Raskaaksi 2019

Hyvin voi onnistua! Tuolla inssi ketjussa just yks plussas vaikka oli huono näyte miehellä. Mut en sit tiedä oliko teillä sit kuin huono, jos icsi on suunnitelmassa. Tai millä perustein niitä lähdetään tekemään eikä ivf. Mut ainakin sitten hedelmöittyvät varmemmin :) ja nytkin voi tärpätä!

Ihana kun jaksat lohduttaa ja tsempata:Heartred kyllähän mä saisin tarkemmat speksit kun soittaisin sinne klinikalle mut ehkä tieto lisää tuskaa tässä asiassa kun tehty mikä tehty:happy8 viimeksi kun juteltiin lääkäri sano et riippuu aina sen päivän sperma tuloksesta tekeekö ivf vai icsin. Tarkottikohan se tolla "turvallisinta olisi tehdä icsi" sitä et kun oli nyt huonontunut näyte.. Ärsyttää kun en osaa kysellä näitä asioita lääkäriltä siinä hetkessä:rolleyes: pitää sit suunnittelukäynnille varmaan lapulle kirjoittaa ylös kaikki mikä mietityttää

Ihana kun jaksat lohduttaa ja tsempata:Heartred kyllähän mä saisin tarkemmat speksit kun soittaisin sinne klinikalle mut ehkä tieto lisää tuskaa tässä asiassa kun tehty mikä tehty:happy8 viimeksi kun juteltiin lääkäri sano et riippuu aina sen päivän sperma tuloksesta tekeekö ivf vai icsin. Tarkottikohan se tolla "turvallisinta olisi tehdä icsi" sitä et kun oli nyt huonontunut näyte.. Ärsyttää kun en osaa kysellä näitä asioita lääkäriltä siinä hetkessä:rolleyes: pitää sit suunnittelukäynnille varmaan lapulle kirjoittaa ylös kaikki mikä mietityttää

Meillä julkisella oli miehen kantaan tullut tiedot spermasta. Joo kannattaa kirjottaa ylös :) iteki aina ihan lukossa ja lääkäreillä kiire

Tervetuloa uusille:happy:

Etähalaus jukkikselle ja kuten jannn sanoi, että kaikki on mahdollista:Heartred ja tosiaan jos lääkäri on sitä mieltä, että se on icsi, niin sillähän voi hyvinkin onnistua:happy: tässäkin ketjussa on onnistuttu:happy:

Aidalle isot onnenpotkut siirtoon, Olispa se tämä the siirto:smiley-angelic001

Tonni, mitäpä sitä ei oviksen eteen tekisi:hilarious: hyvä jos pystyy järjestämään asiat noin kiireellä aikataululla:hilarious: kireitä siimoja:hilarious:

Omaa, just aukesi hanat kp1, huh, onkin ollut hirvee stressi asiasta et ei pääsis siihen tähystykseen. Nyt sit pitäis viel pysyy terveenä:nailbiting: mies on ollut alku viikon meidän nuhaisena tyttären kaa kotona ja mä oon jäämässä loppu viikoksi sen kanssa kotiin.... Aina pitää olla vähän näitä ylimääräisiä jännitysmomentteja elämässä:hilarious:

Tervetuloa uusille:happy:

Etähalaus jukkikselle ja kuten jannn sanoi, että kaikki on mahdollista:Heartred ja tosiaan jos lääkäri on sitä mieltä, että se on icsi, niin sillähän voi hyvinkin onnistua:happy: tässäkin ketjussa on onnistuttu:happy:

Aidalle isot onnenpotkut siirtoon, Olispa se tämä the siirto:smiley-angelic001

Tonni, mitäpä sitä ei oviksen eteen tekisi:hilarious: hyvä jos pystyy järjestämään asiat noin kiireellä aikataululla:hilarious: kireitä siimoja:hilarious:

Omaa, just aukesi hanat kp1, huh, onkin ollut hirvee stressi asiasta et ei pääsis siihen tähystykseen. Nyt sit pitäis viel pysyy terveenä:nailbiting: mies on ollut alku viikon meidän nuhaisena tyttären kaa kotona ja mä oon jäämässä loppu viikoksi sen kanssa kotiin.... Aina pitää olla vähän näitä ylimääräisiä jännitysmomentteja elämässä:hilarious:

Toiv et sairastu! Milloin tähystys olisi? Tuleeko siitä jotain seksikieltoa? :nailbiting:

Toiv et sairastu! Milloin tähystys olisi? Tuleeko siitä jotain seksikieltoa? :nailbiting:

Maanantaina. Siinä on 2-10 päivän jälkivuoto jonka aikana ei suositella yhdyntää. Suomeksi, vuodan siis koko tulevan kierron kun eka menkat, sit jälkivuoto ja sit vuotohäiriöt:hilarious::bag:

Maanantaina. Siinä on 2-10 päivän jälkivuoto jonka aikana ei suositella yhdyntää. Suomeksi, vuodan siis koko tulevan kierron kun eka menkat, sit jälkivuoto ja sit vuotohäiriöt:hilarious::bag:

No toivotaan et sen jälkeen ei yhtään :Heartred

Ristiriitanen olo.. Inssistä tultu tosiaan. Ei ollut folli vielä irronnut, oli 23mm! Limistä en muista muutakun et hyvä sekin. Kuulemma hyvä ajoitus, mutta sitten.. Vittu. Miehen näyte oli huonoin nyt tähän asti. Mä en jaksanut sit enään kysellä ees tarkempia lukemia kun rupesin melkeen vollottaa. Sama pidättäytymis aika kun viime inssiin ja muutenkin elintavat olleet samanlaiset. Kun tosiaan viime inssissä tulos oli paras siihen asti:rolleyes::rolleyes: ihme vaihtelua kuukaudessa?

Lopuksi lääkäri sanoi et "turvallisinta olisi tehdä icsi sitten seuraavaksi" pitää kysellä enemmän ens kuussa kun on ivf suunnittelukäynti. Päällimmäinen tunne on että voidaanko me onnistua ikinä? Kai tää tästä taas kun suurin tunnekuohu menee ohi:mad:

Ihan hyvin voi tästä inssistä vielä tärpätä, vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan. Ei se tosiaan vaadi kuin sen yhden hyvän uimarin. Mä olin kyllä myös ihan maani myynyt, kun miehen näyte oli niin huono siinä ekassa ja vikassa inssissä. Joten I feel you. Miehellä on myös ollut suurta vaihtelua näytteessä. Talvisaikaan jostain syystä aina huomattavasti paremmat?? Meillä tehdään sit nyt ivf/icsi päivän näytteen mukaan. Abt viikon päästä voisi alkaa piikittelyt, jos kaikki menee hyvin.

Tsemppiä Aidalle siirtoon!

Ei sais nauraa, mutta hörähdin ääneen. Just perus!!

Osat ristiin, että tällä olis nyt joku positiivinen vaikutus tulevaan :smiley-angelic001

No, oletus nyt kuitenkin on että ei sieltä varmaan mitään selittävää löydy:rolleyes::hilarious: mut kiitos ajatuksesta:Heartred

Siis tämä on vain tutkimus? Eikä esim toimenpide niinkuin Tonnilla? No toivotaan että jotain hyötyä on :shifty: miksi pelkkä tähystys aiheuttaa jälkivuotoa :woot:

Kirahvi tsemppistä, kohta olet raskaana :happy::cheers

Ihan hyvin voi tästä inssistä vielä tärpätä, vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan. Ei se tosiaan vaadi kuin sen yhden hyvän uimarin. Mä olin kyllä myös ihan maani myynyt, kun miehen näyte oli niin huono siinä ekassa ja vikassa inssissä. Joten I feel you. Miehellä on myös ollut suurta vaihtelua näytteessä. Talvisaikaan jostain syystä aina huomattavasti paremmat?? Meillä tehdään sit nyt ivf/icsi päivän näytteen mukaan. Abt viikon päästä voisi alkaa piikittelyt, jos kaikki menee hyvin.

Tsemppiä Aidalle siirtoon!

Kiitos tsempistä:Heartred muistanko oikein että teette yksityisellä ivf nyt? Meillekin aiemmin puhuttiin että päivän näytteen mukaan joko ivf tai icsi, tai jos mahdollista niin "puolet ja puolet." Mut ilmeisesti jos taas huonompi näyte niin icsi. On kyllä jännä miten noi tulokset vaihtelee noin, mutta näillä nyt mennään:gen053

Siis tämä on vain tutkimus? Eikä esim toimenpide niinkuin Tonnilla? No toivotaan että jotain hyötyä on :shifty: miksi pelkkä tähystys aiheuttaa jälkivuotoa :woot:

Kirahvi tsemppistä, kohta olet raskaana :happy::cheers

Joo, tutkimus, jos saatais jotain selville... Kaiketi se ylimääräisillä instrumenteilla ronkkiminen sitä sitten aiheuttaa:think005

Mä en oo pystynyt käydä kattoo mun kaverin vauvaa, synty elokuun lopussa.. Huono omatunto asiasta mut en vaa pysty. Muutenkin oon pitänyt huonosti yhteyttä nyt häneen.. Ääh.

Mulla on sama mun sukulaisen kanssa, hän sai keskenmenon ja tuli heti uudestaan raskaaksi. En vaan pysty kyseleen kuulumisia. Ja jotenkin oon vaan pakottanut itseni miehen siskon vauvakin näkemiseen. Nyt tulevana sunnuntaina oon just menossa ristiäisiin...

Haluan uskoa että teillä kellä inssejä jo tehty niin onnistutte vielä insseillä :Heartred mää jännitän täällä teidän puolesta kun omassa tilassa ei oo mitään jännitettävää :hilarious: teki niin pahaa kun päiväkodin pihalla itki mun tutun 9kk vauva.. Teki mieli ottaa se syyliin ja lähteä kotiin ja hoivata sitä :smiley-angry017 kysyin eilen just mieheltä että onkohan meillä ensivuonna edes raskautta.. Hänhän jaksaa vieläkin uskoa luomuraskauteen

Haluan uskoa että teillä kellä inssejä jo tehty niin onnistutte vielä insseillä :Heartred mää jännitän täällä teidän puolesta kun omassa tilassa ei oo mitään jännitettävää :hilarious: teki niin pahaa kun päiväkodin pihalla itki mun tutun 9kk vauva.. Teki mieli ottaa se syyliin ja lähteä kotiin ja hoivata sitä :smiley-angry017 kysyin eilen just mieheltä että onkohan meillä ensivuonna edes raskautta.. Hänhän jaksaa vieläkin uskoa luomuraskauteen

Mä haluan uskoa että ensvuonna ihan varmasti olet raskaana! Tiiä vaikka samoihin aikoihin käydään ivf hoitoja läpi:wink toki toivon että teidän ei tarttis niihin lähteä vaan tärppäisi luomuna:Heartred mulla on mennyt tää aamupäivä pipariksi, jaksoin aamulla nousta sängystä mutta tulin takaisin peiton alle kun ei vaan oo nyt fiilistä oikeen mihinkään. Iltavuoroon pitäis jaksaa raahautua myöhemmin..

Mä kävin taas tänään labrassa kun työterveyslääkäri ei ottanut kantaa lisäraudan aloittamiseen (jonka siis oon tehnyt jo omin nokkineni... :hungry:) ennenkö näkee hemoglobiinin :shifty:

Noh, perjantaina sen pitäisi sitten soittaa suosituksistaan.

Ohhoh, tässä kyllä tuntuu että ei oo ikuisuuksiin omassa tilassa mitään jännitettävää:confused: toivottavasti teitä muita onnistaa sillä välin:happy: ihan sellainen fiilis, että miten tää aika voikaan mennä näin hitaasti:shifty: mut toisaalta, aika menee kyllä tosi nopeesti:nailbiting: saatiin jo työvuorotkin loppuvuodelle:nailbiting: kohta on joulu:nailbiting:

Ohhoh, tässä kyllä tuntuu että ei oo ikuisuuksiin omassa tilassa mitään jännitettävää:confused: toivottavasti teitä muita onnistaa sillä välin:happy: ihan sellainen fiilis, että miten tää aika voikaan mennä näin hitaasti:shifty: mut toisaalta, aika menee kyllä tosi nopeesti:nailbiting: saatiin jo työvuorotkin loppuvuodelle:nailbiting: kohta on joulu:nailbiting:

Sama fiilis.. siis että mitään ei tapahdu..mutta kohta on joulu :hilarious: haluisin unohtaa vauvanyrityksen vähäks aikaa mutta en usko et pystyn :shifty:

Pitäis keksiä joku kiva harrastus taas:angelic: mutta tää pee korona:shifty: onks jollain suositella jotain kivaa virtuaaliliikuntaa? :rolleyes:

Takaisin