Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En vielä. Testit näyttää plussaa, vuoto loppu taas ja huomenna vasta pääsen verikokeeseen.Joko Noaidi sait selkoa tilanteeseen?
Olet Noaidi mielessä
Täällä kp:t ja jo taatusti myös dpo paukkuu sellaisissa lukemissa et kai tuo on tänään alennuttava testi tekemään mikäli mies vaan on kotona. Keltsi selvästi toimii et ei ovuloimattomuudesta pitäisi ainakaan venyä. Stressi?
Kiitos
Testitietoja odotellessa, olispa siellä matkalainen kyydissä! Pidän peukkuja!
Kyllä odotuttaa...Kävin verikokeissa ja huomenna vasta saa tulokset kantaan.. Ei tuu ees tekstarilla mitään tietoa vaan itse täytyy kannasta kytätä milloin ne sinne tulee. jos ei oo iltapäivään mennessä tullu niin pitää taas mennä luukulta kyseleen....
Siis joo, totesivat vaan että "ei oo ollu meiltä tapana laitella tekstareilla". No eikai siinä, meneehän mulla toki päivä rattosasti siinäki ku venailen että mun tulokset tulee kantaan. Ai saasta...
Jooh, mä oon kyllä varautunut vastaanottaan kaiken hyvässä ja pahassa. On mussa sen verran realistia että tiedostan kuinka tässä voi käydä ja mikä on todennäköisyys sille että tässä voisi käydä hyvin.Mä nyt lueskelin ihmisten kertomuksia, jotka on olleet samassa tilanteessa kuin sä. Toisilla tosiaan kohdunulkoinen, ongelmia istukassa, alkion kehityksessä yms... Mutta pienellä osalla oli normaaliraskaus jossa hcg ensin nousi hitaasti jostain syystä ja sit lähti nousukiitoon ja kaikki meni hyvin. Varsinkin hoitoalkuisissa oli tätä jos oikein ymmärsin.
Tilanne selkonee pian. Voimia tähän hetkeen ja päivään.
Anteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Anteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Ihmeitä tapahtuu siis sittenkin! Voi vitsi miten ihanaa, onnea ihan valtaistasti!Anteeksi sanavalintani, mutta mitä v****a?!
Siiis mitä?! Eikä onnea niin niin paljon!!! Ihan uskomatonta ja ihanaa! Mä oon sanaton.
Nyt mäkin sanon, että uskon ihmeisiin kun luin sun aikaisemmat viestit ja surun. Siis niin uskomatonta.
Ihmeitä tapahtuu siis sittenkin! Voi vitsi miten ihanaa, onnea ihan valtaistasti!
Sä virititkin sen pehmotossun nyt ihan itseäsi varten.