Raskaaksi 2020

Tässä alkaa olla nähtävissä selkeä ero. Vuoto ei oo palannut
Sinänsä tämä ei kerro vielä kauheasti mitään muuta kuin sen että jotain siellä edelleen on mikä sitä viivaa tummentaa. Silti tätä on kiintoisaa seurailla.
Tänään kymmeneltä verikokeisiin. Varmaan vasta huomenna tulee tulokset kun ne lähetetään muualle tutkittavaksi....
 

Liitteet

  • IMG_20220209_051626__01.jpg
    IMG_20220209_051626__01.jpg
    617.1 KB · Katsottu: 128
Olet Noaidi mielessä :red-heart:

Täällä kp:t ja jo taatusti myös dpo paukkuu sellaisissa lukemissa et kai tuo on tänään alennuttava testi tekemään mikäli mies vaan on kotona. Keltsi selvästi toimii et ei ovuloimattomuudesta pitäisi ainakaan venyä. Stressi?
 
Olet Noaidi mielessä :red-heart:

Täällä kp:t ja jo taatusti myös dpo paukkuu sellaisissa lukemissa et kai tuo on tänään alennuttava testi tekemään mikäli mies vaan on kotona. Keltsi selvästi toimii et ei ovuloimattomuudesta pitäisi ainakaan venyä. Stressi?

Kiitos :red-heart:

Testitietoja odotellessa, olispa siellä matkalainen kyydissä! :red-heart::folded: Pidän peukkuja!
 
Kiitos :red-heart:

Testitietoja odotellessa, olispa siellä matkalainen kyydissä! :red-heart::folded: Pidän peukkuja!

Kiitos❤️ Aamulämpö huitelee ainakin taas korkealla, mutta uskon lääkärin sanojen jälkeen kyllä enemmän vaan johonkin kehon temppuiluun. Onneksi on kuitenkin testejä varastossa ja enää pitäisi olla miehen kanssa samaan aikaan hereillä ilman lapsilaumaa ympärillä.
 
Kyllä odotuttaa...Kävin verikokeissa ja huomenna vasta saa tulokset kantaan.. Ei tuu ees tekstarilla mitään tietoa vaan itse täytyy kannasta kytätä milloin ne sinne tulee. jos ei oo iltapäivään mennessä tullu niin pitää taas mennä luukulta kyseleen....
 
Kyllä odotuttaa...Kävin verikokeissa ja huomenna vasta saa tulokset kantaan.. Ei tuu ees tekstarilla mitään tietoa vaan itse täytyy kannasta kytätä milloin ne sinne tulee. jos ei oo iltapäivään mennessä tullu niin pitää taas mennä luukulta kyseleen....

Eikä?! Toivottavasti nyt edes sitten tulee, ettei tarvitse kyselemään alkaa!
 
Siis joo, totesivat vaan että "ei oo ollu meiltä tapana laitella tekstareilla". :Face Without Mouth: No eikai siinä, meneehän mulla toki päivä rattosasti siinäki ku venailen että mun tulokset tulee kantaan. Ai saasta... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Siis joo, totesivat vaan että "ei oo ollu meiltä tapana laitella tekstareilla". :Face Without Mouth: No eikai siinä, meneehän mulla toki päivä rattosasti siinäki ku venailen että mun tulokset tulee kantaan. Ai saasta... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä nyt lueskelin ihmisten kertomuksia, jotka on olleet samassa tilanteessa kuin sä. Toisilla tosiaan kohdunulkoinen, ongelmia istukassa, alkion kehityksessä yms... Mutta pienellä osalla oli normaaliraskaus jossa hcg ensin nousi hitaasti jostain syystä ja sit lähti nousukiitoon ja kaikki meni hyvin. Varsinkin hoitoalkuisissa oli tätä jos oikein ymmärsin.

Tilanne selkonee pian. Voimia tähän hetkeen ja päivään. :folded::red-heart:
 
Mä nyt lueskelin ihmisten kertomuksia, jotka on olleet samassa tilanteessa kuin sä. Toisilla tosiaan kohdunulkoinen, ongelmia istukassa, alkion kehityksessä yms... Mutta pienellä osalla oli normaaliraskaus jossa hcg ensin nousi hitaasti jostain syystä ja sit lähti nousukiitoon ja kaikki meni hyvin. Varsinkin hoitoalkuisissa oli tätä jos oikein ymmärsin.

Tilanne selkonee pian. Voimia tähän hetkeen ja päivään. :folded::red-heart:
Jooh, mä oon kyllä varautunut vastaanottaan kaiken hyvässä ja pahassa. On mussa sen verran realistia että tiedostan kuinka tässä voi käydä ja mikä on todennäköisyys sille että tässä voisi käydä hyvin.
Tottakai mä toivon että mä mahtuisin siihen pieneen marginaaliin jotka kokee tällaista ja kaikesta huolimatta kaikki menee hyvin. :red-heart:
Odottaminen on tässä se vaikein osuus. Jos olisin Tampereella niin mä oisin käyny jo verikokeissa ja varmaan ois ehditty jo ultraamaan. Toisaalta joku vois ajatella että itteppä muutit sinne Jumalan selän taakse, että ihan itseäsi saat syyttää, mutta taas toisaalta en mä kyl osannut arvata että tässä voisi käydä näinkään.
Mutta, näillä me nyt mennään ja odotellaan.
 
Epätietoisuudessa tunnit voi tuntua vuosilta. Toivottavasti tulokset kirjautuu huomenna mahdollisimman aikaisin ja pääsisit tilanteessa eteenpäin ❤️
 
Siiis mitä?! Eikä onnea niin niin paljon!!! Ihan uskomatonta ja ihanaa! Mä oon sanaton. :loudlycrying::red-heart:

Nyt mäkin sanon, että uskon ihmeisiin kun luin sun aikaisemmat viestit ja surun. Siis niin uskomatonta.

Kiitos❤️ Mä täällä itken ja tärisen! Tänhän ei lääkärin mukaan pitänyt olla edes mahdollista :loudlycrying: Ja samalla tietty pelottaa ihan sikana, sillä tää on todennäköisesti meidän viimeinen mahdollisuuskin.

Dpo:sta ei tarkkaa tietoa. Mutta arviolta n. 18, kp 33
 
Takaisin
Top