Raskaaksi 2020

Move, kuulostaa ihanalta! Oot varmasti rentoutunut Beating Heart
Monelta sulla on ultra?

Täällä flunssaa on vielä vähän. Tai se seilaa ees taas. Mut eiköhän tää tästä.

Tsemppiä elea ❣

Mä testasin tänään. Kp24. Menkat alkaa joko lauantaina tai sunnuntaina. Nega oli.
Toissapäivänä oli pikkuhousunsuojassa jotain oranssihtavaa vuotoa. Ihan vähän. Eikä oo sen jälkeen tullu paperiin mitään. Eikä oo tiputellutkaan. Toisaalta ei oo nyt heiluteltiin peittoakaan, minkä jälkeen yleensä sitä tiputtelua on ollut..

Sit ku Menkat alkaa, niin aloitan estradot laastareiden käytön Beaming Face With Smiling Eyes

@Elea82 toivottavasti kohta flunssan vikatkin rippeet lähtee :)

@MyyräMatikainen jee kohta pääset laastaroimaan! tai sit et ollenkaan :Heartred

täällä kontrolliultrassa käyty kp10, siellä näkyi 16mm johtofolli ja 8,6mm limakalvo eli kaikki hienosti. jos o+ huomenna niin PAS omaan kiertoon ens to, jos o+ ei vielä lauantainakaan niin ovitrelle tai jos o+ silloin niin molemmissa tapauksissa siirto pe :) eli siirron pitäis kierron puolesta onnistua. nyt sit vaan peukut pystyyn et kaikki muu menee hyvin!

Move, hienot kuulumiset❣

Eiköhän ne laastarit tuu käyttöön Beaming Face With Smiling Eyes

Mä kyllä uskon suuresti siihen, että meidän lapsettomuuden syy on siittiöissä.
Ja se viime keväinen analyysi oli joku poikkeuksellinen, koska nyt tosiaan pesun jälkeen siittiöitä oli 0+35 ja kokonaismäärä 0,17milj.
Ja varmaan ollaan tehty virhe tässä yrittäessä, et on heiluteltu peittoa liian usein. Et ois pitäny olla pitempi pidättäytyminen ennen ovista.

Move, toivotaan että pääset pian kantamaan pientä aarretta joka pysyisi mukana 9kk Beating Heart

Täällä toivutaan hammasoperaatiosta ja flunssa on päällä... ovis olikin jo kp 10 tai kp 11.. nyt kp15. antibioottikuuri aikaisti sen... ei ole toiveita raskautumiseen, mutta jospa muutaman kk päästä tärppäisi.

Alkaa aika käydä vähiin kun keväällä täytän jo 42v ja luomusti vain yritetään. Saa nähdä siis suodaanko meille vielä omaa pienokaista vai lensikö haikara jo ohitse...Anxious Face With Sweat-

@MyyräMatikainen aika jännä että niin erilaisia siittiötuloksia. mut kyllähän toi varmaan vaikuttaa lapsettomuuteen. ja en tiedä haittaako just erityisesti tuossa yhteydessä tiuha seksi jos siittiöt ei sit ehdi uusiutua sitäkään vähää? no pääasia että nyt on teillä siirrettävää valmiina :)

@Sanu80 kiitos <3 voi että. toivotaan parasta ja että pieni ihme sinne vielä suotaisiin! oliko teillä mitään tutkimuksia/diagnooseja takana ollenkaan, tai että onko syytä miksi ei onnistuisi (paitsi ikä)?

ei tullut o+ vielä tänään eli huomenna sitten se tai irrotus. PAS on nyt varattu ensi viikon perjantaille :)

Sanu80 toivotaan, että toive vielä toteutuisi!

Move mulla on täällä pehmotossu jo valmiina, ja ajattelin sut kaikella rakkaudella tän kierron päätteeksi potkia vihdoin tuonne odottajien puolelle Beating Heart

Melkein aamulla järkytyin mikä halloween-hahmo peilistä kurkkii! Tarkemmissa tutkimuksissa huomasin sen olevan vain peilikuva, mutta mistä ihmeestä puoli päätä on keksinyt kuivua niin rajusti?! Olo on kerrassaan niin hehkeä, että voisin samaan saumaan ottaa ne menkat, kiitos!

@MyyräMatikainen aika jännä että niin erilaisia siittiötuloksia. mut kyllähän toi varmaan vaikuttaa lapsettomuuteen. ja en tiedä haittaako just erityisesti tuossa yhteydessä tiuha seksi jos siittiöt ei sit ehdi uusiutua sitäkään vähää? no pääasia että nyt on teillä siirrettävää valmiina :)

@Sanu80 kiitos :Heartred voi että. toivotaan parasta ja että pieni ihme sinne vielä suotaisiin! oliko teillä mitään tutkimuksia/diagnooseja takana ollenkaan, tai että onko syytä miksi ei onnistuisi (paitsi ikä)?

ei tullut o+ vielä tänään eli huomenna sitten se tai irrotus. PAS on nyt varattu ensi viikon perjantaille :)

Ei ole mitään tutkimuksia taustalla.. pelkkä ikähän se tässä alkaa painaa... mutta ei tosiaan ole tarkoitus hoitoihin lähteä...

Hei, kirjoitan nyt tänne.. aloitin tässä kierrossa kortisonin kp1 kävin ultrassa kp11 ja siellä lääkäri sanoi ettei päästä pakaste alkion siirtoon kun ovis osuu väärälle päivälle. Tikutin ovista kp 7-20 enkä saanut tikkuihin mitään väriä missään vaiheessa vaikka normaalisti oon saanu selkeästi ovis plussan kiinni. Ajattelin että on ivuloinaton kierto. Nyt tiistaina kp33 tuli vähän verta ja alamahaa juili ja ajattelin että nyt ne menkat viimein alkaa, vuoto loppui kuitenkin mutta alkoi keskiviikkona uudestaan ja ilmoitin klinikalle että aloitan zumenonin torstaina kp 2 että nyt varmasti päästään siirtoon. No keskiviikko iltaan mennessä vuoto taas loppui ja tein positiivisen raskaustestinAstonished Face nyt jonkin verran punaruskeaa vuotoa ja kipua vasemmalla ja pelkään kohdun ulkoistaAnguished Face- kipu ei kuitenkaan ole kovaa ja Panadol helpottaa.. maanantaina menen uuteen hcg mittaukseen et nähdään onko arvo nousussa. Digi näytti nyt 2-3 ja hcg oli torstaina 585.. onko jollain ollut vuotoa näin ja silti normaali raskaus? Mulla taustalla endo/adenymyoosi..

@Sanu80 kaikki peukut pystyssä että tärppää vielä <3

o+ tuli tänään itsekseen eli ei tarvetta irrotuspiikille :) hirveet limat ja voishan sitä illalla talletella ihan huvin ja urheilun vuoks…

Tein sunnuntaiaamun huvituksena heti pois One stepin, kun aivopierussa sellaisia pari tilasin. Tulihan siihen hyvin hento toinen viiva, jota oli vaikea kärsineellä kännykameralla kuvaan vangita. Hyvällä mielikuvituksella voisi vääriäkin kuvitella. Itse odottelen yhä sitä uutta kiertoa.
upload_2021-11-7_8-54-52.jpeg

Move, tulee pian kaksoset Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Täällä eletään kp 27. Eikä mitään tietoa menkoista. Ei ees mitään tiputtelua. Mutta raskaustesti nega. Tai mulla on vaan noita rfsu normeja ja siihen nyt joku viivanpaikka tuli testin tapaan Clown Face
Mut eiköhän ne sieltä tänään ala, saa laittaa laastarit. Vähän tylsää odottelua ollu tää kierto, vaikkakin nopsaan menny Beaming Face With Smiling Eyes

Tein sunnuntaiaamun huvituksena heti pois One stepin, kun aivopierussa sellaisia pari tilasin. Tulihan siihen hyvin hento toinen viiva, jota oli vaikea kärsineellä kännykameralla kuvaan vangita. Hyvällä mielikuvituksella voisi vääriäkin kuvitella. Itse odottelen yhä sitä uutta kiertoa.
View attachment 107868

Hyvin näkyy Call Me Hand Light Skin Tone

Tässä mun rfsu Beaming Face With Smiling EyesClown Face

Liitteet

• 20211107_085621.jpg
    20211107_085621.jpg
    561.7 KB · Katsottu: 114
Hyvin näkyy Call Me Hand Light Skin Tone

Tässä mun rfsu Beaming Face With Smiling EyesClown Face

Jee, sulla ollut samat huvit! Ja näkyyhän sielläkin! Mulla ollut ärsyttävää mahan juhlimista jo pari päivää, mut ei. Ajattelin josko testin ajatteleminen saisi alkamaan, ei toiminut. Josko nyt sitten, kun testi tehtynä.

Jee, sulla ollut samat huvit! Ja näkyyhän sielläkin! Mulla ollut ärsyttävää mahan juhlimista jo pari päivää, mut ei. Ajattelin josko testin ajatteleminen saisi alkamaan, ei toiminut. Josko nyt sitten, kun testi tehtynä.
Jep Cat With Tears Of Joy
Mulla ei oo ollu oikein mitään mahan juilimistakaan. Voisin ottaa tosta smarketista pcn, kun haen eväitä töihin, niin se kertois totuudenBeaming Face With Smiling Eyes

Jep Cat With Tears Of Joy
Mulla ei oo ollu oikein mitään mahan juilimistakaan. Voisin ottaa tosta smarketista pcn, kun haen eväitä töihin, niin se kertois totuudenBeaming Face With Smiling Eyes

Pc mullakin ois varattuna kyllä, mut enpä viitsi näillä oireilla ja päivillä tuhlata turhaan. Jos sitä sitten keskiviikkona, ellei siihen mennessä mitään tapahdu.

Sieltähän ne menkat saapui Beaming Face With Smiling Eyes
Käydään vielä saunassa ja sit laitan laastarit. Vähän jännittää, et miten ne kestää mun mahamakkaroissa Cat With Tears Of Joy

Sieltähän ne menkat saapui Beaming Face With Smiling Eyes
Käydään vielä saunassa ja sit laitan laastarit. Vähän jännittää, et miten ne kestää mun mahamakkaroissa Cat With Tears Of Joy

Oispa tää nyt se teidän kierto!

Täällä odotellaan menkkoja yhä edelleen. Eipä kierto jäänytkään sitten kovin lyhyeksi, vaikka oireet muuta uhkasi. Josko hiljalleen alkaisi rokotusten jälkeen tasoittua.

@MyyräMatikainen no toivottavasti ei kaksosia sentään, tosin mieluummin sekin kuin ei mitään Beaming Face With Smiling Eyes jee, nyt sitten onnea matkaan teille <3

@Elea82 hyvä jos kierto on jo tasoittunut :)

täällä taas pää kehittelee ongelmia kaikesta... mietityttää, että onkohan sillä nyt sit kuinka paljon merkitystä, kun mulla tuli tosiaan o+ lauantaiaamuna ja saman päivän iltana myöhään oli oviskivut (ei voinut erehtyä). pitäiskö sen siirron olla nyt sit kuitenkin ennemmin torstaina kuin perjantaina sen perusteella? vaikka eihän ne mihinkään sitä siirtoaikaa muuta, kun ei ole tieteellistä näyttöä millon se ovis tarkalleen on ollut... mulle ei siis oo tehty eraa tai BeReadya. ja toisaalta ovis oli vasta illalla ja siirto on kuitenkin päivällä, niin onko se nyt sit parempi et se on ennemmin vai myöhemmin... no, kai se on taas vaan luotettava lääkäreihin ja mentävä tällä. kunhan nyt siirtoon asti pääsis, ku pojalla ollu pientä nuhaa ja miehellä koronavilkku ilmoitti mahdollisesta altistumisesta tänään..

Move vielähän tuo kierto toki ehtii mm. venymään, mutta eipähän tullut selvästi lyhyempää ainakaan. Tänään vasta kuitenkin kp27/28. Nyt viikon jomoja yms. oireita, mitä ei kyllä oo normaalisti kuin just ennen alkua. Mutta tällä hetkellä näyttää paremmalta :) Toivottavasti siellä kaikki sujuu suunnitellusti Beating Heart Luotetaan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät ja flunssat ja muut pöpöt pysyvät nyt teiltä poissa.

Takaisin