Raskaaksi 2019

Tekis mieli vaan syödä itteni hengiltä :shifty: tästä tää ihana pimeä syksy taas lähtee, no jospa keväällä/kesällä oikeesti ois mahis raskautua (ivf....) Sitä ennen fuck you world :finger: tuntuu et vihaan kaikkia raskaana olevia, kaikkia joilla on jo lapsi jne:facepalm: :arghh:

Me liikuttiin koko karanteenissa oloaika mitä oudoimpia juttuja, eli ihan perus kotitreenit ja sit keksittiin jumppaa koko ajan... musa päälle ja heilumaan vaan..

Suomessa korona vissiin aika paha nyt... tsemppiä kaikille <3

Täällä meidän aluetta tuskin suljetaan mut lennot peruttu ja kaikki. Lopulta päätettiin et ei me matkusteta mihinkään raskausaika eikä ihan heti sen jälkeenkään

Just mietin samaa että aika menee tosi hitaasti mutta toisaalta nopeasti. Kohta on jo joulu:eek: vastahan se oli kevät ja mentiin jännittyneinä ensikäynnille:rolleyes: oon jo luovuttanut tän vuoden suhteen, jospa 2021 olisi SE vuosi meille kaikille:Heartred

En nyt sit kuitenkaan ostanut niitä lentolippuja, eli hengaan mun miniloman kissan kanssa kotona ja katellaan sit sitä marraskuun ovista :rolleyes:

https://yle.fi/uutiset/3-11590521 tos oli muuten mielenkiintoinen yhteenvetototeama.

Mä oon ainakin lihonut ihan liikaa kun pistin salikortin syyskuussa jäihin, en uskaltanut koronan takia käydä salilla tai ryhmäliikuntatunneilla :bag: Pitäis tosiaan keksiä jotain liikuntaa kävelyn ja kerta viikkoon -tanssin lisäksi :banghead:

Ostin fitverstaalta kaks eri kotitreeniohjelmaa maaliskuussa ja ihmeekseni oon tykänny jumpata kotona. En oo koskaan ennen tässä onnistunu, joskus laitoin jumppakengät jalkaan ja pari vaivaantunutta v-askelta tein telkkarin jumpan mukana. :hilarious:

Ostin fitverstaalta kaks eri kotitreeniohjelmaa maaliskuussa ja ihmeekseni oon tykänny jumpata kotona. En oo koskaan ennen tässä onnistunu, joskus laitoin jumppakengät jalkaan ja pari vaivaantunutta v-askelta tein telkkarin jumpan mukana. :hilarious:

Minä yritin Youtubesta jonkun fitnessvalmentajan 20 minuutin kotitreeniä. Mulla meni 40 minsaa kun piti aina panna pauselle ja haukkoa happea väleissä, joissa ei kuulunut pitää taukoja :bag:

Mäkin jumppasin kotona tosi ahkeraan ennen hääjuhlia, nyt on ollut 3 viikkoa motivaatio ihan nolla:arghh: en oo tehnyt oikeen mitään:banghead:

Kiitos tsempistä:Heartred muistanko oikein että teette yksityisellä ivf nyt? Meillekin aiemmin puhuttiin että päivän näytteen mukaan joko ivf tai icsi, tai jos mahdollista niin "puolet ja puolet." Mut ilmeisesti jos taas huonompi näyte niin icsi. On kyllä jännä miten noi tulokset vaihtelee noin, mutta näillä nyt mennään:gen053

Joo yksityisellä tuleva kierros. Jonossa hus:ssa samalla eli toka kierros sit siellä (paljonpa uskon omiin mahdollisuuksiin:nailbiting:) mut Joo näillä mennään. Oon ajatellut, että jos mahdollisuudet per kierros on nyt jotain parin prossan luokkaa, niin siinä on vissi ero, jos ivf/icsi päästää siirtoon saakka voi todennäköisyydet olla siinä 30% tai vähän päälle hujakoilla. Eli huimasti enemmän:)

Just mietin samaa että aika menee tosi hitaasti mutta toisaalta nopeasti. Kohta on jo joulu:eek: vastahan se oli kevät ja mentiin jännittyneinä ensikäynnille:rolleyes: oon jo luovuttanut tän vuoden suhteen, jospa 2021 olisi SE vuosi meille kaikille:Heartred

Joo, oon kyllä luovuttanut jo 2020 vuoden suhteen. Jos tähystyksessä ei selviä mitään suurta remonttia vaativaa, niin marraskuussa vois olla 4. Inssi. Joulukuun ovis osuukin jo taas sulkuihin:bag:

Mä haluan uskoa että ensvuonna ihan varmasti olet raskaana! Tiiä vaikka samoihin aikoihin käydään ivf hoitoja läpi:wink toki toivon että teidän ei tarttis niihin lähteä vaan tärppäisi luomuna:Heartred mulla on mennyt tää aamupäivä pipariksi, jaksoin aamulla nousta sängystä mutta tulin takaisin peiton alle kun ei vaan oo nyt fiilistä oikeen mihinkään. Iltavuoroon pitäis jaksaa raahautua myöhemmin..

Voi, olisi niin kiva olla jonkun kanssa täällä samaan aikaan raskaana suunnilleen samoilla viikoilla! Kiitos tsempeistä :Heartred en tiedä kuinka kiireiseksi itsensä pitäisi tehdä ettei ollenkaan ehtis suremaan ja fiilisteleen tätä vauva projektia.. :scratch

Joo, oon kyllä luovuttanut jo 2020 vuoden suhteen. Jos tähystyksessä ei selviä mitään suurta remonttia vaativaa, niin marraskuussa vois olla 4. Inssi. Joulukuun ovis osuukin jo taas sulkuihin:bag:

Siis oon ihan samaa mieltä että aika menee tosi nopeasti, vastahan tein positiivisen testin heti tammikuun alussa ja siitäkin on kohta jo vuosi. Sit toisaalta tuntuu että aika vaan matelee! Kamalaa kun ajattelin että se on varma että vuonna 2020 oon vähintäänkin raskaana, noh toisin kävi :hilarious: sanoisinko että ihmeitä voi tapahtua mutta en jaksa roikkua löysässä hirressä että tässä nyt jotain ihmeitä tapahtuisi:wtf:

Tekis mieli vaan syödä itteni hengiltä :shifty: tästä tää ihana pimeä syksy taas lähtee, no jospa keväällä/kesällä oikeesti ois mahis raskautua (ivf....) Sitä ennen fuck you world :finger: tuntuu et vihaan kaikkia raskaana olevia, kaikkia joilla on jo lapsi jne:facepalm: :arghh:

Tiedän niin tunteen, ihan joutuu esitetään että on kavereiden raskaus oloista kiinnostunut..
Mä voisin varmaan polttaa röökiä 10 askia ja juoda siideriä joka viikonloppu :laughing001

Täällä on viikko menkkoihin, enää ei oo fiilistä että tärppäis, se katos jonnekki ihan kiva tunne sinänsä :shifty:
Ainoo ero edelliseen kiertoon että nyt tuli vasta oviksen jälkeen tää naama, tukka, korvan taus rasvasuus ja vaikun lisääntyminen. Eihän mitään oireita vois vielä ollakkaan, menkkoja kohti :finger005

Jestas, taas lävähti instassa ultrakuva päin näköä. Teksti vielä jotain tyyliin "huppista keikkaa" :rolleyes::banghead:

Muistan kans vuodenalussa kelanneeni et no tänävuonna tulen kyllä raskaaksi :hilarious:
ristiriitainen tunne kyllä tästä vuodesta, mut eniten must tuntuu kyl et aika on menny ihan hujauksessa miten kohta onkin jo ensvuos? JA JOULU rakastan joulua ja sitä tunnelmaa ja no ruokaa tietty. Aika masentavaa kyl sit taas toisaalta, et menny kohta tää vuosi ja yritys vaan jatkuu. Ja jepjep rööki tullu huonona juttuna taas kuvoihin, koulussakäymisen myötä, olin ihan tosi pitkään savuttomana, sit tuli sellanen joo fuck it, eiköhän tän saa tästä vielä taas aisoihin.
kp21 täällä.

En oo muuten ehtinyt ees vielä miettimään vuoden vaihetta - vaik kohtahan se häämöttää. Jotenkin suuri toive olis raskautua vielä tän vuoden puolella, mut katotaan nyt :rolleyes: Kohtahan olis sen kemiallisenkin laskettuaika, mihin tää aika katoaa, justhan sekin vasta oli o_O

No mut jos aika jatkaa tätä vauhtia niin kohtahan se jo on pari vuotta yrittämistä takana niin saadaan sit ne oi-hoidot käyntiin. Vieläkin vähän nakertaa et se ensikäynti meni noin, vaikka toisaalta kivahan se on et on "ihan hyvät todennäköisyydet raskautua"..

Joo joulu on kiva, mutta en tiedä pystyykö sitä koronan takia viettämään normaalisti :(

Takaisin