Raskaaksi 2020

Kp26/28-30 ja yllättävän seesteinen olo. Mutta oon kyllä kipeänä, että ei varmaan hormoniryöpyt nyt flunssan yli yllä :rolleyes:

Mitäääää! Kp 19, ja huvikseni aattelin testata one stepin herkällä :eek: mielessäni nauroin itselleni kunnes. Näättekö te? :eek:

Liitteet

• 20200225_094817.jpg
    20200225_094817.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 274
Kyllä näen :eek: Kuinka pitkä sun kierto yleensä on?

Kierrot aina olleet 28-30 päivää, kunnes viime kierto oli poikkeuksellisesti sen yli 80 päivää. Se katkaistiin teroluteilla ja sainkin silloin haamun joka sitten haihtui pois. Tuolloin oli selkeä ovulaatio kun olin kaksi päivää teroluteja syönyt.

Oon aiemmin normikierroissa ovuloinu aina kp 9-11 paikkeilla, mut nyt ei tuolloin tullu ovistestiin mitään. Sen sijaan kp 5 ja 6 ovistestit tummui mut en saanu oikeeta ovisplussaa. Todennäköisesti oon sit ovuloinu jo kuitenkin tuolloin kp6 maissa :eek:

Nyt ehkä uskallan lopettaa sen greippimehu juomisen :hilarious::hilarious::hilarious:

No näkyy selvästi!!!:joyful:

Ja vielä selvemmin näkyy livenä, iik voiko olla :nailbiting: tänään on kohdussa tuntunut vihlontaa, ja rinnat kipeet sekä raskaat. Muuten ei mitään. Menkkojen pitäisi alkaa vasta puolentoista viikon päästä. Oon ihan ihmeissäni :angelic:

Onnea Boris ❤️.
Täälläkin kp 1 . Eilen tultiin matkoilta ja vaikka yhtään mitään raskausoireita ei reissun aikana ollut, niin pieni toivonkipinää heräsi, kun menkkoja ei kuulunut. Taisi reissu vaan sekottaa. Kierto oli 30 päivää. Ennen keskenmenoa, mun kierto oli 28 päivää, mutta nyt nämä kaksi sen jälkeen siis 29 ja 30. Tuo 30 päivää menee kyllä ihan yksi yhteen ovisplussan kanssa. Mua kyllä vähän masentaa tämä kp1, vaikka ihan normaaliahan se on että näin 40+ vuotiaana ei tärppää yhtä helposti kuin silloin 30+, kun edelliset saivat alkunsa.

Onnea keltainenkuu! :Heartred

Ihanaa mikä plussasade täällä :smiley-bounce016

Kp päiviä kun en tiedä kun en kirjaa pidä mutta ovis lähellä, himottaa ja limat :smiley-angelic006 mut kipuja ei vielä pongattu. Hips. Toivottavasti me muut seurataan teidän perässä.

Onnea kaikille plussanneille!! :love017

Mulla nyt menossa noin dpo10, vessassa pyyhittäessä tuli ihan tosi pienesti ruskeaa ja muutoin ei oo sellaista tullut.. Voikohan olla kiinnittymisvuotoa jolla kestänyt "vuotaa" alas asti? :woot: Ne keillä ollut kiinnittymisvuotoa, onko tullut missä vaiheessa? Täytyy kyllä ostaa pakka testejä valmiiksi

No aika ajoissa näkyy kyllä, oisko ovis ollu kans luultua aiemmin??

Oon laskelmoinu että ovis ollu ehkä kp7 (kp6 oli ovistestissä kovasti jo väriä, mut ei selkee plussa. Sen jälkeen en testannu ku sairasteltiin) ja sen mukaan tänään olis dpo11. Mutta ihan täyttä arviota :confused005

En tikuttele ovista, seuraan vaan oireita ja limoja ja voihan se olla että tässä kierrossa on jotain tapahtunut, mikä ei tietenkään vielä näkyisikään. Ainaki peitot on heilunu muutaman kerran kierron keskivaiheen paikkeilla:wink ja limojakin oli tuossa viime viikolla parina päivänä

Täällä oviksen tienoilla yritystä kolmena päivänä. Katsotaan miten käy. En uskalla toivoa mitään, koska aiemminki pettyny niin kovasti. Kp20 menossa. Oon jo kyllä tiedustellut neuvolasta kotisairaanhoidon mahdollisuutta, koska kaks aiempaa odotusta oli hyperemeesiä. Pelottaa vaan ajatus siitä, että äitiyspäiväraha määräytyy sitten saikun mukaan :sad001

Ja sitten alkoi vuoto, ainakin jonkinlainen. Mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu :confused004

Oon sanonut tän monessa ketjussa moneen kertaan, mutta mulla vuoti esikoisen aikaan pitkin raskautta. Istukka oli ilmeisesti kohdunsuulla alkuraskaudesta, ja se jotenkin aiheutti "menkat" ensimmäisten kuukausien ajan. Tai siis mahdollisesti se aiheutti, koska vuotoja tuli koko raskauden. Alkuraskaudesta enemmän ja sen takia en tiennytkään raskaudesta ennenkuin viikolla 9. Ja loppuraskaudesta taas uudelleen, käytiin polin kautta ottamassa vauhtiakin, kun holahti veret reisille. Mitään huolestuttavaa ei kuitenkaan löytynyt ja terve lapsi syntyä laskettuna :)

Tietysti voi olla myös se ikävämpi syy, mutta älä vielä luovuta! Pienet vuodot voi olla ihan normaaleja :)

Takaisin