Raskaaksi 2020

No nyt taas o_O just ku pääsin sanomasta ettei limoja paljon, niin sellanen kourallinen eggistä lorahti kerralla. Jännä kun taas ne lämmöt lähti nousuun jo tänä aamuna, sama homma viime kierrossa et limoja tuli senkin jälkeen :confused005 jospa gyne osais kommentoida...

Tää ei sitten ole faktaa mitä täällä pohdiskelen, mutta musta tuntuu, että kierto voi pidentyä ja ovulaatio siirtyä melko herkästikkin. Jos pelkällä stressillä on vaikutusta niin voisi kuvitella että lääkkeilläkin on.

Toisaalta taas aattelen, että antibiootithan poistaa tulehdusta niin miksei niistä olisi hyötyäkin, jos keho on vaikka pienessä tulehdustilassa ja se estäis raskauden alkamisen. :confused005

Nää on pohdintoja vaan, älkää ottako tosissaan. :hilarious:

Antibiootti (penisilliini) on ainakin poistanu refluksin aiheuttaman ruokatorven/kurkun tulehduksen, sen huomasin ja se on ehdoton plussa, mutta koskaan ei oo kahta kuuria ollu hampaanpoiston takia :wideyed: tutkin tuota flagylia, ja ei löytyny suoraan mitään syytä, miksi se olisi huono raskautumiselle, mutta esim raskauden aikana ei saa käyttää. :scratch

Jännää tässä on se, että hammaskuopassa on tulehdus joka paheni vasta poistossa eikä oireillut ennen poistoa juurikaan, mietin oisko geleet auttanu siihenkin, onhan se semmonen superaine. Jospa geleet tasapainottais kiertoa jos antibiootit niitä olis siirtämässä.

Tuju tuo flagyl kyllä on, käytetään melko monipuolisesti, alakautta nautittuna (heh heh) alapään tulehdustiloihin, yläkautta jopa helikobakteeriin :wideyed: ja alkoholia ei kestä, antabustyyppinen vaikutus, no, ei tuota ilolientä muutenkaan tule otettua juuri koskaan :think005 jotain kokemuksia löyty netistä, jopa raskautuneita kuurista huolimatta joten toivoa on!

Mä oon tota ovistestin ajoittamista kans pähkäillyt, tän kierron oli helppoa kun olin kotona mutta nyt kun on töissä niin tosi hankalaa. Ei siellä voi mitään liuskoja alkaa uitteleen :laughing021 Aamulla ei ehdi jos ei ekasta ota ja iltapäivällä/illalla saattaa mennä kuuteenkin asti ennenku on kotona. Varmaan sitte itellä toi ilta parempi, mutta kahdesti päivässä aiheuttaa jo päänvaivaa :woot: Siksikin varmaan investoin sen cb:n kaksoishormonitestin kun muistelen että se oli suositeltukin tekemään aamulla toisin kun noi liuskat. :smiley-ashamed005

Täällä kp 29/dpo 14. Toisen sovelluksen mukaan pitäs alkaa tänään menkat, ei näy. Flon mukaan huomenna. Mutta sekaisin taitaa olla kierto (toki odotettavissa) kun ei vieläkään kovin kummoisia tuntemuksia ole, vähän vaan kipuilee lantion alueella mutta ei ollenkaan esim. alaselkä niinkuin yleensä.:smiley-angry016

Joo mä jo kuvittelin et miten työpaikalla testien uittaminen mahtais onnistua :hilarious: Totesin, että vois olla kohtuullisen mielenkiintosta touhua :grin Mää kans harkitsen sitä CB kaksoishormonia jos tää menee ihan pelleilyks noilla tikuilla :grin Aamulla kuitenkin herään 6, ja töistä kotona vähän ennen viittä, joten ehkä mä alotan tikutuksen kotiin päästyä :bookworm: jostain luin että 10-20 on paras aika tehdä, niin voishan sitä harkita sit töissäkin ruokatauolla jos huvittaa :laughing002

Heydi, voihan antibiootilla olla ehkä vaikutusta, mutta en tiedä onko ihan tutkitusti. Ainakin se, jos elimistössä on jokin tulehdustila, luultavimmin myöskin voi ovikseen vaikuttaa joten parempi hoitaa se pois joka tapauksessa. :)

Kiitos tsempeistä ja neuvoista. Eipä kai tässä auta nyt kun odottaa ja koittaa ottaa puheeksi sitten, jos jatkuu pidempään..

Joo mä jo kuvittelin et miten työpaikalla testien uittaminen mahtais onnistua :hilarious: Totesin, että vois olla kohtuullisen mielenkiintosta touhua :grin Mää kans harkitsen sitä CB kaksoishormonia jos tää menee ihan pelleilyks noilla tikuilla :grin Aamulla kuitenkin herään 6, ja töistä kotona vähän ennen viittä, joten ehkä mä alotan tikutuksen kotiin päästyä :bookworm: jostain luin että 10-20 on paras aika tehdä, niin voishan sitä harkita sit töissäkin ruokatauolla jos huvittaa :laughing002

Heydi, voihan antibiootilla olla ehkä vaikutusta, mutta en tiedä onko ihan tutkitusti. Ainakin se, jos elimistössä on jokin tulehdustila, luultavimmin myöskin voi ovikseen vaikuttaa joten parempi hoitaa se pois joka tapauksessa. :)

Joo ei pelkoa että jättäs tämän hoitamisen kesken, on aiva hirviä toipumisprosessi. Kokeilkaapa syyä pelkkää pinaattikeittoa monta päivää ja jäätelönkin voi syödä vaa kielenpäällä lipomalla :hilarious: huh minä sanon.

Hei taas! Siitä on hetki ku oon ollu täällä - melkein oon unohtanut tän paikan ja laiskana ihmisenä en sataa sivua jaksa lukea :angelic:

Mul on sellanen tilanne et nyt mul on menkat päällä ja sitte alkaakin luomukierto ja voi apua ku jännittää. :smiley-bounce013 Mies tossa taas sano et ei helvetti, ei hän vaan jaksa odottaa, hänel on tosi kova vauvakuume ja anto mun päättää täysin mitä teen, joten tottakai pillerit lopetin ja nyt oon vaa suorastaa odotellut et menkat loppuis.. että että, täällä taas mukana! Ja tällä kertaa aikalailla oikeesti! :smiley-bounce016

Dpo 5 ja lämmöt ylhäällä, joten kyllä se ovis on tapahtunu taas... toi keltarauhasen toiminta vaan pelottaa/mietityttää, tissit jo kipeytyny taas ja aikasta olis tärppiä ajatellen:sorry:

Dpo6-7 ja väsymys on aivan järkyttävä. Oon nukkunut 9-10h/yö ja silti pakko nukkua päiväunet. Alavatsalla tuntuu poltetta, rinnat ja erityisesti nännit tosi kipeät. Paleltaa ja kuumeinen olo, vaikka kuumetta ei olekaan. Lisäksi alaselkää särkee, mitä yleensä on vain plussakierroissa ollut. Tuntuu, että liian aikaista olisi näille oireille, mutta ei tämmöistä normaalisti ole.

Hei taas! Siitä on hetki ku oon ollu täällä - melkein oon unohtanut tän paikan ja laiskana ihmisenä en sataa sivua jaksa lukea :angelic:

Mul on sellanen tilanne et nyt mul on menkat päällä ja sitte alkaakin luomukierto ja voi apua ku jännittää. :smiley-bounce013 Mies tossa taas sano et ei helvetti, ei hän vaan jaksa odottaa, hänel on tosi kova vauvakuume ja anto mun päättää täysin mitä teen, joten tottakai pillerit lopetin ja nyt oon vaa suorastaa odotellut et menkat loppuis.. että että, täällä taas mukana! Ja tällä kertaa aikalailla oikeesti! :smiley-bounce016

Voi ihanaa miten sun mies on mukana!
Pikainen plussa nyt sinne. :):Heartblue

Mietin koko aja sitä gynen varaamist, mut turhauttaa sit maksaa tyhjäst jos ei suostu kirjottaa sitä keltarauhashormonitukee...

Mietin koko aja sitä gynen varaamist, mut turhauttaa sit maksaa tyhjäst jos ei suostu kirjottaa sitä keltarauhashormonitukee...

Se on niin arpapeliä sattuuko huippukiva gynegologi vai semmonen ettei asiat mene eteenpäin. :meh: Yksi luotto gynis multa löytyy jolle meen aina, kun on suora ja napakka, mutta myös avulias. :happy:

Se on niin arpapeliä sattuuko huippukiva gynegologi vai semmonen ettei asiat mene eteenpäin. :meh: Yksi luotto gynis multa löytyy jolle meen aina, kun on suora ja napakka, mutta myös avulias. :happy:
Ikävää ja harmillista, että on niin arpapeliä. Itsellä ei mitään tiettyä luottogyneä ole. Täytyis tutkailla tän kaupungin eri gynejä...

Mulla on semmonen tunne, että ovis on mennyt... Olen ennenkin ollut väärässä, mutta kivut oli eilen ja himot ja nyt rauhallinem fiilis. 8 päivän päästä vois varuiks tikuttaa. :cat:

Joo, munkin oli pakko tikuttaa ovis työpaikalla ja olihan se oma spektaakkelinsa odottaa eka että muut lähtee huoneesta johonkin jotta pääsen hipsimään repun kanssa vessaan :hilarious: ei mikään helpoin ja miellyttävin operaatio

Joo, munkin oli pakko tikuttaa ovis työpaikalla ja olihan se oma spektaakkelinsa odottaa eka että muut lähtee huoneesta johonkin jotta pääsen hipsimään repun kanssa vessaan :hilarious: ei mikään helpoin ja miellyttävin operaatio

Hahaa :hilarious: mä tässä mietin just että ainoo paikka johon saada mahtumaan on rintaliiveihin testi ja kertsikupin kans muina miehinä veskiin :hilarious: reppu herättäis vielä enemmän epäilyksiä meillä :grin
Mulla alkaa selkeesti libido herätä :angelic: Liekö maca vai noin muuten vaan (kun se nyt on korkea muutenkin:rolleyes:) mutta tekis mieli kellistää tuo ukko harva se hetki :joyful:
Nyt syötin miehellekin tota macaa jos se tekis sen libidolle saman :hilarious: mainostin sitä myös sillä että sen uskottiin joskus aikanaan lisäävän suorituskykyä taisteluissa, niin olis työmaalla huippuiskussa palatakseen kotiin tositoimiin :hilarious: Nyt tuo haluaa vaan halia ja hipsutella, eikä se haittaa koska vuotokaan ei oo ohi vielä:happy:

Kiitos Pingviiniemo :Heartred Ja muillekin kiitos vahvistumistoivotuksista :happy:

Kyllä se vaan haamuilee :love017 Apteekin ultra iltapissasta, nyt tuli punertava viiva heti testiajalla kun eilen oli vain hailura roskishaamu. Haalea on edelleen, mutta näkyi ilman arvuuttelua jo ennen testin purkamista. :biggrin Toivottavasti erottuu myös tänne ladattaessa, kuvat otettu hieman testiajan jälkeen.
IMG_20201004_205738.jpg IMG_20201004_205646.jpg

Kiitos Pingviiniemo :Heartred Ja muillekin kiitos vahvistumistoivotuksista :happy:

Kyllä se vaan haamuilee :love017 Apteekin ultra iltapissasta, nyt tuli punertava viiva heti testiajalla kun eilen oli vain hailura roskishaamu. Haalea on edelleen, mutta näkyi ilman arvuuttelua jo ennen testin purkamista. :biggrin Toivottavasti erottuu myös tänne ladattaessa, kuvat otettu hieman testiajan jälkeen.
View attachment 94476 View attachment 94477

Kyllä näkyy!! <3 Vahvistumisia!

Ikävää ja harmillista, että on niin arpapeliä. Itsellä ei mitään tiettyä luottogyneä ole. Täytyis tutkailla tän kaupungin eri gynejä...
Mä katsoin netistä suosituksia, kun halusin löytää heti hyvän ja mukavan. Huomenna nähdään, voiko noihin arvosteluihin ja mielipiteisiin luottaa :rolleyes: toivoisin kans tukilääkitystä luteaalin pidentämiseen.

Hei, tulin vain kertomaan, että meillä päättyi tämä kolmaskin odotus keskenmenoon :sorry: Tänne tuskin ihan heti palaan kirjoittelemaan, kun nyt tarvitaan vähän pidempi tauko tästä ainaisesta yrittämisestä ja pettymyksistä.

Plussatuulia kaikille! :Heartred

Takaisin