Raskaaksi 2020

Pääsin viimein käymään lääkärissä viime viikolla, kun vuoto vaan ei lakannut. Ei osannut lääkäri sanoa yhtään mitään, mutta kas kummaa, vuoto loppui siihen.. :rolleyes: Aika vahva veikkaus omasta oviksesta viime viikolla, ainakin oireiden perusteella. Tämän perusteella ensi viikolla pitäisi alkaa kuukautiset. Ei uskoa plussaan, koska ei edes ollut yritystä. Nyt toivon että olisi viimein oikeat menkat, sen 3-4 päivää niin pääsisi taas yrittämään!! Niin tylsää kun ei voi ees kuvitella oireita :playful:

Vaahterahei, kuulostaapa tutulta :hilarious: Miulla viikko aikaa, vielä en ole kuulostellut mitään, mutta voin veikata että tikkuun pissin malttamattomuuttani varmaan jo torstaina viimeistään.

BabyMama. Kannatti käydä lääkärissä :D

Hei!
Olen tänä vuonna 32-v. täyttävä nainen ja seurustellut miesystäväni (39-v.) nyt 5 kuukautta. Kun alettiin seurustelemaan, kahden viikon päästä tuli vahva olo mulle siitä, että tässä on mun tulevien lasten isä.
Jätettiin ehkäisy pois melko nopeasti, mutta keskeytetty yhdyntä on ollut lähes aina...
Kahden käden sormilla voi laskea kerrat, jolloin mies on lauennut sisääni.
Mulla toiveissa raskautua tän vuoden aikana, loppuvuodesta. Mies haluaa unohtaa lapsenteon pariksi kuukaudeksi ja se raastaa mua. En olisi IKINÄ uskonut että vauvakuume voi olla näin kova. Pelkään, että yrittäminen vaikeutuu ja vaikeutuu ja siksi koetan puhua miestä ympäri, että alotettaisiin jo nyt toden teolla kokeilemaan.

Tsemppiä kaikille ja kiitos jos luit!

Nyt tais tulla ovis plussa?

Liitteet

• IMG_20200118_094906.jpg
    IMG_20200118_094906.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 158
Nyt tais tulla ovis plussa?
Mun mielestä myös plussa! Nyt ei muuta kun hyödyntämään plussa:wink

Mulla alkoi tänään jo tiputtelu vuoto, samaan aikaan joka kk 3 päivää ennen kunnon vuotoa alkaa tiputtelemaan:sad001 no kohti uutta kiertoa! Tässä kuussa ajattelin ihan tikutella ovista! Mitkä olis parhaat ovistestit? Mua niin pelottaa että pian alkaa tulla ikä vastaan, täytän tänä vuonna 36 ja jos vauvaa ei tänä vuonna tule saa haaveet jäädä..

Mä elättelen taas toiveita, vaikka en uskokaan raskautumiseen tästä(kään) kierrosta :sad001
Piti olla stressaamatta, mutta tän kierron ovis ollut niin erilainen. Sitä pientä vuotoa, ei oo alkanut (vielä) kunnon limat ja alavatsaa pistää vasemmalta aina aika ajoin. Totta kai mä toivon, että olisi kiinnittymiseen viittaavaa.

Mutta ehkä mä en vain ovuloinut tästä kierrosta normaalisti. Vatsa on vaivannut niin kivut voi olla ihan vaan normaalia ilmavaivaa jne. Ei parane liikaa analysoida oireita, putoaa muuten vaan korkeelta :shy:

Tsemppiä teille yrittäville täältäkin! :)

Täällä tikuteltiin jo ovista, kun vuoto päättyi viime ti :hilarious: okei joo, pitäis noudattaa lääkärin ohjetta, mutta ihan mielenkiinnosta tsekkailin, kun hetken olo ollut sellainen et joko menkat tai ovis..lisäksi kiinnosti tietää miten sekaisin kierto on :grin ja niinhän se ovistikun viiva alkanut tummua et joskos se ois kohta ovella. Km vatsakivut loppui, mut se tuttu nivuseen vetävä ovismainen kipu palaili.

Jännäillään, täällä ei meinaa malttaa odotella uutta yritystä :smiley-bounce012

Tervetuloa uusille, onhan 5 kk ehkä miehen mielestä lyhy aika, mehän tunnettu nykyisen kanssa kauan mut yhdessä reilu 6kk... Ja yritys on käynnissä kyllä

Tiarella on plus!

Huoh mun asmulämmöt oli 36,6! Aiemmin tässä kierrossa vain 36,3-36,4... No tuskin mitään merkkaa mut eilen dippasi lämmöt kyllä. On kuitenkin jo dpo10 niin tuntuu niin turhalle mitkään testaukset kun ei oo oireita kuin ihme järjestelyinto mikä tulee oviksen aikaan ja olis merkki siitä et estrogeeni on noussut (sehän kyl nousee joka kierrossa about viikko oviksesta..) nyt ollu flunssa ja oonki kotona lepäillyt muttei oo vaikuttanut aamulämpöihin kyllä. Päivällä noussut sitte. Rinnat ei yhtään arat vieläkään, mutta tosi kuumat on. Sanoin posket ja kädet mutta nenänpää ihan jäässä. Mahaki on kuuma..

Sain eilen vihdoin ja viimein prednisonit eli kortisonilääkitys, mulla on reuman ja fibron oireet noussu ihan kiitovauhtia.. hengästyneenä kävelen kun kaikki pienikin hengästyttää, välillä huimaa ja pulssi heittää korkealla ja sit mahassa ei mitään tuntoja. Kiinteä ja turvonnut muttei kipee. Kaipa nää on lugejen sivuoireita sittenkin.

Meillä ei ollut ylläri, kun ehkäisy ei oo ollut käytössä aikoihin, mut miehellä konkretisoi ja pahensi kaipuuta, kun mulla kanssa kemiallinen tässä kuussa... Nyt kp 8.
Mäkin mietin, että sekö tän tarkotus oli.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Meillä ei ollut ylläri, kun ehkäisy ei oo ollut käytössä aikoihin, mut miehellä konkretisoi ja pahensi kaipuuta, kun mulla kanssa kemiallinen tässä kuussa... Nyt kp 8.

Bambille oli tarkoitus vastata.

Moi, täällä taas uusi yrittäjä ilmoittautuu
Ehkäisy jätetty pois 09/19 ja pahimmillaan kierrot oli yli 75pv, nyt sain kuurin proveraa ja jos vuoto alkaa niin seuraavasta kierrosta alotan terolutit ostin nyt ekaa kertaa myös ovistikkuja ☺️
Oon kohta 30 ja mies 34 ekaa yritetään, taustalla endometrioosi joka tuo omat haasteensa kipuineen ja turvotuksineen.
Terolutista löytyy paljonkin tietoa mut tuosta proverasta vähemmän, muita jotka käyttää noita??

Tervetuloa uusille :smiley-angelic003 Toivottavasti ette kauaa viivy tällä palstalla!

@Jesbe mittaatko joka aamu lämmöt? Onko sulla joku sovellus millä seurailet niitä ja ootko kokenu jotenki ”hyötyvän” niiden raportoinnista? Sori kysymystulva :dead: Oon itseki miettiny jos ostais mittarin, mutta en ihan tiiä onko hintansa arvoinen.

No siis ei meilläkään.. mutta kaks ekaa saatu aikaan 2-3vuoden yrityksellä ja lääkekuureilla ja toimenpiteillä.. niin luomuna tää oli aika ylläri. Mutta meillä kans alkoi kolmannen kaipuu toden teolla.. jatketaan samaan malliin josko tulis ylläri uudestaan :)

Täällä pitäisi nyt lähiaikoina kysellä meidän hoitopaikasta hus, että tarjoavatko enää kolmannen raskauden mahdollisuutta ja mahdollisesti toista lasta kotiin asti :)kaiken komplikaatioiden(kohtutulehdus, kohdunrepeäminen, verenmyrkytys) ja ennenaikaisen syntymän myös ensimmäisen raskauden päättyneen lapsen menetyksen jälkeen. Onko siis lääketieteelistä estettä, että kroppa voisi ottaa raskauden vastaan vai onko komplikaatiot tehnyt hallaa kropalle, etten raskaudu edes ivf hoidoilla. Jos pystyy hoitoja tarjoamaan voitaisiin mennä miehen armeijan jälkeen. Heitsu 37kp

Oon lukenut kaikkien viestit, mutta en oo jaksanut edellenkään kommentoida. Bambille sympatiaa ja tsemppiä <3 ja muille tsempit omiin vaiheisiin :)

Mikä kp ajattelitte testailla raskaustestillä tuleeko plussaa? Ja mikä on teidän mielestänne paras testi?
Viimeks testasin, kun menkat oli 2-3 päivää myöhässä, niin monta kertaa oon ensin kuvitellut olevani raskaana ja en ookaan ollut...

Clearblue on paras, mutta on mulla perus halvat liuskatkin ihan hyvin toiminu. Tykkään testata monta kertaa liuskalla ja Clearbluella sitten varmistella, että viikot kasvaa ja saan sen 3+ jossain vaiheessa.

Millonhan testiä osaa tehdä, kun en tiedä varmaksi edes menkkojen alkamista. Jos on kp 27 niin 27.1 alkaisi vai oisko hyvä vaan odottaa kuun loppuun tai testata 28.1

Takaisin