Raskaaksi 2019

Sanon suoraan et ihan v*tun paskoja :blackeye: nyt folleja oli sitten 25 ja kuulemma kun on vielä tää tiputteluongelma eli joku hormonihäiriö niin hyperstimulaation riski on niin suuri että lääkäri ei suosittele tuoresiirtoa ollenkaan :smiley-angry017 en osannu yhtään varautua et tää hypeririski tulis mun kohdalle kun amhkaan ei oo mikään paras. Plus mitähän kurasoluja sielä sitten on suurin osa kun usein kuulee että liikaa folleja tekee hallaa laadulle :sorry: olisin ollut ihan tyytyväinen 16 folliin :sorry: tänään kuitenkin pistän gonapeptylin ja keskiviikkona punktio. Siinä on eri lääkäri kuin tänään joten hän sitten päättää voidaanko tuoresiirtoa tehdä mutta tänpäiväinen lääkäri ei tekisi.

Tsemppiä keskiviikkoon. Toivottavasti saalis on hyvä ja sieltä saatte monta top-kaveria pakastimeen:Heartred ja toivottavasti ei tuu hyperiä ja eihän vielä tiedä mikä lopullinen tuomio on:Heartred onni onnettomuudessa, kirjoituksen rivienvälistä luettuna, mitään kesäsulkua ei kuitenkaan ole tiedossa? Eli jos menkat alkaa pian punktion jälkeen, niin jos kaikki menee mallikkaasti, niin siirto vois joka tapauksessa olla vielä kesäkuussa:Heartbigred

Osanottoni, Nipanderi! :Heartbigred

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, monella on jännät paikat menossa! :Heartred

Täälläkin jännitetään jälleen raskauden jatkumista. Omien laskujen mukaan tänään on rv 9+5, mutta viimeisimmän ultran mukaan jo 10+3. Noin pitkällä oleminen ei vaan ole mahdollista, sillä olisin silloin ovuloinut kp 13, kun tähän asti ovis on ollut kp 16-18 + ovistestit, lämmöt ja limat näytti että ovis todellakin oli kp 18. Eli pieni on kasvanut hyvin, mutta verensekaista vuotoa on tiputellut jo yli viikon, kunnes tänään holahti aamusta ihan kunnolla verta pönttöön. Multa on kyllä löytynyt kohdusta hematooma, mutta silti tilanne vaikuttaa ikävästi samalta, kuin kkm:ssä. Huomenna on sekä neuvolalääkäri, että naikkarin ultra. Kovasti pelottaa, millaisia uutisia tulee. :smiley-angelic001

Voi jospa nyt sielläkin kaikki olisi hyvin ja olisi vaan se hematooma:Heartbigred pakko olla! Onneksi on noita seurantaultra, ettei tarvitse viikkoja tuskailla tietämättömänä:Heartbigred

Otan osaa, Nipanderi!

Ja voi ei Smoothien ultrauutisista. Tosi paskaa saada huonoja uutisia. :sorry: Mut toivoa on et ne vielä siitä hyviksi muuttuis!

Toivotaan Alcyone kovasti että vuoto olis vain vaaratonta, eikös se yleensä ole! Mut uskon että stressaa kyllä hirveästi. :sorry:

Onpas monella alkanut huonoissa merkeissä kesäkuu. Kunpa suunta olis nyt jyrkkä ylöspäin! :Heartred

Tsemppiä alcyone, toivotaan että on vaaratonta!:Heartred:smiley-angelic001

Ja jannille tsemppiä huomiseen, eiks teillä ollut se ensikäynti siis? Muistan kun ite jännitin sitä käyntiä viikko tolkulla mutta lopulta oli tosi helpottunut olo kun se oli ohi.

Tsemppiä keskiviikkoon. Toivottavasti saalis on hyvä ja sieltä saatte monta top-kaveria pakastimeen:Heartred ja toivottavasti ei tuu hyperiä ja eihän vielä tiedä mikä lopullinen tuomio on:Heartred onni onnettomuudessa, kirjoituksen rivienvälistä luettuna, mitään kesäsulkua ei kuitenkaan ole tiedossa? Eli jos menkat alkaa pian punktion jälkeen, niin jos kaikki menee mallikkaasti, niin siirto vois joka tapauksessa olla vielä kesäkuussa:Heartbigred

Kiitos toivotaan :Heartred ainakaan mulle ei oo puhuttu mistään kesäsulusta mitään mut en oo kyllä kysynytkään, mutta kyllä varmaan kesäkuussa ehtii vielä siirtoon jos ne menkat alkaa pian ja jos ei nyt tuu taas jotain estettä :confused2 Toivottavasti sulla pian ovisplus! Mikäs se follikoko sulla oli viime viikolla? Sovitteko irrotuspiikistä jos ei plus torstaihin mennessä?

Tsemppiä alcyone, toivotaan että on vaaratonta!:Heartred:smiley-angelic001

Ja jannille tsemppiä huomiseen, eiks teillä ollut se ensikäynti siis? Muistan kun ite jännitin sitä käyntiä viikko tolkulla mutta lopulta oli tosi helpottunut olo kun se oli ohi.

Juu ensikäynti :) kiitos kaikille tsempeistä, kiva käynnin jälkeen kertoa tänne kaikki tyypeille jotka tietää ja tajuu mistä puhun :Heartred olkaa langoilla sit puolenpäivän aikaan:hilarious:

Kiitos toivotaan :Heartred ainakaan mulle ei oo puhuttu mistään kesäsulusta mitään mut en oo kyllä kysynytkään, mutta kyllä varmaan kesäkuussa ehtii vielä siirtoon jos ne menkat alkaa pian ja jos ei nyt tuu taas jotain estettä :confused2 Toivottavasti sulla pian ovisplus! Mikäs se follikoko sulla oli viime viikolla? Sovitteko irrotuspiikistä jos ei plus torstaihin mennessä?

Ne oli silloin viime ti 10mm ja 11mm, täytyy kattoo, tänään on kyl ollut kaikki ovisoireet paitsi positiivinen tikku, että kyllä mä ihmettelen jos ei huomenna oo plussaa. Mutta vannomatta paras:grumpy: vähän on fiilikset, että homma jatkuu syksyksyllä anyway:sad001 toivottavasti sulla parempi onni:happy:

Jannnille tsempit huomiseen ja kaikille ultraan. Täällä ainakin odotellaan uutisia:nailbiting:

Jannn todellakin oon kärppänä huomenna täällä kattomassa miten meni! Jotenkin oon ite jo luovuttanut mielessäni tän kierron suhteen niin ootan innolla teidän muiden uutisia ja käänteitä:Heartred toivotan kaikille hyviä uutisia

Alcyone, tsemppiä ja toivotaan että se on vain se hematooma joka vuotelee ja vahvasti niin uskon! ❤️

Nipanderille voimia suureen suruun ❤️

Jannnille jättitsempit huomiselle!

New Moon, kiva että pääset ultraan tsekkaamaan tilanteen. Toivottavasti kaikki hyvin ❤️

Tänne ei ihmeitä, joka päivä käyn lukemassa mitä täällä tapahtuu. Olette ajatuksissa ❤️

Tänne on tullut niin paljon tekstiä ettei perässä meinaa pysyä, ihanaa :hilarious:

Paljon onnea plussasta dimou!:3some:smiley-angelic003
Ja nyt sit kunnon plussa tuuli tänne! Jännät paikat tosi monella!

Mulla on ollut kiirusta, nyt kp7 ja menkat on jo historiaa. Ovista vois alkaa pikkuhiljaa tikuttelemaan, toivottavasti kierto ei venyis kauheesti. :angelic: Yk4 kkm jälkeen ja nyt alkaa jo kolkutella se yk6, ihan senkin takia et riski keskenmenoon ois uudestaan pienempi (?) ja viime raskaus alkoi yk6. Se oli siis yllätys että niinkin nopeesti.

Ja kantaa noihin kihla ja naimisiin meno juttuihin. Me ei olla oltu kauheen montaa vuotta yhdessä ja mies on mua 8v vanhempi ja ollut jo kerran naimisissa. Haluisin ite jo nyt kihloihin ja mies on ihan suostuvainen mutta vielä odottelen. Itseasiassa just tänään tuli puhetta sormuksista kun ehdotin että sehän vois vanhan sormuksen sulattaa ja muotoilla uudestaan tms :hilarious: mä oon kuolannu niitä sormuksia kyllä itselleni:grin vaikka eihän se sormus oo se juttu, lähinnä ehkä se mulle niinkun joku jo mainitsi että "tässä ollaan ja mihinkään ei lähdetä". Naimisiin mulla ei oo kiire mutta kun olin raskaana niin sanoin miehelle että mun mielestä on hölmöä että meidän lapselle tulisi vain miehen sukunimi koska hänen ex vaimolla on kanssa käytössä se sukunimi vielä. Ja asutaan siis tosi lähekkäin ja pienessä paikassa niin tuntuis hölmöltä jos joku luuliskin sitä vielä heidän lapsekseen. Vai mietinkö liikaa :hilarious:

Noni, hymyileehän se tikku viimein. Aamulla ei vielä hymyillyt. Ehdin jo pistää nurinaviestinkin koskien irrotuspiikkiä:hilarious: sit yhtäkkiä tulikin ihan megalimat, ni oli pakko testaa uusiksi, tunti väliä testeillä. Että kyllä tämäkin näköjään on näin tunnin tarkkaa touhua:hilarious:

Ehdin jo aamulla ehdotella miehelle täksi illaksi säkkien tyhjentämistä, mut täytyy nyt sekin unohtaa. Tulee nyt sit 5 päivän pidätys, kun odotettiin ovulaatioplussaa sunnuntaille:banghead: mut ei auta itku markkinoilla. Toivottavasti huutelevat sitten ne kaikkein surkeimmat sieltä pois...

No niin, nyt on soitettu polille!

Maailman huojentavin puhelu: ei löytynyt Hae-tautia, täydellinen verenkuva kunnossa, kaikki arvot kohdallaan, mikään ei edes viitteiden rajoilla. Ei mitään maksassa, munuaisissa, sokereissa, eikä kilpparissa. Yksittäiset allergiakomponentit näytti negatiivista viljojen, perunan, tomaatin, soijan ja kookoksen osalta, mutta joku ige arvo oli taas koholla eli jotain allergiaa on tai sitten ihosairaus nostaa sitä. Ainoastaan mikrosirutesti allergioiden osalta vielä tulematta, voi kestää vielä 3 viikkoa ennen kuin sen tulos husista saapuu. Lääkäri antaa lopullisen lausunnon vasta sitten. Hoitajakin sanoi, että oli helppo antaa tulokset, kun kaikki testit kunnossa (paitsi se allergiaa mittaava vasta-aine). :happy: Nyt vaan odotellaan sitä 300 eri allergeenia mittaavaa testiä tulevaksi. :)

Huh. Niin iso kivi vierähti pois sydämeltä. :smiley-angelic003
Tästä on hyvä jatkaa ja aloittaa "loma" virallisesti. Kaiken lisäksi todettiin, että ihosairauteni on autoimmuuni-välitteinen eli tulen aika varmasti tarvitsemaan siihen hoitoa koko raskauden ajan, jos onnistun vielä raskautumaan. Mutta en murehdi sitä nyt, tätä voidaan hoitaa ja se on pääasia. Voihan se olla, että tällä oli oma osuutensa keskenmenoonkin, sillä mikä tahansa hoitamaton autoimmuunisairaus voi vaikeuttaa lapsen saantia tai aiheuttaa keskenmenoriskin.
Oikeestaan olen tyytyväinen, että ymmärsin vihdoin, mikä mua on kaikki nää vuodet vaivannut ja nyt ympyrä sulkeutui. Mun ihosairaus ei ollutkaan "pelkkä ihosairaus".
Uskon kyllä, että aloitamme yrityksen, sillä nyt tiedän, että on lääkkeitä joita pystyn raskausaikana käyttämään. Kuitenkin tämä kesä me huilataan, koska mitä parempaan tasapainoon saan sairauden vahvemmalla lääkityksellä, sitä todennäköisemmin selviän raskausaikana niillä vanhan polven lääkkeillä.

Nyt tuntuu siis siltä, että toivoa on :angelic: Ehkä kaikki asiat pikkuhiljaa loksahtelee paikoilleen. Nyt mä lähden tän kunniaksi lenkille.:smug:

Tsemppiä pimut :thumleft

Takaisin