Raskaaksi 2019

Siis mitä mitä mitä!!! Tämähän ON suorastaan plussa-aalto!:smiley-bounce016

Wau!

Mahtavasti onnea Kirahvi ja Hillis! :dummy::Heartred

Minulla on jotenkin tosi rauhallinen ja hyvä olo tästä siirrosta. (Ainakin vielä toistaiseksi kuten edellisestäkin:hilarious:). Jotenkin sitä vain mieli jaksaa uskoa edelleen.

Se on hyvä että jaksaa uskoa! Mä en usko tähän(kään) siirtoon ollenkaan. Lääkkeetkin toki tekee sen, että on tosi kökkö fiilis ja ahdistaa. Tulee pyöriteltyä päässä paljon viime plussakiertoa ja mitä oireita oli milloinkin.

Hillis joko mies näki viivan, mitä sanoi?:hilarious:

Istuin eilen saunan jälkeen rappusilla ja tämä kysy otanko siiderin. Sanoin että emmää ny ku tein aamulla pos. raskaustestin. Se oli että mitennii teit? No se testi mitä näytin sulle, missä et nähny mitään. No ei hän kuulemma ollu tienny mikä sen on, vaikka sanoin.:hilarious: Tänään katottiin yhessä viivoja, mutta ei se niistä paljo mitään tuumannu. Se on muutenki semmonen better safe than sorry tyyppi, että meinaa välillä hermot mennä.

Istuin eilen saunan jälkeen rappusilla ja tämä kysy otanko siiderin. Sanoin että emmää ny ku tein aamulla pos. raskaustestin. Se oli että mitennii teit? No se testi mitä näytin sulle, missä et nähny mitään. No ei hän kuulemma ollu tienny mikä sen on, vaikka sanoin.:hilarious: Tänään katottiin yhessä viivoja, mutta ei se niistä paljo mitään tuumannu. Se on muutenki semmonen better safe than sorry tyyppi, että meinaa välillä hermot mennä.

Oliko teillä selittämätön lapsettomuus ja kolme inssiä jo tehty? Ja kohta ois ivf alkanut :p oliko tässä kierrossa mitään erilaista verrattuna muihin kiertoihin? Muuta kuin et odotit ivf alkamista :angelic:

Vitsi ku kaikki saatais pian ylläriplussat :Heartbigred

Oliko teillä selittämätön lapsettomuus ja kolme inssiä jo tehty? Ja kohta ois ivf alkanut :p oliko tässä kierrossa mitään erilaista verrattuna muihin kiertoihin? Muuta kuin et odotit ivf alkamista :angelic:

Vitsi ku kaikki saatais pian ylläriplussat :Heartbigred

Sori, unohin vasta aikasemmin. Meille ei tehty inssejä ollenkaan, vaikka oltais haluttu. Selittämättömiä ollaan ja eka ivf ois ollu tammikuussa. 10/18 alken on yritetty raskautta, nyt yk 29.

Tässä kierrossa ei mitään tavallisesta poikkeavaa. Seksiä oli muistaakseni päivää ennen positiivista ovistestiä.

Mä tänään aamulla vihdoin testasin. Ja kyllä se näyttää siltä, että jotain on tapahtunut❤️ Nyt siis pp9/dpo13. Yritystä takana melkein kaksi ja puoli vuotta. Vaikeahan tätä on uskoa. Virallinen testipäivä on vasta keskiviikkona. Toki tässä voi käydä vielä miten vain, mutta täytyy iloita nyt tästä.

Oi, onnea! :woot:

Kiitti kaikille onnitteluista❤️ Virallinen testipäivä on tosiaan vasta keskiviikkona. Teen silloin seuraavan ja käyn varmaan vielä ostamassa viikkonäytöllisen testin. Vieläkin on ihan hämmentynyt, mutta onnellinen olo testauksen jäljiltä. Ei saata uskoa todeksi. Enemmän on kuitenkin epävarmaa kuin varmaa mikään vielä tällä hetkellä, joten päivä kerrallaan täytyy yrittää mennä:)

Siirto oli siis dpo4, lyhyitä vihlomisia ehkä kiinnittymiskipuja n. dpo 5-7. Järkky vilu iltaisin n. dpo 8-10 ja sit pahoinvointi ja turvotus dpo 10- eteenpäin jatkuen. Rinnoissa ei juuri mitään oireita, paitsi iltaisin ehkä vähän turpeat.

Ja pahoittelut negoista ja kp1:istä. :Heartred

Keskiviikkona pitäisi olla minulla kp1. Ei tunnu miltään, paitsi nännit vähän arat. Ei alavatsajuileja, ei oikein pms:ää. Vähän luulen, ettei tärpännyt. Siksi ei kai oikein tee mieli testata, vaikka ostinkin tänään kahdenlaisia testejä.

Niin ihanaa kun tulee plussia! Ei pitäisi olla mitään järjestystä, mutta kyllä nää plussat lämmittää enemmän kun nuo yk1 ja "Oho!" tulokset...

Itseä vähän kyrsii. Luin Instasta niin hienon avautumisen siitä, miten yrityksen takia jää elämättä ja miten "En mä tiedä jos vaikka silloin oon raskaana" siirtää asioita. Nyt esimerkiksi firman pikkujoulut on dpo9 :sorry: Tätä tietenkin huolehdin jo näin kp7 ilman mitään hajua tulevasta ovulaatiosta. But you get the point. Meillä on pieni työyhteisö ja aina HYVIN kosteat bileet. Sitten parjaan, että miten edes luulin olevani raskaana kun pissailen negatikkuja juhlien jälkeen :sad001

Mulla on joku 20 käyttämätöntä lomapäivää. Niitäkin säästellyt vaikka "sinne alkuraskauteen sitten niin ei tartte olla asiakkaiden kanssa tai pahoinvoivana töissä." Pitäisköhän nekin nyt vaan käyttää ja nauttia niistä?

Odotusta odottavan aika on pitkä. Ja niin vannoin, että en antaisi sen vaikuttaa. Miehen kanssa iso riita niistä pikkujouluista. Jotenkin tuntuu, että mä olen tässä duossa ainoa, jota kiinnostaa oikeasti panostaa tähän :shifty:

Niin ihanaa kun tulee plussia! Ei pitäisi olla mitään järjestystä, mutta kyllä nää plussat lämmittää enemmän kun nuo yk1 ja "Oho!" tulokset...

Itseä vähän kyrsii. Luin Instasta niin hienon avautumisen siitä, miten yrityksen takia jää elämättä ja miten "En mä tiedä jos vaikka silloin oon raskaana" siirtää asioita. Nyt esimerkiksi firman pikkujoulut on dpo9 :sorry: Tätä tietenkin huolehdin jo näin kp7 ilman mitään hajua tulevasta ovulaatiosta. But you get the point. Meillä on pieni työyhteisö ja aina HYVIN kosteat bileet. Sitten parjaan, että miten edes luulin olevani raskaana kun pissailen negatikkuja juhlien jälkeen :sad001

Mulla on joku 20 käyttämätöntä lomapäivää. Niitäkin säästellyt vaikka "sinne alkuraskauteen sitten niin ei tartte olla asiakkaiden kanssa tai pahoinvoivana töissä." Pitäisköhän nekin nyt vaan käyttää ja nauttia niistä?

Odotusta odottavan aika on pitkä. Ja niin vannoin, että en antaisi sen vaikuttaa. Miehen kanssa iso riita niistä pikkujouluista. Jotenkin tuntuu, että mä olen tässä duossa ainoa, jota kiinnostaa oikeasti panostaa tähän :shifty:

Niin tuttua! Yritän välillä elää. Paitsi hoitokierrossa. Mutta kyllä dpo9 menisin juhliin. Onko niiden pakko olla NIIN kosteat? Ja tuolloinkin voi jo näkyä raskaus, jolloin et mene.

Mä menen meidän pikkujoulujen jälkeen klo 7.00 töihin, joten ei tarvitse selitellä miksei viini maistu:grin kyllä mä ajattelin että jos ei tästä 4.inssistä natsaa, niin kyllä tossa joulun välipäivinä viedään lapsi hoitoon ja kutsutaan kavereita tapanintansseihin:wacky::rolleyes: oon tässä pikku hiljaa toipunut meidän häistä, ni nyt voi taas muistuttaa itseä siitä miksei juominen kannata:hilarious: luotto raskautumiseen siis selkeesti tapissa:hilarious:

Mä menen meidän pikkujoulujen jälkeen klo 7.00 töihin, joten ei tarvitse selitellä miksei viini maistu:grin kyllä mä ajattelin että jos ei tästä 4.inssistä natsaa, niin kyllä tossa joulun välipäivinä viedään lapsi hoitoon ja kutsutaan kavereita tapanintansseihin:wacky::rolleyes: oon tässä pikku hiljaa toipunut meidän häistä, ni nyt voi taas muistuttaa itseä siitä miksei juominen kannata:hilarious: luotto raskautumiseen siis selkeesti tapissa:hilarious:

Mä sanoin kans kaverille eilen et valitettavasti voin varmaan taas kuukauden päästä juoda :hilarious: mutta ehkä me plussataan sit :rolleyes:

Mä sanoin kans kaverille eilen et valitettavasti voin varmaan taas kuukauden päästä juoda :hilarious: mutta ehkä me plussataan sit :rolleyes:

Joo, eiks tässä kierrossa vois sit olla jo meidän plussa-aallon vuoro:laughing021

Muokattu viimeksi:

Meillä on kanssa pikkumuotoiset tuparit ja ajattelin kyllä laittaa korkkarit kattoon :hilarious:

Apuaaa ei vieläkään tietoa pääsenkö hoitoon:nailbiting:

Sofia onpas korkea! :happy: minkä ikäinen olitkaan?

Meillä onneks pikkujoulut siirretty myös hamaan tulevaan:laughing002

Jann, toivotaan että pääsette hoitoon:Heartred

Mä en enää muista mikä amh mulla oli, mut vissiin korkeahko

Takaisin