Raskaaksi 2019

Tuun törkeästi omanapailemaan ja kyselemään viisaammilta. Kierto taas menny niin et koittanu mahollisimman vähän miettiä, niin oo taas käyny täälläkään.
Mut tänään pe kp16(vissii) ja äsken ovis+! Ovis siis huomenna la ja maanantaina on se kolposkopia. Pelkäsin pitkään et ovis on just samana päivänä, tai jopa sitä seuraavana, kun on nyt ollu pari pitkää kiertoa. Mut näköjään vihdoin lyhenemään päin!
Eli onko mitään mahiksia et simppaset selviäis sen kolposkopian, vai onko kierto tuhoon tuomittu? Huuhdellaanko siellä värkki siis tms? Keittisliuosta ainakin viimeks ruiskuttivat kohtuun kun tsekkauksessa kävin, mut en tosiaan yhtään tiedä tuosta kolposkopiasta ja nyt vaan mietin et jee kun ovis ennen sitä ja kääks pysyykö simppaset ja munasolu turvassa :hilarious::hilarious::hilarious:

Tuun törkeästi omanapailemaan ja kyselemään viisaammilta. Kierto taas menny niin et koittanu mahollisimman vähän miettiä, niin oo taas käyny täälläkään.
Mut tänään pe kp16(vissii) ja äsken ovis+! Ovis siis huomenna la ja maanantaina on se kolposkopia. Pelkäsin pitkään et ovis on just samana päivänä, tai jopa sitä seuraavana, kun on nyt ollu pari pitkää kiertoa. Mut näköjään vihdoin lyhenemään päin!
Eli onko mitään mahiksia et simppaset selviäis sen kolposkopian, vai onko kierto tuhoon tuomittu? Huuhdellaanko siellä värkki siis tms? Keittisliuosta ainakin viimeks ruiskuttivat kohtuun kun tsekkauksessa kävin, mut en tosiaan yhtään tiedä tuosta kolposkopiasta ja nyt vaan mietin et jee kun ovis ennen sitä ja kääks pysyykö simppaset ja munasolu turvassa :hilarious::hilarious::hilarious:

Se kai riippuu mitä sieltä hakevat ja kattovat? Mulla on tehty kahdesti ja kummallakaan kerralla ei mitään huuhdeltu :pompus: Perus kolposkopiahan on vaan ihan "suurennuksella" kattominen ja tarvittavien koepalojen napsuttelu. Yhden ihan normi ultran yhteydessä gyne olisi halunnut laittaa suolaliuosta, mutta koska ovis oli just siinä korvilla ja ehkä mennyt, niin totesi, että ei ole tarve ettei huuhdella mukana yrittäjää.

Täällä kp19 ja rfsu liuskaan oli vähän tummentunut viiva. Tulis nyt se ovis sieltä:rolleyes: mulla alko eilen 4 vapaata, ai että! Viikon työputki oli joulupäivästä eiliseen. Huomenna aloitetaan maalaamaan makkarin seiniä kun sain vihdoin päätettyä maalin. Puol vuotta sitä pähkäilin:grin

Se kai riippuu mitä sieltä hakevat ja kattovat? Mulla on tehty kahdesti ja kummallakaan kerralla ei mitään huuhdeltu :pompus: Perus kolposkopiahan on vaan ihan "suurennuksella" kattominen ja tarvittavien koepalojen napsuttelu. Yhden ihan normi ultran yhteydessä gyne olisi halunnut laittaa suolaliuosta, mutta koska ovis oli just siinä korvilla ja ehkä mennyt, niin totesi, että ei ole tarve ettei huuhdella mukana yrittäjää.
Jes, kiitos! Pitää huomauttaa ettei huuhdella veijareita :sign19
Muutos papassa ja siks tsekataan kohdunkaula ja nipsitään koepaloja.

Osaako joku sanoa mikä on se raja että pääsee siirtoon punktion jälkeen että paljon munasoluja tulee? Julkisella jos sillä on merkitystä :bookworm:

Osaako joku sanoa mikä on se raja että pääsee siirtoon punktion jälkeen että paljon munasoluja tulee? Julkisella jos sillä on merkitystä :bookworm:

Kaippa se on suunnilleen 20. Yksilöllisesti varmaan myös kuulostellaan oloja ja katotaan munasarjojen tilannetta. Tämä kylläkin yksityisellä.

IMG_20210102_104846.jpg

Oispa huomenna plus:troll:

No on kyllä hyvän vahvuinen, vahvistuvaa viivaa sinne!

NewMoon ootteko muuten miettineet milloin lähdette kokeilemaan pakkasalkion siirtoa? Vai riittääkö tämä yksi lapsi? :) en sillä kysy et pitäs jo lähteä uudelle rundille kun eiks raskauksien välissäkin suositella olevan vähintään vuosi väliä :hilarious:

Kp20 ja kadonneen oviksen metsästys :shifty: Tikku tummenee aina välillä, vaan ei plussaksi asti. Vielä en lannistu, ainoa tärppi meillä oli kp26 oviksesta :rolleyes: Vahinko ei sanonnan mukaan tule kello kaulassa, mutta ovis mun puolesta sais tulla.

No ihan hyvin voi olla huomenna! :angelic: mikä kp? Mikä on detline että siirtyy helmikuulle :nailbiting:

Aika saman vahvuselta näyttää edelleen... Kp21 jo tänään. Tein ton kyllä aamupissasta et pidätän tässä vielä hetken niin sais uuden tehtyä:troll: Laskin että ovis sais tulla vasta about viikon päästä, että nyt tammikuussa pääsisi siirtoon. Kun se klinikka aukee vasta 10.1. Tää kierto tulee olee kyllä pitkä kun nälkävuosi:rolleyes:

IMG_20210103_074539.jpg

Ihan hyvin voi testi spämmätä vähän :grin

Tyhjennyksen jäljilta vuoto taputeltu, huomenna taas r-testiä jos vaikka olis jo täys nega. Viime keskiviikkona oli viel hailura. Sit vaan kohti uutta kiertoa. Ovistestitkin sais tulla, ne on taas jossain extra kierroksella varmaan...

Tuli vielä äsken tasavahvat viivat, huh. Eli jos luteaali nyt pysyy samana niin 2vkon päästä menkat ja menis helmikuun ekalle viikolle siirto. Voi kumpa:smiley-angelic001

Olen nyt lueskellut teidän viestejä ja päässyt suurin piirtein jyvälle kuulumisista tauon jälkeen. Ei se nyt kovin pitkä tauko ollut, mutta teki hyvää. Ehkä jatkossa jos en ihan joka päivä täällä käy.

Itse tikutin ovulaation ensimmäisen kerran foorumitauon aikana. Paljastui lyhyt luteaalivaihe, yhdeksän päivää. En tiedä, onko tätä ollut ennenkin, vai onko kierto vieläkin sekaisin keskenmenon jälkeen. Ei kai se enää voi olla, kohta siitä jo vuosi on...

Soitin heti terveyskeskukseen ja sain ajan lääkärille nyt tammikuussa. Mieskin näyttää vihreää valoa tutkimuksiin lähdölle. Määräisiköhän terveyskeskuslääkäri vaikka Terolutit heti, voisin popsia jonossa odotellessa.

Kiitos optimismitsemppauksista!

Toivottavasti en loukkaa ketään tämän viestin asioilla, kun avaudun nyt yön hiljaisina tunteina masistellessani. Kun moni teistä on jo kärsinyt kuukausikaupalla hoitojen aiheuttamasta stressistä ja kokenut paljon pettymyksiä, ja minä alan nyt "vinkua" tässä vaiheessa. Arvelen, että täällä ovat kuitenkin ne, jotka ymmärtävät parhaiten tuntemuksiani. Olen kokenut kuuluvani joukkoon.

Olisin halunnut, että vauva tulee "normaalia seksielämää elämällä", ja että keskenmeno olisi ollut vain surkea tapaus, jonka jälkeen pian tärppää uudestaan. Mutta ei. Tuntuu, että keho petti minut. Tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin lähtö tuntuvat vähän vastenmieliselta ja stressaavalta, en tahtoisi. Mutta täytyy lähteä, en minä tästä nuorru, olen jo 35 v. Tuntuu kuitenkin, että lääkäri kajoaa johonkin, mihin en haluaisi hänen osallistuvan. Ja silti lääkärin apu on nörryttävä ottamaan vastaan, koska lapsia saadakseni olen valmis tekemään aika paljon.

Onko teistä tuntunut samalta? :sorry:

Takaisin