Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jukkishyvin on lähtenyt viiva vahvistumaan, ihan mahtavaa!
![]()

Eilen illalla alkoi olla jo vähän tukala olo ajoittain ja tänään sama on jatkunut plus vasemmalla tuikkii ihan topakasti. Olo on siis aika huh huh jo nyt. Ja lääkäri määräsi vielä täksi illaksi lisäpistoksen Gonal-F:ää. Voi tulla ihan kohtuullisen pitkä viikonloppu...
Sinä olet odottanut tätä niin kauan, että kyllä saat nyt spämmätä!Anteeks tää spämmäys.. Tossa näkyy pc vielä eilen ja tänään, on se ehkä vähän selkeempi
https://aijaa.com/5fEX7h
Tsemppiä, kyllä se varmasti on vaivan arvosta!Tosin hyvin vahvistuu Jukkiksen viivat.
Mulla oli tänään ultra. Ne 11 viimeksi näkynyttä follikkelia olivat kasvaneet tasaisesti ja olivat kaikki nyt jo 15mm ja lisäksi löytyi kolme 10 mm follikkelia. Eli oikeassa olette, sieltä niitä vielä ehti mukaan muitakin.Eilen illalla alkoi olla jo vähän tukala olo ajoittain ja tänään sama on jatkunut plus vasemmalla tuikkii ihan topakasti. Olo on siis aika huh huh jo nyt. Ja lääkäri määräsi vielä täksi illaksi lisäpistoksen Gonal-F:ää. Voi tulla ihan kohtuullisen pitkä viikonloppu...
: Mutta mitäpä sitä ei tekisi.
![]()
Ää kiitos! Jotenkin vaikea omalla silmällä hahmottaa, ja mies sanoo aina vaan et juu viiva näkyy:angelic:![]()

Tosin hyvin vahvistuu Jukkiksen viivat.
Mulla oli tänään ultra. Ne 11 viimeksi näkynyttä follikkelia olivat kasvaneet tasaisesti ja olivat kaikki nyt jo 15mm ja lisäksi löytyi kolme 10 mm follikkelia. Eli oikeassa olette, sieltä niitä vielä ehti mukaan muitakin.Eilen illalla alkoi olla jo vähän tukala olo ajoittain ja tänään sama on jatkunut plus vasemmalla tuikkii ihan topakasti. Olo on siis aika huh huh jo nyt. Ja lääkäri määräsi vielä täksi illaksi lisäpistoksen Gonal-F:ää. Voi tulla ihan kohtuullisen pitkä viikonloppu...
: Mutta mitäpä sitä ei tekisi.
![]()
Sinänsä oikeassa että kyllä se riittää. :)Perus mies, viiva näkyy![]()
Sinänsä oikeassa että kyllä se riittää. :)

Mitä sitä himmailemaan - kaikki ilo irti nyt, eiks je...Joo, onhan se totta! Osaiskin ajatella järjellä tätä asiaa![]()

Teitkö tänään testiä Jukkis![]()
joo ei vielä ees tiiä osutaanko kotiin molemmat oikeena päivänä, mutta laakettu aika oli 14.11 mä oon syntyny 11.11 ja se on silloin ollu isäpäivä ja tänä vuonna 14.11 on isäpäivä. Sattuma vai kohtalo 
En tiedä miksi tein näin, mutta varmaan toi laura lepistön raskaus uutinen ja miehen kauheet himot (se oli ruvennu syömään jotain luontaistuotetta) niin kävin kattomassa koska olis oma laskettu aika jos tästä kierrosta vaikka tärppäin (kp7)joo ei vielä ees tiiä osutaanko kotiin molemmat oikeena päivänä, mutta laakettu aika oli 14.11 mä oon syntyny 11.11 ja se on silloin ollu isäpäivä ja tänä vuonna 14.11 on isäpäivä. Sattuma vai kohtalo
![]()