Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mites täällä muilla menee?
dpo8 eli voiton puolella. keskiviikkona pitäis alkaa menkat. olis kiva kun alkais viimeistään sit, niin ei tarttis matkalla kärsiä niistä niin montaa päivää, ku perjantaina ois lähtö...
dpo8 eli voiton puolella. keskiviikkona pitäis alkaa menkat. olis kiva kun alkais viimeistään sit, niin ei tarttis matkalla kärsiä niistä niin montaa päivää, ku perjantaina ois lähtö...
@Sanu80 tsemppiä
@jannn kiva kuulla susta! Miten oot voinut? :) toivottavasti ultrassa kaikki kuten kuuluukin
@MyyräMatikainen voin kuvitella et jännittää! Perästä tullaan ens kuussa! Toivotaan et se ovis osuu hyvään kohtaan :)
@Elea82 paranemista flunssaisille ja onnea oviksen metsästykseen :)
poika kertoi tänään, kuinka päiväkodissa joku oli ihmetellyt saako pikkuveljiä kaupasta. Juteltiin sitten asiasta ja kysyi ekaa kertaa että tuleeko meillekin pikkuveli oli kyllä vaikea pitää ittensä kasassa.
@Sanu80 tsemppiä
@jannn kiva kuulla susta! Miten oot voinut? :) toivottavasti ultrassa kaikki kuten kuuluukin
@MyyräMatikainen voin kuvitella et jännittää! Perästä tullaan ens kuussa! Toivotaan et se ovis osuu hyvään kohtaan :)
@Elea82 paranemista flunssaisille ja onnea oviksen metsästykseen :)
poika kertoi tänään, kuinka päiväkodissa joku oli ihmetellyt saako pikkuveljiä kaupasta. Juteltiin sitten asiasta ja kysyi ekaa kertaa että tuleeko meillekin pikkuveli oli kyllä vaikea pitää ittensä kasassa.
Mulla alkaa just uus kierto 6.11. Eli mulla menee tulisinko parisen viikkoa jäljessä.Kiitos @jannn mukava kuulla että voit suht hyvin :)
@MyyräMatikainen veikkaisin ovista joskus 6-10.11, jos tää luteaali on normaali. Millon sulla? :)
Voi mä muistan kans esikoisen kyselyt vauvasta, kun ite vielä yritettiin Confused Face ku et voi millään toiselle luvata.. itellä tuli usein itkukin, kun yritys oli kova mutta sitäkään ei oikeen voinu lapselle selittää Confused FaceBeating HeartMeilläkin etenkin nuorin odottaa kovasti pikkuveljeä. Tänään kysyi voisiko pikkuveljen toivoa joulupukilta, kun isi ei vieläkään vauvaa ole tuonut. Voi kuinka olisi tehnyt mieli sanoa isin kyllä yrittävän parhaansa ja vielä joskus vauvan tulevan, mutta eihän tuollaista voi luvata.
Jep. Tää jännääminen on niin arsesta.@MyyräMatikainen toivottavasti ehtii Clapping Hands
@Elea82 on se niin sydäntä särkevää Broken Heart
@Maiconii kiitos Blue Heart
täällä jotain outoa jomottelua ja kellertävää vuotoa eilen. näinkö se tiputtelu alkaa jo dpo8-9, joskus on kyllä alkanut... eilinen salitreeni veti myös alaselän ihan jumiin ja särkee. kun nyt menkat malttais ainakin maanantaihin, niin sit taas PAS-ultra osuis kohdalleen. typerää kun koko ajan saa jännätä tätä aikataulua. Anxious Face With Sweat-
jos se pitkittyis vielä useamman päivän?Jep. Tää jännääminen on niin arsesta.
Yhtä hailura oli ovistesti ku eilenkin. Eli ei se kyllä ehdi huomisen aikana. Onkohan mitään järkeä mennä ultraankaan maanantaina..
En mä usko, ku on jo vähän jotain tuntemuksia ja sitä limaa.. Mut ei se mitään, olin asennoitunut jo siihen et se tulee just sillon ku ei pitäis Beaming Face With Smiling Eyesjos se pitkittyis vielä useamman päivän?