Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla dpo5 ja tissit ajoin arat. Välillä outo tunne kohdun seudulla ja oikealla ja vasemmalla puolella on jomotust ja ilmavaivoja ja ummetus. Jep, luget aiheuttaa puolet mut ihme etova olo alkanut vaivata
Minäpäs tuppaan tänne kans ;>
Olin mukana raskaaksi 2015, 2016, 2017 ja 2018 ryhmissä. Esikoinen syntyi neljän vuoden yrityksen jälkeen ilman hoitoja 5/16. 7/17 tärppäsi luomuna, mutta päätyi keskenmenoon, ja kuopus tärppäsi 2v yrittämisen jälkeen ilman hoitoja, mutta pienillä toimenpiteillä 3/19.
Vauva nyt 2kk mutta pienellä ikäerolla toiveissa seuraava :> Varmasti taas ottaa aikansa, mutta kivahan täällä on jo ihan ajoissa kuumeilla!! Yritys aloitetaan vasta ensi vuoden alusta, mutta saa tulla jos on tullakseen, jo aikaisemmin. Ehkäisyä ei kuitenkaan aiota ottaa käyttöön :) Menkat alkoi just nyt 2kk synnytyksestä, joten ei tartte niitäkään ootella :D
Totta, ite ihan lääkkeen takia joudun testaan et onko sitä raskaana just dpo12 eli vielä viikko piinaa.. toki outoa on huono olo joka on ehkä lääkkeestä mut outo mahakipu mut ei ees kipu hmm.. oudoin on et mun kädet on kuumat ku ne on aina reuman ja fibron takia kylmät niin nyt kuumat ja veri kiertää.. outoa..Melkein "samoissa päivissä" siis mennään.
Itselläkin tissit välillä ollut taas parin päivän ajan arat, mutta se "vaiva" mulla on ollut aina pitkin kiertoa, eli en ole kauheasti noteerannut sitä miksikään...
Jos menkat ei nyt yhtäkkiä ala ajoissa ja"oireet" jatkuvat ajattelin testata dpo 13, koska sitten menkkojen alkamispäivänä ollaankin lähdössä reissuun niin ei pahemmin ole aikaa testailla.. Vaikka saattaahan se olla ettei tuolloin dpo 13 tule vielä positiivista vaikka olisinkin raskaana..
Onko syyskuiset kerääntyneet jonnekin? En jostain syystä löydä enää sitä lasketun ajan ryhmää täältä vaan on vain tuon salainen jossa hirmu kriteerit :D
Onko syyskuiset kerääntyneet jonnekin? En jostain syystä löydä enää sitä lasketun ajan ryhmää täältä vaan on vain tuon salainen jossa hirmu kriteerit :D
En tiedä onko tuo pc yhtään vahvistunut. Mutta puikko näkyy ainakin ihan siristelemättä. Mies tuo tänään vielä paketin niin testaan vielä huomenna lähteekö hcg nousuun vai meinaako lähteä laskuun.
Yksi raskaus/kemiallinen? Meni niin että rv6 alkoi viivat himmetä ja sitten vasta alkoi vuoto.. vähän jänskättää sama taas.