Mäkin oon huomannut että mahan kokoa kommentoidaan helposti. Joko että on siro/pieni tai nyt on kasvanut mut toisaalta myös tyyliin ihana maha :) itseä se ei oo yleensä haitannut mutta tiedän ja ymmärrän et joitain se todella haittaa tai tulee vähän paha mieli. Koskettelua oon kokenut kerran ja se tuntu vaan oudolta.
Mä luulin jatkuvasti, että oon varmasti pidemmällä tai mulla on kaksi mahassa :bag:
Jannnonnea, pienetkin mittausvirheet alussa vaikuttaa tosi paljon viikkoihin. Toivottavasti seuraavassa ultrassa on kasvanut vauva ja kaikki edelleen hyvin!
Mulla siis mahaa kommentoidaan tyyliin: ompa sun maha kasvanut, mitä se on sitten toukokuussa! Tai että pitäskö jo kohta jäädä äitiyslomalle kun vatsakin jo noin iso
Ja mua se on välillä jopa loukannut, kun tiedän itsekin kyllä vatsani olevan tosi pyöreä, se jotenkin pullahti mulla tosi aikaisin näkyviin ja luulen et vauvakin on varmaan valtava, jos yhtään mieheeni tullut :bag: En tiedä tää painoasia ollut muutenkin tosi tiukassa, kun en oo ikinä ollut näin iso mitä nyt ja sekin toisinaan ahdistaa, mut yritän lohduttaa itseäni et vauvan syntymän jälkeen ehdin kyllä pudottaa painoni ja toisaalta tää jatkuva angioödeema nostaa painoa enemmän kun mitä se ilman olisi. Onneksi sentään oma mies sanoo mahan olevan ihana, muuten tuntisin itseni varmaan jatkuvasti sotanorsuksi, jos olisin vain muiden kommenttien varassa. :bag:Ei haittaisi jos mahasta kuulisi niitä soma, siro tai ihana tyyppisiä kommentteja. Mut nuo jatkuvat kasvun ihmettelyt kyllä vähän särähtää korvaan, et ihan kun pitäs olla pienempi maha

mut ei varmaan kiva kuulla tiettyjä kommentteja..

Tekee onneksi töitä kotoa ja sain töistä niin hienoja maskeja, että halusi kaksi itselleen kaupassa käymistä varten
Menee taas johonkin 20 pintaan, kun nyt edes tulis 

Ja nyt se viiva on taas ihan pieru 
täytyypä vielä ennen nukkumaan menoa kusasta tikkuun, ihankun se tulos nyt ois muuttunut parissa tunnissa