mieltä kuin omat fiilikset, eli että ei tällä(kään) kertaa. Mut minkäs sille mahtaa :confused005

Voi mikä plussa-aalto, ihanaa :love7 onnea kaikille tasapuolisesti :Heartred

Ei tänne taida enää muita jäädä yrittämään kuin minä :hilarious: mulla on eka letrokierto käynnissä ja menkat ainaki tosi lyhyet ja niukat. Pahaolo vaivaa ja ärsyynnyn tosi herkästi. Jospa näistä olisi jotain apua, ettei turhaan joudu haittavaikutuksista kärsimään.....

Ei tänne taida enää muita jäädä yrittämään kuin minä :hilarious: mulla on eka letrokierto käynnissä ja menkat ainaki tosi lyhyet ja niukat. Pahaolo vaivaa ja ärsyynnyn tosi herkästi. Jospa näistä olisi jotain apua, ettei turhaan joudu haittavaikutuksista kärsimään.....
Minä jään :wacky:
En oo ikinä raskautunut luomusti, kun ei oo ollu edes mahdollisuutta siihen. Nyt uusi puoliso ja ollaan vähä niinku "ensiyrittäjiä" taas vaikka minulla lapsia onkin. Mut miehen tilannettahan ei tiedetä vielä.

Vau, onpas tänne tullut paljon hyviä uutisia, onnea kaikille plussanneille! :)
Itsellä alkoi eilen menkat eli yk2 alkoi..

Tsemppiä oloihin. Toivottavasti on apua letroista!:Heartpink

Mäkin jään tänne yrittelemään. Voi kun niin toivoisin että tällä viikolla pärähtäisi plussa. :bounce ihan todella hitaasti menee päivät kun odottaa vaan koska olisi tarpeeksi hyvä aika testata. Onneks joulukin tulossa niin saa ajatuksia suunnata sinnekin. :santa

Minäkin täällä vielä! :grin Voi kun pääsiskin plussanneiden joukkoon. Vihlaisuja tulee, rintoja aristaa...
Tsemppiä oloihin. Toivottavasti on apua letroista!:Heartpink

Mäkin jään tänne yrittelemään. Voi kun niin toivoisin että tällä viikolla pärähtäisi plussa. :bounce ihan todella hitaasti menee päivät kun odottaa vaan koska olisi tarpeeksi hyvä aika testata. Onneks joulukin tulossa niin saa ajatuksia suunnata sinnekin. :santa

Just mietin samaa! Kyllä tuntuu päivät pitkiltä! Esikoisesta tein plussakierroksesta dpo 13 ekan testin missä kunnon leffaviivat. Miten jaksoin odottaa? Tänään dpo 5 enkä malttais millään! :grin

Minäkin täällä vielä! :grin Voi kun pääsiskin plussanneiden joukkoon. Vihlaisuja tulee, rintoja aristaa...

Just mietin samaa! Kyllä tuntuu päivät pitkiltä! Esikoisesta tein plussakierroksesta dpo 13 ekan testin missä kunnon leffaviivat. Miten jaksoin odottaa? Tänään dpo 5 enkä malttais millään! :grin

Mennään aika samoissa, mulla taitaa olla jotain dpo 4-7 välillä:p vielä olisi siis matkaa. Oireita silti kiva seurata, jos näitä edes oireiksi voi kutsua.. Alamaha nippailee ja aamulämpö ollut nyt eilen 36,9 ja tänään 37,0. Aamulla oli myös maha pienesti sekaisin :rolleyes:

Ihana nähdä näin paljon plussanneita täällä! Paljon paljon onnea teille kaikille <3

Kontrolliultra hetken päästä, saan nyt ainakin varmuuden siitä että kohtu on tyhjentynyt täysin. Että kyllä minäkin tänne vielä jään :happy3

Täällä vielä minäkin, yk9 ja kp4, jos menkat kohta loppuis. Tää kierto mennään runsailla lisäravinteilla ja jos ei natsaa, niin sit ois se gyne ja toivottavasti viimein apuja siihen luteaaliin. Jos ei muuta niin sit uuden vuoden lahjaks pientä pakettia, jooko... :smiley-angelic001

Mitäs ensi oireita nyt plussa aaltolaisilla on ollut?

Tosiaan viime viikon olin varma, et itku ja ärtymys pms:ää, sekä väsymys. Loppuviikosta alkoi vv lisääntyä, lorahtelee. Ja alaselkäjomoa ollut oviksesta lähtien, se mietityttää... Haukottelua nyt, voi toki johtua, et yöllä valvoskelin, loppui uni kesken ja nälätti :grin

No, ei käynyt ihan niin kuin odotin. Epätäydellinen keskenmeno, huomenna aamulla cytotecit nassuun ja tyhjennykseen sairaalalle. Vasemmalla lisäksi pieni kysta. Tänään otettiin hcg ja pvk. Ihan hyvä, pääseepähän sitten taas lopulta joskus uuteen kiertoon..

Takaisin