Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Samoja fiilareita Salkkareista ja kesästäsattuu kun vain telkkarissakin puhutaan "olen raskaana".. ja tekis mieli ottaa kesä rennosti jos ei silloinkaan raskaana, jos uskaltaa, kun sit ois siirto varmaan elokuussa
mut jos nyt ennen punktiota sais oltua terveellisesti
nyt ainakin elän kuin raskaana koska kohta inssi (toiv)
Mun pitäis kyllä ottaa oppia sun itsekurista :angelic:
Mä yritän kans vähän vähentää sokeria ja liikkua enemmän ja syödä terveellisesti. Helmikuun aikana join yhden siiderin. Onko kellään muulla vaikea päästä siihen "moodiin" uudestaan kun tulee näitä pettymyksiä? Tuntuu että tunnen kauheen huonoo omaa tuntoo kun syön mitä huvittaa (toki mulla ei oo ylipainoo vaan oon just ja just normaalipainoinen) mutta liikun oikeesti hävettävän vähän että ei tekis liikunta kuitenkaan pahaa..
sattuu kun vain telkkarissakin puhutaan "olen raskaana".. ja tekis mieli ottaa kesä rennosti jos ei silloinkaan raskaana, jos uskaltaa, kun sit ois siirto varmaan elokuussa
mut jos nyt ennen punktiota sais oltua terveellisesti 

josko oottais sinne viikonlopulle...
et jos ovis ei lykkääntynyt niin menee kyllä harakoille tämä kierto.
Ja kävi magneettikuvat läpi. Hyperprolaktinemia ilman selkeää syytä tuli diagnoosiksi. Pään magneettikuvassa näkyi vaan aivot ja aivolisäke, ilman mitään ylimääräistä
Verikokeissa kaikki muut oli reilassa paitsi juuri prolaktiini! TSH oli taas tullut joulukuun 3,3 nyt 1,7. Eli kaippa jotenkin kulkee tuo prolaktiini yhdessä vammakilpparin kanssa...
Yksi nappi kerran viikossa ainakin kolme vuotta. Jos tää sillä hoituu, niin halleluujah