Ei oo kyl onneks tullu mitää noita ns. Sivuoireit kuten päänsärkyy ja ummetusta, ainakaan vielä. Oon tosin huolehtinu veden juonnist ja kuidun sannista myös. Lähinnä tässä pohdituttaa, että onko haitallista yritykselle/mahdolliselle raskautumiselle? Mamma vitskut missä foolihappo mukana, o ollu käytös jo pari kk.
Ahaa sielläkin ketoilija! Mielenkiintoinen tuo oviksen aikaistumisinfo. Täytyy ottaa huomioon mikäli seuraavan kiertoon joutuu.
En siis tiedä yhtään onko yleistä tuo ovis homma. Mulla viimeksi raskaaksi tullessa 3 kiertoa meni ketoosissa näin ja nyt taas seka ruualla ollut pidempää kiertoa kuten aiemminkin. Katsotaan nyt lyheneekö taas, toivon näin, niin ei tarvitse niin pitkään odotella, mikäli useampi kierto negaa

) vaan on tullut ja pysyneet tiukasti ja sitten vielä muutama ruuhkavuosikilo päälle...
. Oon kyllä valvonu kaks yötä, kun vauva kuumeessa. Vähän stressannutkin hänen puolestaan, ehkä stressi ja ovis ei sovi uhteen
no eipä se varmaan aamuksi ois muuks muuttunut. Outoa kyllä kun tosi huono aaltoileva olo on koko ajan. No odotellaan... kp33 siis vasta.