Raskaaksi 2019

Täällä kp30 ja menkat ei oo viä alkanu.. Vedin kyllä aamulla pienet menkkaraivot että kai ne alkaa tänään tai huomenna.. Vähän olis ehkä nuha en olo :nailbiting: täällä ei tosin oo koronaa yhtään. Mieskin sanoi eilen että kai se korona tulee vielä ja laittaa hoidot tsoppiin just ennen meidän hoitoja :nailbiting:

Onko kunto sellainen että pystyis kuitenkin oleen töissä? :angelic: mulla ei oo tammikuulle mitään lomia tms ja mietin pitäiskö yrittää ottaa lomia sinne jos tuntuu inhottavalta olla töissä sit loppu pistoksissa :bag:

Mulla on huomenna ja su työvuorot vielä ennen viikon lomaa, aattelin et otan mahollisimman iisisti siellä. Onneks työkaveri kenen kanssa huomenna oon töissä tietää tilanteen niin ei tarvii selitellä jos meno on hidasta:grin mut siis uskon et pystyn olee töissä kun ottaa vähän rauhallisemmin! Ei silleen satu mahaan, mut on vihlasuja ja täysi olo.

Täällä kp30 ja menkat ei oo viä alkanu.. Vedin kyllä aamulla pienet menkkaraivot että kai ne alkaa tänään tai huomenna.. Vähän olis ehkä nuha en olo :nailbiting: täällä ei tosin oo koronaa yhtään. Mieskin sanoi eilen että kai se korona tulee vielä ja laittaa hoidot tsoppiin just ennen meidän hoitoja :nailbiting:

Koska teillä alkoikaan ivf hoito? Varmaan se lukikin jossain mut pudonnut mun muistista:bag::happy:

MÄ EN JÄTÄ SUA TÄNNEE!!!! :hilarious::Heartpink usko pois vaan.
on mulla muita testejä, mut koitan nyt vaan malttaa, että testaan vasta huomenna aamulla uusiks :oops:
Toivottavasti sä plussaisit nyt! millon meinasit testata uusiksi, huomenna?

No sillonku laitoin sen testikuvan, nii ei ne meinannu yhtään mitään :confused005 mitä lie sitten oli, se oli kai viimeviikon tiistaina.

Teitkö tänään testiä?:Heartpink

Koska teillä alkoikaan ivf hoito? Varmaan se lukikin jossain mut pudonnut mun muistista:bag::happy:

Meillä alkaa tammikuun kierrosta ivf :) Ja näköjään varmaan myös teillä jos jo suunnittelu aika tammikuussa? Vaikka siis ettehän te tarvi sitä kun nyt plussaat:angelic:

Juu ei ollu viivanpaikkaa kummempaa :troll:

Voi kakka. Mut eipä se joka päivä välttämättä vahvistuiskaan.

Mullakin nyt eri testillä iltapäivällä vain haalee viiva..pelottaa että huomen aamulla haalistunut.. välillä nippailee alamahasta mut ei ole mitään muuta..rinnat edelleen kipeet, mut viimeksin se lähti vasta just ennen ku menkat alkoi. Finnit ei oo vielä tulleet, eikä pääkipu..huominen ratkaisee niin paljon :nailbiting: onneks on viikonloppu!!

Meillä alkaa tammikuun kierrosta ivf :) Ja näköjään varmaan myös teillä jos jo suunnittelu aika tammikuussa? Vaikka siis ettehän te tarvi sitä kun nyt plussaat:angelic:

Jos heti pääsis seuraavasta kierrosta aloittamaan, niin helmikuussa sit alkais. Minä pistän jouluvauvan tilaukseen:love7 (jo kolmatta kertaa Tämän yrityksen aikana:bag:) kuten täälläkin on huomattu, että tämä aikatauluttaminen ja suunnittelu toimii tosi hyvin:rolleyes::hilarious:

Jannn, ei noilla dpoilla voi vielä kummempaa viivaa ollakaan:hilarious: huomenna aamulla parempi:thumright

Ehkei edes tarvita ivf :nailbiting::rolleyes:

Juu, toivossa on tietty hyvä elää:hilarious:

On mulla pari päivää ollut sellainen hassu fiilis, että mitä jos nyt plussaiskin, mutta en oikeen jaksa uskoa moista onnea. Tän on ehkä aiheuttanut tää järkky pöhöfiilis ja se että parina päivänä hampaita pestessä on ikenet vuotaneet verta. Mut toisaalta, nega on nyt helpompi niellä, kun tietää että pääsee suht nopeasti etenemään:happy:

Juu, toivossa on tietty hyvä elää:hilarious:

On mulla pari päivää ollut sellainen hassu fiilis, että mitä jos nyt plussaiskin, mutta en oikeen jaksa uskoa moista onnea. Tän on ehkä aiheuttanut tää järkky pöhöfiilis ja se että parina päivänä hampaita pestessä on ikenet vuotaneet verta. Mut toisaalta, nega on nyt helpompi niellä, kun tietää että pääsee suht nopeasti etenemään:happy:

Niinpä..ois kiva plussata kun mä en pääse nopeesti etenemään..

Takaisin