Raskaaksi 2020

Minun mielestä on vahvistunut kyllä! :smiley-bounce012

Toivotaan:smiley-angelic001 jotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloita:sad001 jotenkin tämä apteekin oma pisti miettimään kun se harvoin antaa mitään viivoja jos ei hcgtä ole..

Liitteet

• IMG_20201002_201052~2.jpg
    IMG_20201002_201052~2.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 190
Toivotaan:smiley-angelic001 jotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloita:sad001 jotenkin tämä apteekin oma pisti miettimään kun se harvoin antaa mitään viivoja jos ei hcgtä ole..

Minä en valitettavasti ainakaan nää tässä mitään. Tsemppiä ! :Heartpink

Minulla tosiaan molemmissa aiemmissa yrityskierroissa tuloksena kemiallinen. Jotenkin nyt on ollut koko kierron ajan sellainen olo että nyt nappaa. En millään olisi jaksanut olla testaamatta menkkojen alkuun, vaikkakin mielessä pyörii se miten inhottavalta tuntuu kun viivat ensin vahvistuu ja sitten haalistuukin pois.. Ensimmäisessä kierrossa dpo9 oli vielä vähän haaleampi viiva kuin nyt, eri testi tosin mutta sama herkkyys. Aika käsittämättömältä tuntuu että dpo7-8 näkyy näinkin selkeästi. Kovasti toivotaan että nyt pysyy kiinni pienokainen..!

Sulla kyllä näkyy hyvin haamu etenkin kun on noinkin varhaiset dpo:t! :happy: Mulla kemiallisessa haamuili vasta dpo 11, tosin eihän se välttämättä samalla lailla uudestaan menisikään. Ja myös mulla on tässä kierrossa ollut ihmeen optimistinen olo, mutta toisaalta takaraivossa kolkuttaa, ettei kannata innostua liikaa ettei joudu taas pettymään.. :woot:

Hienoa, että Tammenterho syykin löytyi! Ikäviä kyllä kemialliset, mutta näen, että teillä on vielä kaikki mahdollisuudet onnistua :angel7:Heartred
Voihan se olla, että raskaus alkaa nyt jo helpommin, kun keho muistaa edellisen :dance008
Tsemppiä!

Tääl on tänään ollut kunnon ragepäivä ja oksu olo koko päivän :stop: Muutoin vuosien tauon jälkeen on atopia palannut ja urtikaria riehuu siinä sivussa. Hiukset rasvoittuu ja naama kauheassa kunnossa. Riehun, raivoan, välissä itken ja sekoilen ahdistuksissani, lopulta halaan pönttöä. Nyt on ihan pakko sanoa, että ihan tyttöolo, kauneus on kyllä kadonnut jonnekin kankkulan kaivoon, ei huh huh :hilarious:
Terveisin raivohullu smuiggu ja valittamasta valittamaan päässyt ensiodottaja :grin

Noissa toisissa testeissä mielestäni viiva vahvistunut, apteekin testissä en minäkään kyllä vahvoilla viivalaseillani nää mitään.. :(

Piti tulla tekemään kiertopäivitys, eli kp14 täällä ja mies aivan sekasin musta. Limojakin löytyy eli ovis näyttäisi tulevan taas aikaisemmin. :rolleyes:

Liekkö maca, geleet vai ihan vaan synnytyksestä palautuminen, mutta toiveet nousee.

Päätin etten tässä kierrossa tikuta, kun oireet on oviksesta niin selkeät.

Täällä tuli aavistuksen vaaleanpunertavaa/vaaleanrusehtavaa pyyhkiessä mutta yhtään en huolestu. Ajoitukseltaan ja olomuodoltaan sopii kiinnittymisvuodoksi (jota sitäkään ei ole ikinä ollut) tai parisuhdejumpan aiheuttamaksi.

Aamuviiva ihanasti vahvistunut, enää ei tarvitse tihrustaa! <3 :happy093.:happy093

Liitteet

• IMG_20201003_082931.jpg
    IMG_20201003_082931.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 231
MariaSha tarrasukkia!! :angel1

Kp2 ja melkonen monsuuni :wtf: mies parantelee krapulaansa, ja lapsonen pitäis hakia pian kotiin. Kuulemma teki hyvää purkaa kaverin kanssa miehelle tätä asiaa, ehkä siis krapula on nyt oikeutettukin :hilarious:
Onneksipa vuoto osui nyt viikonlopulle :grin
Hyvää viikonloppua!! :angel4

Täällä kans kp2 nyt, samassa veneessä keikutaan :grin

Ällövaroitus :
Mietin, että ehkä jotain yritti tapahtua, koska plumpsahti semmonen kunnon möykky, yleensä on ollu hyvin olematonta se hyytymä. Ja nyt kun se tuli ulos, alko kunnon hanat auki ja alavatsakrampit. Eli oletan ovulaation tapahtuneen ja munasolun ainakin jossain määrin kehittyneen. :bookworm:

Tilasin meille macat, miehelle simppatestin ja lisäks ashawagamikälie, viimeisin tosin muista syistä, adhd kun on ja yöunet mitä sattuu.

Pitäs vissiin geleet alotella, mietin vaa sotkeeko antibiootit, tosin, ehkä ois hyvä jotain lisäravinteita ottaa koska sain niin tujun kuurin toisen lisäksi, että hyvätki pöpöt kuolee taatusti.

Täällä kans kp2 nyt, samassa veneessä keikutaan :grin

Ällövaroitus :
Mietin, että ehkä jotain yritti tapahtua, koska plumpsahti semmonen kunnon möykky, yleensä on ollu hyvin olematonta se hyytymä. Ja nyt kun se tuli ulos, alko kunnon hanat auki ja alavatsakrampit. Eli oletan ovulaation tapahtuneen ja munasolun ainakin jossain määrin kehittyneen. :bookworm:

Tilasin meille macat, miehelle simppatestin ja lisäks ashawagamikälie, viimeisin tosin muista syistä, adhd kun on ja yöunet mitä sattuu.

Pitäs vissiin geleet alotella, mietin vaa sotkeeko antibiootit, tosin, ehkä ois hyvä jotain lisäravinteita ottaa koska sain niin tujun kuurin toisen lisäksi, että hyvätki pöpöt kuolee taatusti.
Ashwagandha mul auttoi sillon rauhoittuu mut lopulta pahensi adhdn... toivottavasti sulla ei :)

Hei onko täällä kenenkään raskausoireena ollut flunssa? Mikä dpo se on alkanut? Mä olin siis viikko sitten oikeesti tosi kipeä ja nyt nenä on taas tosi tukossa ja kurkku kipeä. Viime kuussa mulla oli kemiallinen/varhainen km ja silloinkin olin flunssassa, mutten hölmönä laittanut ylös mikä dpo se alkoi :bag:

Ashwagandha mul auttoi sillon rauhoittuu mut lopulta pahensi adhdn... toivottavasti sulla ei :)

Hellulla adhd, mulla ei :grin itellä enemmänkin keskittymisvaikeuksia kun niin monta rautaa tulessa. testimielessä katotaan auttaako yöuniin, tahtoo olla kovin katkonaista uni hellulla. Onhan tuo oma työmaansa kun aivot ei hiljene hetkeksikään, kokoajan pitää tehdä jotain ja muisti on mitä on. Onko sulla joku muu lääke vai meetkö lääkkeettömänä? jos saa kysyä. Mietin miten adhd vaikuttaa siinä vaiheessa jos vauva tulee, millanen tasapainottelu tulossa ym. Oon kyllä lukenu asioista, ottanu selvää mahdollisista lääkityksistä ym, mutta kaikessa on puolensa.:sad001 vaikeaa arki ei ole, alkanu oppimaan ite lukemaan erilaisia tilanteita, alkuvaiheessa oli väärinkäsityksiä useinkin :angelic:

Hei onko täällä kenenkään raskausoireena ollut flunssa? Mikä dpo se on alkanut? Mä olin siis viikko sitten oikeesti tosi kipeä ja nyt nenä on taas tosi tukossa ja kurkku kipeä. Viime kuussa mulla oli kemiallinen/varhainen km ja silloinkin olin flunssassa, mutten hölmönä laittanut ylös mikä dpo se alkoi :bag:
Mä olin koko ekan kolmanneksen flunssassa esikoista odottaessa eli täällä se liittyi ainakin voimakkaasti raskauteen. :happy119

Hellulla adhd, mulla ei :grin itellä enemmänkin keskittymisvaikeuksia kun niin monta rautaa tulessa. testimielessä katotaan auttaako yöuniin, tahtoo olla kovin katkonaista uni hellulla. Onhan tuo oma työmaansa kun aivot ei hiljene hetkeksikään, kokoajan pitää tehdä jotain ja muisti on mitä on. Onko sulla joku muu lääke vai meetkö lääkkeettömänä? jos saa kysyä. Mietin miten adhd vaikuttaa siinä vaiheessa jos vauva tulee, millanen tasapainottelu tulossa ym. Oon kyllä lukenu asioista, ottanu selvää mahdollisista lääkityksistä ym, mutta kaikessa on puolensa.:sad001 vaikeaa arki ei ole, alkanu oppimaan ite lukemaan erilaisia tilanteita, alkuvaiheessa oli väärinkäsityksiä useinkin :angelic:
Nyt en syö lääkettä raskauden aikana.. en kyllä varmasti jälkeenpäin jos ei ole ihan pakko. Joo luetun ymmärtäminen, miehelle.. sori aivot on mitä sattuu nyt. Unohdan ihan kaiken nykyään. Mutta meillä on oma selkeä suunnitelma lääkärin kanssa miten lääkitys ja imetys ja imetänkö vai mitä. Onneksi oon osittain opetellut elämään tuon asian kanssa ja huomaan itse milloin lähtee nousukiitoon jos tiedät mitä tarkoitan.. toivottavasti löytyy apu. Mies veti macaa kun raskauduin ja edelleen

Jos viimeksi viestini oli plaah ja itkuinen, siinä kierron alkupäivinä, ni nyt oon ihan lippu salossa ja että "tää on meidän kierto :dance011. Saas nähä. Kp jotain 11, 12 ja liekö oviskin nurkilla. Torstaina jo oli olotila/mieli miehen perään jne :laughing002. Ja onhan tässä talleteltukin. Ei mulla oo missään kierrossa tällaista , näin vahvaa (toive)ajattelua ollut. Voipi olla kova kolaus, jos (kun..) menkat alkaa. Mut pitänee kait nauttia tästä hyvänolon fiiliksestä. Hyviä fiiliksiä muillekin :thumleft

On kyllä nimensä mukaisia nämä piinapäivät. Alkais vaan jo menkat niin ei tarttis pettyä enää :banghead: oon koko aamupäivän vaan maannu sohvalla, vähän tieten työviikko verottaa kun tuntuu ettei oo voimia mihinkään. Ja tyhmänä menin taas aamulla negan testaamaan :arghh: Eilen illalla olin ihan hyvillä mielin, päätin jo etten ees testaa viikonloppuna ja muutenkin oli ihan ok fiilis senkin suhteen, että seuraavaa kiertoa kohti. Tänään taas ihan eri meininki. Voi kiesus mitä vuoristorataa voi ihmisen mieli mennä! :hilarious: Ei oo yhtään sellanen olo että menkat tekis tuloaan, mutta testit ihan negoja. Mietin että vaikka olis kiinnittynytkin vasta tän viikon aikana niin kai nyt pitäs jo alkaa testeissä näkyä. Dpo13 olis oletettavasti nyt. Äääääh miten tän vatvomisen saa loppumaan :smiley-angry026

Täälä tänään testattu aamupäivällä rfsu.n 25 herkkyydellä oleva ja mielestäni on tyyli puhdas nega.. Vähän ehkä toivo karisi nyt:sad001 tänään kp 28/32.

Liitteet

• IMG_20201003_135213.jpg
    IMG_20201003_135213.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 182
Kp12, lämmöt dippas ja ihan hullu väsymys, tunnin päikkärit just takana. Lapsella on flunssa, täytyy toivoa ettei tule itsellekin ja pääsis sinne gynelle maanantaina...

Huutelen plussanneista, minulla oli flunssaoireita ihan alussa kun ihmettelin mistä yhtäkkiä johtuu. Mikähän dpo se oli, minäpä tarkistan ja muokkaan tähän jos löydän :) löytyi, dpo 5 ja 6 oon kirjannu flunssaoireita ylös ja tuo oli plussakierto. Nyt mennään jo rv 16, hui kun aika menee joutuin!

Täällä on kovia toispuoleisia munasarjakipuja. En tiedä onko kasvukipuja vai ovulaatio. Harmittaa kun en tikkuja ostanut tähän kiertoon...

No jos kierto lyhenee, niin tiedän että nää oviskipuja oli. :)

Takaisin