Raskaaksi 2019

Tää on ihan ensikäynti :scratch
Ja äh en ainakaan saa tikutettua ovista ..eilen liuska kävi tummemmalla mutta digit haaleena..tänään liuskakin taas vähän haaleampi. Eilen bongailin vähän limoja ja jomotteli oikealle puolelle..viikko sit ultrassa ei kylläkään näkynyt mitään suurempia folleja

Jos se on vaan pikku nousu ja si pari päivän päästä tulee plus? Mulle käy usein niin et melkein plus si vaalenee ja si pamahtaa tummaks.. Kerro sit miten meni ensikäynti :)

Ääk kuinka ihanaa! Mua niin jännittää sun puolesta!! Toivottavasti mullakin ois ensviikolla siirto niin pääsis jännitteleen yhdessä! Voi kuinka toivon että päästäisiin yhdessä marraskuisiin :)

Mua jännittää pirusti. Selviääkö sulatuksesta pikkunen, luin kyllä et suurin osa selviää mut näistäkään ikinä tiiä.. Sit kun kerennyt tottua taas että ei ole mitään piinailtavaa, miten ihmeessä sitä jaksaa taas jos nega tulee:smiley-angry017

Mua jännittää pirusti. Selviääkö sulatuksesta pikkunen, luin kyllä et suurin osa selviää mut näistäkään ikinä tiiä.. Sit kun kerennyt tottua taas että ei ole mitään piinailtavaa, miten ihmeessä sitä jaksaa taas jos nega tulee:smiley-angry017

Mulle lääkäri sanoi kun panikoin kans sulatusta että 95% selviää sulatuksesta. Oliko teidän pakkas ukot kaikki 5päivän blastoja? :)

Siis mua ei jotenkin yhtään kans innostaisi piinailu.. En vaan jaksais millään sitä mahdollista nega pettymystä vaikka kuka sitä nyt jaksaisi. :troll:

Mun kaverilla ois torstaina testipäivä tuoresiirrosta mutta oli tänään jo testannu negan :sorry:

Osaako joku muuten kertoa miten ne siirtopäivät lasketaan passissa? En ymmärrä noista päivistä mitään miten ihmiset puhuu niistä :hilarious:

Mulla on huomenna työhaastattelu :nailbiting: oon halunnut sinne paikkaan jo aikasemmin ja en viime kerralla päässyt kun hain. Nyt sielä ois taas paikka auki. Onneksi työnantaja ei vaihtuisi. Voisko muka käydä niin hyvä tuuri että tulis raskaaks ja sais sen työpaikan? Pelottaakin jo jos en saa kumpaakaan :sad001

Osaako joku muuten kertoa miten ne siirtopäivät lasketaan passissa? En ymmärrä noista päivistä mitään miten ihmiset puhuu niistä :hilarious:

Mulla on huomenna työhaastattelu :nailbiting: oon halunnut sinne paikkaan jo aikasemmin ja en viime kerralla päässyt kun hain. Nyt sielä ois taas paikka auki. Onneksi työnantaja ei vaihtuisi. Voisko muka käydä niin hyvä tuuri että tulis raskaaks ja sais sen työpaikan? Pelottaakin jo jos en saa kumpaakaan :sad001

Se siirtopäivä menee sen alkion iän mukaan, eli oviksesta lasketaan päälle se alkion ikä niin sillon siirto. Noissa tosin voi olla jotain pientä eroa eri sairaaloissa/klinikoilla miten tarkkaa. Meillä ei ois päässyt siirtoon jos ovis+ su tai ma, kun siirto 5pv ikäsellä blastolla ois osunut viikonlopulle. Ja juu, meillä on pakkasessa kaikki 5pv blastoja :)

En ees muista millon viimeks oon piinaillut, saati tehnyt rtestiä! Varmaan joskus kesällä inssin aikaan:oops: pelottavaa.. Ahdistaa siis niin paljon jo valmiiksi se testi.. Syö naista kun pari vuotta jo pelkkää negaa:finger::facepalm: yksi yö tässä näin unta et plussasin, ja se tuntui unessakin niin kummalliselle:grin

Tsemppiä haastatteluun:Heartred kyllä mä haluan uskoa että me kaikki loput vielä onnistutaan!! Pakko.

Onnea haastatteluun, voit saada molemmat :happy:

Jukkikselle paljon Tsemppiä tulevaan siirtoon. Mä pidän kovasti toiveita yllä, että tämä kerta olisi se plussakerta.

Myös kaikille muille paljon tsemppejä tuleviin siirtoihin ja hoitoihin:Heartred:smiley-angelic001

En ees muista millon viimeks oon piinaillut, saati tehnyt rtestiä! Varmaan joskus kesällä inssin aikaan:oops: pelottavaa.. Ahdistaa siis niin paljon jo valmiiksi se testi.. Syö naista kun pari vuotta jo pelkkää negaa:finger::facepalm: yksi yö tässä näin unta et plussasin, ja se tuntui unessakin niin kummalliselle:grin
Apua, minäkään en muista milloin olisin tehnyt testin viimeksi.:nailbiting: Minä kun en sirroissakaan koskaan päässyt testipäivään saakka ennen kuin menkat alkoivat niin ei paljon ollut testattavaa. Tosin verikoe testissä toki piti silti käydä.

Kävin äsken ultrassa (hoidon aloitus) ja tulipa hyvä mieli. Lääkäri totesi että mennään eri lääkkeellä nyt (viimeksi oli Menopur ja nyt Gonal-F) ja vielä aloitetaan selkeästi topakammalla annostuksella, että saadaan varmasti kaikki rakkulat mukaan. Kun viimeksi ei nyt kuitenkaan niin paljoa tullut noita munasoluja.
Jes, mahtavaa. Ihana kun huomaa, että lääkärikin on samaa mieltä kuin itse olin edellisestä kierroksesta. Heti tuli sellainen olo, että kyllä he kaikkensa meidän eteen tekevät.:smug:
Illalla siis alkaa pistelyt. :woot:

Se siirtopäivä menee sen alkion iän mukaan, eli oviksesta lasketaan päälle se alkion ikä niin sillon siirto. Noissa tosin voi olla jotain pientä eroa eri sairaaloissa/klinikoilla miten tarkkaa. Meillä ei ois päässyt siirtoon jos ovis+ su tai ma, kun siirto 5pv ikäsellä blastolla ois osunut viikonlopulle. Ja juu, meillä on pakkasessa kaikki 5pv blastoja :)

Tsemppiä haastatteluun:Heartred kyllä mä haluan uskoa että me kaikki loput vielä onnistutaan!! Pakko.

Mäkään en muista, varmaan piinaillut viime keväänä :hilarious: ja ymmärrän ahdistuksen testin suhteen. Mä en varmaan edes pysty tekeen sitä sitten. Kusen purkkiin ja mies saa tehdä sen :joyful:

Huh, onneks on lumitöitä ja kotona keksin kokoajan kolon mitä en oo siivonnut:grin pakko saada ajatuksia muualle, jännittää!

Mäkään en muista, varmaan piinaillut viime keväänä :hilarious: ja ymmärrän ahdistuksen testin suhteen. Mä en varmaan edes pysty tekeen sitä sitten. Kusen purkkiin ja mies saa tehdä sen :joyful:

Mullakin on testikammo. Usein lykkään testin tekoa niin kauan, että menkat ehtivät alkaa. Jotenkin menkat (vaikka aiheuttavatkin itkupotkuraivarit) eivät ole niin tylyt kuin se kontrolliviiva puhtaanvalkoisella taustalla. En ole koskaan saanut yhtään viivanpaikkaa. Sen yhden plussan ja muut tylyjä negoja.

Sofia miten haastattelu meni?

Jukkis tsemppiä ja onnea siirtoon :love7 sitten olet raskaana kunnes toisin todistetaan :Heartpink

Täällä dpo 5.. miksi aika menee niin hitaasti - oon surkea piinailija :arghh: En tiiä miksi mulla on tosi kova luotto tähän kiertoon. Ehkä kun oli niin vahvat ovisoireet, joita on ollut nimenomaan plussa kierroissa. Tokikin vaik tulis plussa niin lähes olematon usko siihen että raskaus jatkuisi, mikä on vähän paradoksaalista o_O

Mäkin katsoin eilen vikan jakson :)

Meil oli se soittoaika yksityiselle, ja saan tyroksiinin!!! Se oli heti silleen et kandee kokeilla näillä arvoilla. Sit 3vkoa lääkkeen aloituksesta kontrolli. Ja inssi seuraavassa kierrossa. Vitsi et oli hyvä puhelu ja hyvä mieli nyt :) mitähän ne tuumaa julkisella tästä tyroksiinista :hilarious: tekis mieli kyl jatkaa tuolla yksityisellä vaikka paritkin inssit, oli niin mukava lääkäri :) ja taas uutta toivoa kun tyroksiini! Ties vaikka luomuna onnistuisi o_O

Mäkin katsoin eilen vikan jakson :)

Meil oli se soittoaika yksityiselle, ja saan tyroksiinin!!! Se oli heti silleen et kandee kokeilla näillä arvoilla. Sit 3vkoa lääkkeen aloituksesta kontrolli. Ja inssi seuraavassa kierrossa. Vitsi et oli hyvä puhelu ja hyvä mieli nyt :) mitähän ne tuumaa julkisella tästä tyroksiinista :hilarious: tekis mieli kyl jatkaa tuolla yksityisellä vaikka paritkin inssit, oli niin mukava lääkäri :) ja taas uutta toivoa kun tyroksiini! Ties vaikka luomuna onnistuisi o_O

Voi että, ihanaa kun sait sen! Ja tiiä vaikka toi olisi se pieni ratkaiseva palanen. Toi on kyllä mahtava tunne kun saa uutta toivoa ja hommissa eteenpäin:Heartred

Takaisin