Raskaaksi 2020

Mulla dpo5 ja tissit ajoin arat. Välillä outo tunne kohdun seudulla ja oikealla ja vasemmalla puolella on jomotust ja ilmavaivoja ja ummetus. Jep, luget aiheuttaa puolet mut ihme etova olo alkanut vaivata

Etovuus siis jo oviksen aikana ja sitten pari päivää taukoa ja nyt taas ku suussa maistuu kumma

Mulla dpo5 ja tissit ajoin arat. Välillä outo tunne kohdun seudulla ja oikealla ja vasemmalla puolella on jomotust ja ilmavaivoja ja ummetus. Jep, luget aiheuttaa puolet mut ihme etova olo alkanut vaivata

Melkein "samoissa päivissä" siis mennään.

Itselläkin tissit välillä ollut taas parin päivän ajan arat, mutta se "vaiva" mulla on ollut aina pitkin kiertoa, eli en ole kauheasti noteerannut sitä miksikään...

Jos menkat ei nyt yhtäkkiä ala ajoissa ja"oireet" jatkuvat ajattelin testata dpo 13, koska sitten menkkojen alkamispäivänä ollaankin lähdössä reissuun niin ei pahemmin ole aikaa testailla.. Vaikka saattaahan se olla ettei tuolloin dpo 13 tule vielä positiivista vaikka olisinkin raskaana..

Lisäsin itseni listaan

1. Lista kuumeilijoista 2020
  2. Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

Tiarella / 25/kolmas/yritys alkanut 12/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4

Plussanneet:

Sofia2016 / 25/ toinen tulossa, LA 9/20

Heippa! Olen tuonne 2019 kuumeilijoihin kirjoitellut ja ajattelin valua nyt tänne. Lopetin e-pillerit viime kesänä ja siitä lähtien on yritetty. Kierto on tämän koko ajan vaihdellut jossain 30-40 välillä. Varmaan sitten pillerien jäljiltä kestää vähän pidempään tasaantua.

Lisään itseni listaan. :)

Lista kuumeilijoista 2020

Heitsu1996
/23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

Tiarella / 25/kolmas/yritys alkanut 12/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Plussanneet:

Sofia2016 / 25/ toinen tulossa, LA 9/20

Tervetuloa vaan uusille! Näitä viestejä tulee semmoista tahtia, etten monesti kerkeä kuin lukemaan niitä, joten pyrin kuitenkin reagoimaan viesteihin tykkäilemällä ja sympatiseeraamalla yms. Elän mukana keskenmenoissa ja hurraan plussille, vaikken sitä välttämättä täällä kerkeä kirjoittamaankaan. Ei sen kummempaa nyt asiana, ajattelin vain mainita. :shy:

Mä kuumeilin tuolla alussa viime vuonna vauvaa 2020-vuodelle.. mutta välillä tultiin toisiin aatoksiin ja alettiin himmailla.. Ja jossain kohtaa tuntui että eeeiiih, ei enää kolmatta tähän karuselliin.. mutta nyt sit kun olikin ihan muut suunnitelmat niin tulikin ylläriplussa yhdestä penestä huolimattomuudesta jouluna ja la olisi ilmeisesti syyskuussa. :D hupsis!

Meillä siis takana pitkä lapsettomuus, joten tää ylläri tuli ihan oikeesti suurena yllärinä kun aikaisemmat lapset on ihan oikeasti hankittu ja tehty niin pitkään. Mutta näköjään kohtalokin osaa puuttua peliin x)

Ajatukset on vielä vähän sekaisin. Enkä tiiä onko tää hyvä vai huono juttu. Mutta eilen plussattiin ja tänään viiva oli vahvempi. Laatikossa vielä muutama odottamassa. Mutta mielestäni dpo16 pitäisi olla jo vahvemmat viivat. Tosin voi olla että ovulaation ajankohtakaan ei oo ihan tarkasti tiedossa.

Minäpäs tuppaan tänne kans ;>
Olin mukana raskaaksi 2015, 2016, 2017 ja 2018 ryhmissä. Esikoinen syntyi neljän vuoden yrityksen jälkeen ilman hoitoja 5/16. 7/17 tärppäsi luomuna, mutta päätyi keskenmenoon, ja kuopus tärppäsi 2v yrittämisen jälkeen ilman hoitoja, mutta pienillä toimenpiteillä 3/19.
Vauva nyt 2kk mutta pienellä ikäerolla toiveissa seuraava :> Varmasti taas ottaa aikansa, mutta kivahan täällä on jo ihan ajoissa kuumeilla!! Yritys aloitetaan vasta ensi vuoden alusta, mutta saa tulla jos on tullakseen, jo aikaisemmin. Ehkäisyä ei kuitenkaan aiota ottaa käyttöön :) Menkat alkoi just nyt 2kk synnytyksestä, joten ei tartte niitäkään ootella :D

Liitteet

• AE1E4F4A-F289-4FB7-9D94-ED50EABB6518.jpeg
    AE1E4F4A-F289-4FB7-9D94-ED50EABB6518.jpeg
    11.4 KB · Katsottu: 176
Onko syyskuiset kerääntyneet jonnekin? En jostain syystä löydä enää sitä lasketun ajan ryhmää täältä vaan on vain tuon salainen jossa hirmu kriteerit :D

Melkein "samoissa päivissä" siis mennään.

Itselläkin tissit välillä ollut taas parin päivän ajan arat, mutta se "vaiva" mulla on ollut aina pitkin kiertoa, eli en ole kauheasti noteerannut sitä miksikään...

Jos menkat ei nyt yhtäkkiä ala ajoissa ja"oireet" jatkuvat ajattelin testata dpo 13, koska sitten menkkojen alkamispäivänä ollaankin lähdössä reissuun niin ei pahemmin ole aikaa testailla.. Vaikka saattaahan se olla ettei tuolloin dpo 13 tule vielä positiivista vaikka olisinkin raskaana..
Totta, ite ihan lääkkeen takia joudun testaan et onko sitä raskaana just dpo12 eli vielä viikko piinaa.. toki outoa on huono olo joka on ehkä lääkkeestä mut outo mahakipu mut ei ees kipu hmm.. oudoin on et mun kädet on kuumat ku ne on aina reuman ja fibron takia kylmät niin nyt kuumat ja veri kiertää.. outoa..

En tiedä onko tuo pc yhtään vahvistunut. Mutta puikko näkyy ainakin ihan siristelemättä. Mies tuo tänään vielä paketin niin testaan vielä huomenna lähteekö hcg nousuun vai meinaako lähteä laskuun.

Yksi raskaus/kemiallinen? Meni niin että rv6 alkoi viivat himmetä ja sitten vasta alkoi vuoto.. vähän jänskättää sama taas.

Liitteet

• 492324FB-F3B2-4995-ABCF-E759F506FC80.jpeg
    492324FB-F3B2-4995-ABCF-E759F506FC80.jpeg
    56.7 KB · Katsottu: 209
  • 7EB6A5F1-6249-4C9D-9AA5-5B217A6FF0FA.png
    7EB6A5F1-6249-4C9D-9AA5-5B217A6FF0FA.png
    75.6 KB · Katsottu: 202
En tiedä onko tuo pc yhtään vahvistunut. Mutta puikko näkyy ainakin ihan siristelemättä. Mies tuo tänään vielä paketin niin testaan vielä huomenna lähteekö hcg nousuun vai meinaako lähteä laskuun.

Yksi raskaus/kemiallinen? Meni niin että rv6 alkoi viivat himmetä ja sitten vasta alkoi vuoto.. vähän jänskättää sama taas.

Puikko ainakin just tosi selkee ! Ja toi 4+2 tuohon 4+3 on selkeästi minusta vahvistunut. Kovasti tsemppiä täältä lähettelen ja toivotaan että viivat jatkaa vahvistumista :Heartred

Mä voisin kanssa liittyä joukkoon! Meille kuumeillaan kuudetta ja viimeistä vauvaa! Aiemmat lapset ovat jo kaikki koululaisia, iältään 16,14,12,10 ja 8.
Ollaan oltu pitkään jo ilman ehkäsyä mut ei olla varsinaisesti yritettykkään.. Kaksi kohdunulkoista takana 05/17 ja 03/19.. eli siis kovasti pelottaa että se taas uusiutuu jos raskaaksi asti pääsen.
Nyt meneillään dpo8, en oo ovulaatiota testaillut mutta tunnistan sen ilman testejä.. ei oo kyl kauheen raskautunut olo että jos ehkä sitten ensi kierrosta:bored:

Moikka kanssakuumeilijat! :greet025Liityn joukkoonne, muutaman viikon jo sivusta foorumia seuranneena. Olen 22 vuotias ja mies 24, ja molemmat täysillä kuumeillaan. Kesällä muutettiin omaa kotiin ja vauvahaaveet ollut pinnassa jo useamman vuoden.

Mulla taustalla viime alkuvuodesta todettu reumaperäinen sairaus, jonka hoitoon ehdotettiin metotreksaattilääkityksen aloittamista. Lääke on käytännössä solusalpaaja ja mua hirvitti tieto siitä ettei ole takeita, vaikuttaako sen mun hedelmällisyyteen pitkässä juoksussa vaiko ei. Usean lääkärin konsultoinnin jälkeen päädyttiin siihen, että lääkityksen aloittamiselle ei olekkaan perusteita. Huh! Säikähdys omasta terveydestä pisti kyllä miettimään mitä tulevaisuudeltaan haluaa. Todettiin miehen kanssa että hitto vie, jos näin nuorena alkaa kroppa jo reistailemaan, ei ikinä tule vastaan parempaakaan aikaa vauvan yrittämiselle.

Lopetin kesäkuussa e-pillerit, joita ehdin käyttää n. 7 vuotta. Omasta hormoonitoiminnasta ei siis juurikaan muistikuvia, joten tähän saakka olen koittanut opetella tuntemaan omaa kiertoa. Hormonaalisen ehkäisyn aloitin aikanaan kivuliaiden ja epäsäännöllisten menkkojen vuoksi. Pillereiden lopettamisen aikoihin kesällä kärsin kaikenmoisista sivuoireista: hiuksia lähti tupoittain ja tuntui kun rintojen iho olisi vereslihalla. Varsinainen yrittäminen tjot-meiningillä alkoi puolisen vuotta sitten eli 8/19.

Kierto oli ekat kuukaudet kp32 ja kp30. Sitten kp40 ja kp17. Näiden epätasaisten kiertojen tiimellyksessä plussasin 1.12., samalla vuotaen verta. Terveyskeskuksesta todettiin spontaaniksi abortiksi "sen kun annat vuotaa ja ajattelet että ne on vaan menkat etuajassa". Olo oli tasaisen kuvottava, tuntui kun ruokamyrkytyksen olis saanut. Henkinen puoli tässä kemiallisessa oli vielä pahempi.

Tämän jälkeen ei ole menkkoja kuulunut. Eikä myöskään plussaa, vaikka tikuteltu on ahkerasti. Nyt mennään kp46. Alavatsan kummallisia tuntemuksia on seurailtu ja googlen avulla diagnosoitu itselle jo pcos sun muut. Todennäköisesti nyt tilanne on se, että kroppa kasvattelee jotain hirviölimakalvoa, ja unohtaa kokonaan ovuloida. Vaikka oviksetkin olen jo suht hyvin oppinut tunnistamaan.

Pitkä teksti, mutta pointtina se, että tuntuu siltä että on aivan pakko jonnekkin vuodattaa. Lähipiiristä ei oikein löydy samassa elämäntilanteessa olevia, joiden kanssa kuumeilla. Ja ahdistella. Löytyy vain niitä onnekkaita joilla on napsahtanut ensimmäisestä yrityksestä tai vahingosta..

Saa nähdä kuinka aktiivisesti tulen tänne päivittelemään, mutta ainakin olen hirveästi jo oppinut näistä hommista jo pelkästään teidän juttuja lukiessa.
:3some

Mulla tullut eilen ja tänään mininaalisesti jotain tuhrua. Ihan vaan viivaa paperiin. Aikaisemmin ei ole ollut, mutta voiskohan olla ovulaatiosta johtuvaa? Jos ois aikaisessa tässä kierrossa.
Kaikkea jännää sitä kehostaan oppii näin lähempänä kolmeakymppiä :hilarious:

Menkat oli edelleen oudot tyhjennyksen ja kaavinnan jäljiltä :shifty: Mitenköhän kauan tarvii vielä odotella että loppuu se menkkojen jälkitiputtelukin...

Tervetuloa joukkoon uusille :happy:

Bambi: ainakin on selvä viiva puikossa ja vahvistunut viiva alemmassa kuvassa, varovaiset onnittelut, paljon tarrasukkia matkaan ja toivon todella, että raskaus pääsee kunnolla käyntiin loppuun saakka:Heartred:thumleft

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekkin, olen lukenut ketjua päivittäin. :)

Itsellä tilanne nyt lähenee taas piinaviikkoa, tänään kp19, kp16 oli ovisliman mukana tippa verta vessareissulla (tämä ihan uutta, ei ole aiemmin käynyt) joten oletan munasolun irronneen. Nyt vain toivon hartaasti pienen päässeen aluille ja kaiken menevän hyvin tai sitten tulee taas hurjan pitkä kierto eikä kroppa ole vielä(kään) valmis. Toivon aina parasta ja yritän ajatella positiivisesti. Se on vain karmea tässä vauvakuumeen pyörteissä, jos odotettua pientä ei millään saa alulle :oops:

Joten täällä mukana perässä roikutaan ja leppoisaa tammikuun puoliväliä :hello

Takaisin