Onnea!! Mä arvasin tää on just niitä "ei annettu mitään toivoa ja kappas luomuplussa" tarinoitaAnteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!! Mä arvasin tää on just niitä "ei annettu mitään toivoa ja kappas luomuplussa" tarinoitaAnteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Anteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Eikä?!?! Onnea ja niin perkeleesti tarrasukkia ja vauvaliimaa sulle mä vollotan täälä ilostaAnteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Anteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Onhan se vissiin aika matala.Hcg oli 25, sanooko kenellekään mitään?
Hcg oli 25, sanooko kenellekään mitään?
Mä pelkään vähän samaa, kun kyseessä on kuitenkin alkionsiirto, missä ei ole sitä mahdollisuutta, että ovulaatio olisikin ollut myöhemmin mulla on ollut dpo14 paikkeilla muistaakseni noin 200-400 tuo hcg.Kemialliselta kuulostaa? Mulla oli 3+4 hcg 60.. toivottavasti seuraava nappaa tiukemmin
Huomenna ovat yhteydessä..
Mutta dpo ois kai jotain luokkaa 24.
Eihän toi kovin hyvältä lukemalta kuulosta siihen nähden että pitäisi olla RV 5+ jotain.
Kiitos Mä täällä itken ja tärisen! Tänhän ei lääkärin mukaan pitänyt olla edes mahdollista Ja samalla tietty pelottaa ihan sikana, sillä tää on todennäköisesti meidän viimeinen mahdollisuuskin.
Dpo:sta ei tarkkaa tietoa. Mutta arviolta n. 18, kp 33