Raskaaksi 2020

Onnea uusille plussanneille:love7 Ihanaa nähdä että niin monella tärppää :hello2

@jenpppu ehdottomasti soitat jos vähänkään tuntuu siltä! Oli kova paikka itellekkin soittaa, mutta se helpotuksen määrä oli kyllä hurja kun soitti ja pääsi avunpiiriin. Ja itelläkin tulee noita eristäytymisen tunteita ja halua vetäytyä. Haluan vaa maata piilossa peiton alla ja odottaa että jotain tapahtuis niinku taikaiskusta ettei pää enää kärsisi:whacky011

ON: kyllä se on nyt uskottava viimeistään, että tuo oma mies on ihan täysillä mukana. Mua kosittiin lauantaina :Heartred
Paljon onnea :Heartbigred

Onnea uusille plussanneille:love7 Ihanaa nähdä että niin monella tärppää :hello2

@jenpppu ehdottomasti soitat jos vähänkään tuntuu siltä! Oli kova paikka itellekkin soittaa, mutta se helpotuksen määrä oli kyllä hurja kun soitti ja pääsi avunpiiriin. Ja itelläkin tulee noita eristäytymisen tunteita ja halua vetäytyä. Haluan vaa maata piilossa peiton alla ja odottaa että jotain tapahtuis niinku taikaiskusta ettei pää enää kärsisi:whacky011

ON: kyllä se on nyt uskottava viimeistään, että tuo oma mies on ihan täysillä mukana. Mua kosittiin lauantaina :Heartred

ihanaa! Onnea! :Heartred

on: viikonloppuna taas lähipiiristä raskausuutisia, toki ei tuntunut niin pahalta koska Olin arvannut tämän jo aiemmin. Toki miettiihän sitä jos olisi itsellä tärpännyt heti yrityksen alkuun niin olisi suunnilleen sama laskettu aika... no eikähän meilläkin se odotus ala kun on sen aika.

eilen illalla tuli joku googlaushalu ja yritin etsiä kaikki mahdolliset kokemukset metformiinista ja raskautumisesta. Aamulla oli taas ihan varma ja ok olo. Ei oo onneksi paljon noita epävarmoja oloja ollut. Täällä kp18, ovista en oo tikuttanut joten ei hajuakaan kierrosta. Jotakin oloja flohun kirjannut. Optimistisesti jaksan uskoa plussaan ja en pety jos saadaan vaikka kiertoakin lyhennettyä. Kaikki alle 40 päiväiset kierrot on voitto sinänsä :p

VITTU. Se olikin haastattelu ja iha selkeesti tuli selväks että ei onnistu. Taas alotan alusta :arghh: turhauttavaa :banghead:

Dpo14 eikä vieläkään vuotoa, menkat nyt kaks päivää myöhässä. En tänään enää testannut, mutta mietin, että ehkä illalla sitten jos ei se vuoto ala. Jospa negatesti sais sen vuodon alkamaan. Turhauttaa sekin jos kierto vaan venyy ihan turhan takia.

Lillati onnea!! :Heartpink

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink
Ja rutistus Milalai, Pingviiniemo ja Reggie:Heartpink

on;
Kp11 ja mieliala tasainen.
Tulipa todettua et se 11 aikaan tehty testi kannattaa, tää alkaa olla lähempänä plussaa (vaikka nega vielä onkin) eikö? :hello2 Voiskohan siihen alkaa uskoa että kroppa toimii :smiley-ashamed005 Miltä tää muiden silmiin näyttää? Kyseessä siis o-testi.
upload_2020-10-12_12-4-50.jpeg

Hei vaan, en oo taas muutamaan viikkoon täällä käynyt.

Nyt menossa kp22, ovista en ole tikuttanut. Ei jotenki vaan oo nyt jaksanu kiinnostaa tikuttelu.

Olen enemmän panostanut häiden suunnitteluun. Hääpuvunkin kävin äitini kanssa ostamassa perjantaina Zazabellasta.

Mitäs muille kuuluu?

Lillati onnea!! :Heartpink

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink
Ja rutistus Milalai, Pingviiniemo ja Reggie:Heartpink

on;
Kp11 ja mieliala tasainen.
Tulipa todettua et se 11 aikaan tehty testi kannattaa, tää alkaa olla lähempänä plussaa (vaikka nega vielä onkin) eikö? :hello2 Voiskohan siihen alkaa uskoa että kroppa toimii :smiley-ashamed005 Miltä tää muiden silmiin näyttää? Kyseessä siis o-testi.
View attachment 94751

mulla tänään samanlainen tikku eli nega vielä ja sama kp ku sulla:grin vahvistunu himpun eilisestä. limat ollu pari päivää kirkasta, perjantaina pientä jomoa, pari päivää ei mitää tuntemuksia, ja tänään jomottelee taas. Keskiviikolle ehdottaa sovellus ovista. Veikkaan huomiselle ovisplussaa.

edit. vähän jänskättää miten antibiootit vaikuttanu ovikseen, mutta la asti oon tikuttanu ja vahvistuu kokoajan.

mulla tänään samanlainen tikku eli nega vielä ja sama kp ku sulla:grin vahvistunu himpun eilisestä. limat ollu pari päivää kirkasta, perjantaina pientä jomoa, pari päivää ei mitää tuntemuksia, ja tänään jomottelee taas. Keskiviikolle ehdottaa sovellus ovista. Veikkaan huomiselle ovisplussaa.

edit. vähän jänskättää miten antibiootit vaikuttanu ovikseen, mutta la asti oon tikuttanu ja vahvistuu kokoajan.

Hahaa:grin Mä alotin pe tikuttamisen ja viiva kans vahvistuu koko ajan. Muihin kropan merkkeihin en tiedä luotanko :hilarious: Mulle sovellus näyttää lauantaille vasta ovista, mut saas nähä. Jos tohon viivan vahvistumiseen vilkuilee niin vois olla ovis aiemminkin :woot: Olispa! :angelic:
Jännäillään melko samoilla päivillä sit :angelic:

Hahaa:grin Mä alotin pe tikuttamisen ja viiva kans vahvistuu koko ajan. Muihin kropan merkkeihin en tiedä luotanko :hilarious: Mulle sovellus näyttää lauantaille vasta ovista, mut saas nähä. Jos tohon viivan vahvistumiseen vilkuilee niin vois olla ovis aiemminkin :woot: Olispa! :angelic:
Jännäillään melko samoilla päivillä sit :angelic:

Veikkaan, et mulla viime kierron lyhyyden takia (25päivää) näyttää aiempaa ovista, muuten menis todennäköisesti kans vkonlopulle. Geleet on matkassa, vaikutus ei oo ollu kyllä niin huomattava ku viimeks. Tää on nyt kolmas täysin hormonivapaa kierto missä oon tikutellu, ja aina noi hetken tummuu ennenku pärähtää ovisplussa. Itellä ei montaa päivää turhaan ilmesty viivoja. :think005

Eilen tosiaan tuli kunnollinen ovisplussa, muutaman päivän oli sellasta ”no melkein, no ei vielä! Ihan just”. Mut eilen oli selkee! Ylempi rfsu:n liuska (ei näytä näköjään mulla ovista) ja alempi apteekin joku.

0EECF874-6977-4468-8CE6-072DA44A07F0.jpeg

Niin ja mies oli eri mieltä siitä yrityksettömästä kierrosta ja raahas mut makkariin ku näki ton testin :hilarious: Kun opetat miehesi lukemaan ovistestejä... :angelic:

Niin selkee pinkki haamu testiajalla 2-3minuutissa, mutta ei vaan vahvistu kunnolla,tänään jo dpo14. Toivottavasti nyt ei oo mikään kohdunulkoinen tms kyseessä. monta päivää testit haamuilee vaan, kyllä pitäs olla ees lähellä tasavahvoja..

Liitteet

• IMG_20201012_131730.jpg
    IMG_20201012_131730.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 197
Muokattu viimeksi:
Veikkaan, et mulla viime kierron lyhyyden takia (25päivää) näyttää aiempaa ovista, muuten menis todennäköisesti kans vkonlopulle. Geleet on matkassa, vaikutus ei oo ollu kyllä niin huomattava ku viimeks. Tää on nyt kolmas täysin hormonivapaa kierto missä oon tikutellu, ja aina noi hetken tummuu ennenku pärähtää ovisplussa. Itellä ei montaa päivää turhaan ilmesty viivoja. :think005

Mulla nyt geleet, maca, greippimehu ja inocaps käytössä - kuvittelin et ei tuu viivan viivaa ja ovis jää mutta jospa se sieltä pärähtäis tänne ja sinnekin :grin ootan plussan että voin hakee viinipullon :hilarious:
Ahkeraa tallettelua siis! :angelic:

Huomasin muuten käyttämieni ovistestien ohjeissa kohdan, että testin ja virtsan pitäisi olla huoneenlämpöisiä!
Itse olen kyllä samantien upottanut liuskan pissapurkkiin enkä alkanut sen kummemmin jäähdyttelemään..

Eilen tosiaan tuli kunnollinen ovisplussa, muutaman päivän oli sellasta ”no melkein, no ei vielä! Ihan just”. Mut eilen oli selkee! Ylempi rfsu:n liuska (ei näytä näköjään mulla ovista) ja alempi apteekin joku.

View attachment 94752

Ompa jännä ku eripäin c ja t tossa apteekin, meni hetkeks jo ajatus sekasin ja ihmettelin, että häh :hilarious: nyt peukkuja sit vaa :smiley-angelic001

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Huomasin muuten käyttämieni ovistestien ohjeissa kohdan, että testin ja virtsan pitäisi olla huoneenlämpöisiä!
Itse olen kyllä samantien upottanut liuskan pissapurkkiin enkä alkanut sen kummemmin jäähdyttelemään..

en oo koskaan jäähdytelly, ehtii sen puol minuuttia olla purkissa ennen tikun kastoa ja hyvin noi on toiminu. Oon huomannu kyllä saman infon ja ihmettelin, mutta.. Kai se on semmonen yleinen suositus, ettei lähetä tuntitolkulla säilömään näytettä tai testejä säilytellä liian kylmässä/kuumassa.

Takaisin