Raskaaksi 2020

Tsemppiä move! Toivottavasti kaikki menee suunnitellusti Beating Heart

Elealle myös tsempit!

Mulla ultra on kp13, eli 19.11. Ja jos kaikki mallillaan, niin 20.11 aloitan cyclogestit ja niitä täytyy käyttää 5 kokonaista päivää ennen siirtoa. Eli alustavasti siirto olis 25.11.

Ite oon ollu äänessä vaan tuolla plussa vai ei puolella.. Nyt tässä tän kierron enää jänskään ja sit unohdan koko homman jos ei selvästi testit pos muutu... :( on tää inhottavaa...

Täällä yhä edelleen löysässä hirressä jomot seurana. Hyvä tietysti, jos kierto nyt vihdoin normalisoituisi, mutta nää ei tyylilliset kivut ois myös kiva jo haudata.

Toivottavasti flunssa jättää nyt Moven perheen rauhaan Beating Heart

Yritän härnätä menkkoja alkamaan tekemällä viimeisen One stepin lyhyellä pidätyksellä pois. Meillä on kyllä miehen kanssa sopimus, että yhdessä testataan mutta eihän susitestiä lasketa? Olisi kyllä tehnyt mieli uittaa joku parempi sillä nyt tuli taas hyvin hento, mutta selvästi punainen viiva. No josko ne menkat nyt siltä suostuisi alkamaan ja tuomaan mielenrauhan Beaming Face With Smiling Eyes

Laitetaan nyt tämäkin tähän vielä, kun omaksi iloksi näpersin samaan kuvaan etten vielä nukahda Beaming Face With Smiling Eyes

Ylempi siis sunnuntainen kp 26 aamu ja alempi tänään laimea päivä. Jos olisi yritys vasta alussa, varmasti oisin uittanut jo lisääkin oli mies mitä mieltä hyvänsä. Vaikka kuvassa ei ehkä huonolla kameralla otettuna saanut näkyviin, tänään silmämääräisesti vahvempi ja punaisempi.

Eiköhän kuitenkin ole negoja ja viivat niitä kuuluisia One stepin viivanpaikkoja vaan. Menkat toivottavasti tulee sitten huomenna, ellei niin ilmeisesti to aamuna ois mies kotona ja vois uittaa PC:n ja tuloksesta riippuen digin.

Liitteet

• C0CB3751-6899-4BCA-9B63-7D9E007492EC.jpeg
    C0CB3751-6899-4BCA-9B63-7D9E007492EC.jpeg
    33.2 KB · Katsottu: 113
Jatkan yksinpuhelua, mutta höh mun entiset keinot menkkojen alkamiseksi ei nyt toimi! Josko se tästä muutaman päivän sisään sitten ilman temppuja. Ei huomenna aamulla nyt ainakaan testailla, kun mies lähteekin kukonlaulun aikaan. Odotellaan rauhassa viikonloppuun :)

Jatkan yksinpuhelua, mutta höh mun entiset keinot menkkojen alkamiseksi ei nyt toimi! Josko se tästä muutaman päivän sisään sitten ilman temppuja. Ei huomenna aamulla nyt ainakaan testailla, kun mies lähteekin kukonlaulun aikaan. Odotellaan rauhassa viikonloppuun :)
Maltat vaan olla testaamatta Beaming Face With Smiling Eyes

Mun pitäis oikeesti sit siirron jälkeen pitää pää kylmänä ja olla testaamatta. Helpommin sanottu ku tehty Beaming Face With Smiling Eyes

Movelle tsemppiä huomiseen siirtoon Beating Heart

@Elea82 vähän täällä jännittää kuitenki sun puolesta :)

@MyyräMatikainen kiitos! Mut siis siirto perjantaina vasta. Ihan hyvä niin koska kurkku vielä vähän karhee, vaikka flunssa onneks olikin lyhyt ja helppo muuten. :)

@Elea82 vähän täällä jännittää kuitenki sun puolesta :)

@MyyräMatikainen kiitos! Mut siis siirto perjantaina vasta. Ihan hyvä niin koska kurkku vielä vähän karhee, vaikka flunssa onneks olikin lyhyt ja helppo muuten. :)
Ei hitto, mä elän ihan torstaissa Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy

Oon tehny kaks "yövuoroa", 4-12. Niin oon ihan kuuppa sekasin Beaming Face With Smiling Eyes

Maltat vaan olla testaamatta Beaming Face With Smiling Eyes

Mun pitäis oikeesti sit siirron jälkeen pitää pää kylmänä ja olla testaamatta. Helpommin sanottu ku tehty Beaming Face With Smiling Eyes

Movelle tsemppiä huomiseen siirtoon Beating Heart

Jos suoraan sanon niin tekisi mieli testata oikein urakalla. Mieskin on ihan varma, että nyt olisi vihdoin ja viimein tärppi käynyt. Kuulemma kaikki merkit viittaa siihen.

Tää kuulostaa ehkä hullulle, mutta mua ehkä pelottaa? testata kunnon testillä. Entä jos se olisikin oikeasti plussa ja kohta taas vedettäisiin kuitenkin matto jalkojen alta? Montaa mahdollisuutta, kun tuskin meillä enää on.

Jos suoraan sanon niin tekisi mieli testata oikein urakalla. Mieskin on ihan varma, että nyt olisi vihdoin ja viimein tärppi käynyt. Kuulemma kaikki merkit viittaa siihen.

Tää kuulostaa ehkä hullulle, mutta mua ehkä pelottaa? testata kunnon testillä. Entä jos se olisikin oikeasti plussa ja kohta taas vedettäisiin kuitenkin matto jalkojen alta? Montaa mahdollisuutta, kun tuskin meillä enää on.

Mulla on ehkä maailman huonoin muisti, mut mikä teidän historia nyt olikaan?

Mulla on ehkä maailman huonoin muisti, mut mikä teidän historia nyt olikaan?

Ollaan toivottu iltatähteä jo 4 vuotta eikä aikaisemminkaan lapsia helpolla olla saatu. Edellisten kanssa hätähousuna opin liiankin hyvin kemialliset/ varhaiset keskenmenot, ja osin hillitsee nykyään himotestaajaa. Hoitoihin ei taloudellisista syistä olla lähdetty ja ollaan terveydellisistä syistä päätetty lopettaa yrittäminen 40-vuotiaana.

hejsan tännekin taas! Me päädyttiin siihen välikiertoon kuten arvata saattaakin. Nyt on lääkkeet valmiina kaapissa, tili tyhjä ja mahanahka valmiina pistoksiin. Huh, kallista hommaa tämä lapsen teko, mutta jospa se nyt tästä kun päästään piikitteleen! Tulispa sieltä hyvä saalis. Clapping Hands Light Skin Tone

@Elea82 lle vielä tsempit <3

@Noaidi kiva kuulla susta ja ihana kun lähditte vielä yrittämään! tsemppiä ivf-kierrokselle ja tuu raportoimaan väliaikatietoja sit :)

huomisen siirto lähestyy, jaiks. tänään siis dpo4. onneks piinapäivät ei nyt sit oo niin pitkät kun yleensä :)

@Elea82 lle vielä tsempit :Heartred

@Noaidi kiva kuulla susta ja ihana kun lähditte vielä yrittämään! tsemppiä ivf-kierrokselle ja tuu raportoimaan väliaikatietoja sit :)

huomisen siirto lähestyy, jaiks. tänään siis dpo4. onneks piinapäivät ei nyt sit oo niin pitkät kun yleensä :)

koitan ehtiä kirjoittelemaan, nyt on ollu jotenki mukamas aika niin vähissä kun on keskitytty kodin remontointiin ja jouluhössöttelyyn. Jouluun toki vielä pitkä aika, mutta kaikki viikonloput ja illat täyttyy kaikella muulla ettei oikein ehdi laittaa sitä myöhemmin, se on laitettava hyvissä ajoin että ehditään. :D Mun perhe tulee meille joulun viettoon, kun meillä on suurin talo ja eniten tilaa kaikille, niin ehkä silläkin halutaan nyt panostaa hieman jouluun ajoissa. :)

Movelle tsemppiä huomiseen siirtoon ja piinailuun, laita säkin kuulumisia piinapäiviltä! :)

Peukut psytyssä Elea82:n mahdolliselle plussalle, olisipa vihdoin tärpännyt!

koitan ehtiä kirjoittelemaan, nyt on ollu jotenki mukamas aika niin vähissä kun on keskitytty kodin remontointiin ja jouluhössöttelyyn. Jouluun toki vielä pitkä aika, mutta kaikki viikonloput ja illat täyttyy kaikella muulla ettei oikein ehdi laittaa sitä myöhemmin, se on laitettava hyvissä ajoin että ehditään. :D Mun perhe tulee meille joulun viettoon, kun meillä on suurin talo ja eniten tilaa kaikille, niin ehkä silläkin halutaan nyt panostaa hieman jouluun ajoissa. :)

Movelle tsemppiä huomiseen siirtoon ja piinailuun, laita säkin kuulumisia piinapäiviltä! :)

Peukut psytyssä Elea82:n mahdolliselle plussalle, olisipa vihdoin tärpännyt!
Joulua ei voi laittaa liian aikaisin Beaming Face With Smiling Eyes Itse lupasin miehelle oottaa isänpäivän yli mutta jostain kummasta on tonttuja, valoja ja jouluverhoja putkahdellu pitkin kotia jo Anguished Face-Beaming Face With Smiling Eyes Lauantaina viimeiset jouluostokset ja ensviikolla räjähtää! Varoitin miestä jo, että kun tulee maanantaina töistä, nii meidän kämppä näyttää siltä, ku joulu olis oksentanu tänne Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy

edit. Ja ainiin, onnea ivf! Beating Heart

@Noaidi Ihanaa, kun lähditte ivf. Onnea matkaan Beating Heart
Milloin sulla alkaa menkat eli koska eka piikki?

@Elea82 voikun vihdoin onnistuisi Beating Heart

Mä vaihdoin tänään laastarit. Jäätävä päänsärky heti. Voi se kyllä olla muustakin. Muutenkin kroppa on jotenkin kipeä monesta paikkaa. Valivali.. Cat With Tears Of Joy
Hyvin pysyi nuo edelliset sen 3,5 päivää.
Kuukautiset kestäny ehkä himpun verran pidempään nyt. Normisti tässä vaiheessa (kp5) ei tuu enää mitään, mut nyt tulee vielä vähän siteeseen asti.
Ens viikon pe ultra. Menispä aika nopeesti Beaming Face With Smiling Eyes

Movelle tsemppiä huomiseen Beating Heart
Noaidista oli mukava kuulla Beating Heart
Myyrälle voimia päänsäryn kanssa Beating Heart

Kiitos kaikille tsempeistäBeating Heart Täällä tuli halailtua jo pönttöä, mutta lämmöt aamulla alle 35. Pistetään siis kaikki temppuilut ja muka oireet yhä edelleen rokotuksen tms. piikkiin ja odotellaan milloin pääsee kohti uusia pettymyksiä. Saa nähdä tuleeko sitä normikiertoa enää koskaan Confused Face

@Elea82 lle vielä tsempit :Heartred

Tsemppiä täältäkin Move! Beating Heart

Takaisin