Raskaaksi 2019

Mä en oo itseasiassa tehny kenestäkään teistä ulkonäöstä mielikuvaa, en tiiä miks! Olis kyllä kiva tavata joskus. Toisaalta tunti omaanaamaa kuulostaa kans kivalta :dance008

Mäkään en osaa ajatella muiden ulkonäköä. Oon liian orientoitunut näihin profiilikuviin. Ja oon aina monta viikkoa sekaisin, jos joku kehtaa vaihtaa sitä :grin Samaten kaikki te ryökäleet joilla ei oo mitään kuvaa, meette mulla aina sekaisin :angry1

Mäkään en osaa ajatella muiden ulkonäköä. Oon liian orientoitunut näihin profiilikuviin. Ja oon aina monta viikkoa sekaisin, jos joku kehtaa vaihtaa sitä :grin Samaten kaikki te ryökäleet joilla ei oo mitään kuvaa, meette mulla aina sekaisin :angry1
Toi on muuten niin totta, jos näkee uuden kuvan niin hetken miettii kuka ihme toi oikein on :wideyed: (kaikki uudet on tietysti tervetulleita) pieni ihminen menee moisesta sekasin

Mun tukka on se maantie ruskea, oma natura väri, kun lopetin ennen esikoista tukan värjäämisen:grin sillon kun siitä keskusteltiin täällä, ni yritin laittaa kuvaakin, mut sivu herjas jotain et liian iso kuva:hilarious: annoin sit olla:hilarious:

Pitäis kyllä käydä leikkaamassa taas hiuksia. Just viimeksi sain latvojen kuivuudesta kunnon tylytustä kampaajalta. Tiedän kyllä itekin etten voi antaa niiden kasvaa kauheen pitkiksi kun ne latvat menee niin huonoiksi, mut meni kyllä ihon alle:hilarious: oli just sellainen fiilis, että anteeks nyt vaan että on näin kamala tukka, voitko nyt vaan leikkaa sen ja olla hiljaa:hilarious::bag:

Voi dimou, kumpa olisi vaan harmitonta vuotoa. Mutta vetäähän se aina maton jalkojen alta. Pidetään sulle kumminkin peukkuja pystyssä vielä:Heartred

En kans osaa yhtään kuvitella miltä kukakin näyttää:) mut sit jos näkisi, niin varmaan moni mielikuva silti muuttuisi. Ollaan joidenkin esikoisen la-ryhmän kanssa sometuttuja, niin kyllähän siinäkin moni mielikuva muuttui:grin

Se on aika hauska kun on eräs kenelle kuvittelen silmälasit ja ehkä nyt Nipanderi, Jannn, Dimou, Smoothie jne tepsu niin mä oon teille niin ja Helena tietty niin alusta lähtien kuvitellut ulkonäön ja habituksen. Ilmeisesti ihan päin honkia. Jannnista ehkä selkein kuva ihmisenä ja Nipanderista....

Mä olisin kiinnostunut tietää et kuinka tyhmän kuvan minusta saa :D

Hitto, kohta oon syöny tuota Alflorexia jo sen kuukauden, mikä mainitaan vaikutusajaksi, vaan edelleen ummettaa ja kävyn tunne perseessä :mad:
Pari päivää jouduin ottamaan magnesiamaitoa, niin tänään alkoi tulla helpotus vasta. Kokeilin jättää Pegorionin juonnin pois, kun aloin tuolle maitohappokuurille, vaan ei näköjään sitä kestä. Pitänee jatkaa Pegsin säännöllistä käyttöä vielä ja samalla syödä maitohappoa. Piru vie kun toivoin helpotusta tuosta Alflorexista, vaan näyttää ettei ihmeitä tapahdu tämänkään asian suhteen :sad001
Mites teillä muilla jotka ootte tuota kokeillu?

Se on aika hauska kun on eräs kenelle kuvittelen silmälasit ja ehkä nyt Nipanderi, Jannn, Dimou, Smoothie jne tepsu niin mä oon teille niin ja Helena tietty niin alusta lähtien kuvitellut ulkonäön ja habituksen. Ilmeisesti ihan päin honkia. Jannnista ehkä selkein kuva ihmisenä ja Nipanderista....

Mä olisin kiinnostunut tietää et kuinka tyhmän kuvan minusta saa :D
Et välttämättä, mutta olis joskus kiva tietää minkälaisen kuvan pelkkä kirjotustyyli lua ihmisestä :grin jos sulla on joskus aikaa niin anna palaa, luonneanalyysi ilman näkemistä :smiley-angelic001 musta saa ainakin kirjottaa :Heartred

Hitto, kohta oon syöny tuota Alflorexia jo sen kuukauden, mikä mainitaan vaikutusajaksi, vaan edelleen ummettaa ja kävyn tunne perseessä :mad:
Pari päivää jouduin ottamaan magnesiamaitoa, niin tänään alkoi tulla helpotus vasta. Kokeilin jättää Pegorionin juonnin pois, kun aloin tuolle maitohappokuurille, vaan ei näköjään sitä kestä. Pitänee jatkaa Pegsin säännöllistä käyttöä vielä ja samalla syödä maitohappoa. Piru vie kun toivoin helpotusta tuosta Alflorexista, vaan näyttää ettei ihmeitä tapahdu tämänkään asian suhteen :sad001
Mites teillä muilla jotka ootte tuota kokeillu?

Mulla on auttanut, mutta selvästi nyt keskiraskaudessa ummettaa enemmän ja välillä käytän lisäapuna luumuja ja kahvia :rolleyes: Se on kyllä älyttömän inhottavaa ja tekee kipeää, kun ei vatsa toimi :sad001 Ootko kokeillut magnesiumia? Vai onko sitä jotenkin tuossa magnesiamaidossa?

Mulla on oma väri päässä kans, tummaa ja vaaleaa ruskeeta :grin En kyllä ois Jesbeä punapääks arvannut! Kun rusketut jne :hilarious:
Täytyy kirjoitella lisää paremmalla ajalla.
Mulla kans kuivuu latvat aina tosi nopeesti vaik ois just leikattu, oon miettinyt vaikuttaako esim kilpparit siihen..:wideyed:

Mulla on oma väri päässä kans, tummaa ja vaaleaa ruskeeta :grin En kyllä ois Jesbeä punapääks arvannut! Kun rusketut jne :hilarious:
Mulla kans kuivuu latvat aina tosi nopeesti vaik ois just leikattu, oon miettinyt vaikuttaako esim kilpparit siihen..:wideyed:

En tiedä, mulla ei kyl koskaan oo kilppareissa ollut mitään, mut silti latvat kuivuu. Samoin käy kynsien, et jos päästää kasvaa pitkäksi niin alkaa liuskottumaan AINA (paitsi raskaana sitä ei ollu). Eikä kyllä luulis tällä vitamiinien ja lisäravinteiden käytöllä olevan mitään puutoksia:hilarious: ruokavaliokin on monipuolinen. Ehkä kalsium korkeintaan kun en juo maitoa kun kahvissa. Joskus ostin jotain kalsium+d tabletteja, mut ne oli ihan hullun isoja ja pureskeltuina maistui ihan kauhealta, niin jäivät käyttämättä:rolleyes:

Mulla on kans oma maantieharmaa väri pohjalla, on vaan kirkastettu latvoja ja vaaleita raitoja paljon. En jaksa arkisin hiuksia laitella kun pitää olla aina kiinni töissä. Kolme pientä tatuointia on, mutta ei lävistyksiä. Ja 160cm lyhyt olen :angelic:

Ainiin tatskoja mulla on yli 10 mutta suurin osa pieniä.. pituus n. 167cm.
Syön nyt biotiinia, katsotaan auttaako.. kynnet on ok kesällä

Kukaan ei ikinä arvaa tota mut ihan aito punapää (joskus on joku hoitoaine joka punertaa mut ei väriä) ja oon siis ruskea kun ei se rusketus enää siten häviä mutta pisamia on ja oon lyhyt ja siro. Tosi höntti ja puhelias tapaus olen kuten arvata saattaa mutta lävistykset ja tatuoinnit on mutta tyyli on naisellinen eli mekkoja ja huulipunaa aina .. paljastuksia hmmm.. mutta joo mä luulen et sulla olis lyhyemmät hiukset just brunette ja et sul on cool tyyli. Näin minä sinut ajattelen et puhut asiaa mutta osaat hauskutella myös ja sulla on hiton hyvä asenne kuitenkin ja monesti saat nauramaan..

Tosta muuten et ku täs ruvettiin puhuu et minkä näköisiä ollaan niin rupesin itkemään. Voi näitä hormoneja ja siis ajattelin et onpas kiva ku saa lisätietoa teistä ihanista naisista jotka ootte tsempannut ja jaksanut mun juttuja. Mä kun plussaan (pysyvästi kiitos) niin kerron mun lapselle et ilman näitä vahvoja naisia en olisi jaksanut yrittää enää.. eli kiitos kaikille ku ootte luonut toivoa ja uskoa teidän onnistumisilla. Luulin että heti tärppää mut niin se vielä näin kuuden vuoden aikana on huomannut miten voi kestää ja tulla vastoinkäymisiä mut aina selviää

Mulla on kans oma maantieharmaa väri pohjalla, on vaan kirkastettu latvoja ja vaaleita raitoja paljon. En jaksa arkisin hiuksia laitella kun pitää olla aina kiinni töissä. Kolme pientä tatuointia on, mutta ei lävistyksiä. Ja 160cm lyhyt olen :angelic:

Sähän oot pitkä:grin mä oon vaan 158:hilarious: on kans tatuointeja 5kpl. On ollut lävistyksiäkin, mutta ei enää mooooneen vuoteen.

Mulla on tosiaan 7 täppiä, joista 3 on siis ISOJA ja lävistyksiä 6 :)

Jannn arvasin / tiesin et sul on tatuointeja..

Mä oon kyl sit ehkä sittenkin pitkä (?) 163cm ja hoikka (50kg)

Edit. Hiukset mul on tosi pitkät ei tarvitse pidennyksiä (ennen oli klipsit) mut aurinko kasvattanut kynnet ja hiukset hyväksi. Mulla latvat hapsottaa mut kynnet on kovat olleet aina... Raskauden arvasin ku lohkesi kynnet oudosti koko ajan eli aurinko ja vesi toimii ihmisille ja toi helokkiöljykspselit on tehny taikaa eli iho on hyvä ja hiukset kiiltää jne. Monipuolinen valmiste . Täällä moni ottaa öljyn kapselissa ulos ja laittaa hiuksiin/iholle suoraan ja aurinkoon

Kukaan ei ikinä arvaa tota mut ihan aito punapää (joskus on joku hoitoaine joka punertaa mut ei väriä) ja oon siis ruskea kun ei se rusketus enää siten häviä mutta pisamia on ja oon lyhyt ja siro. Tosi höntti ja puhelias tapaus olen kuten arvata saattaa mutta lävistykset ja tatuoinnit on mutta tyyli on naisellinen eli mekkoja ja huulipunaa aina .. paljastuksia hmmm.. mutta joo mä luulen et sulla olis lyhyemmät hiukset just brunette ja et sul on cool tyyli. Näin minä sinut ajattelen et puhut asiaa mutta osaat hauskutella myös ja sulla on hiton hyvä asenne kuitenkin ja monesti saat nauramaan..

Tosta muuten et ku täs ruvettiin puhuu et minkä näköisiä ollaan niin rupesin itkemään. Voi näitä hormoneja ja siis ajattelin et onpas kiva ku saa lisätietoa teistä ihanista naisista jotka ootte tsempannut ja jaksanut mun juttuja. Mä kun plussaan (pysyvästi kiitos) niin kerron mun lapselle et ilman näitä vahvoja naisia en olisi jaksanut yrittää enää.. eli kiitos kaikille ku ootte luonut toivoa ja uskoa teidän onnistumisilla. Luulin että heti tärppää mut niin se vielä näin kuuden vuoden aikana on huomannut miten voi kestää ja tulla vastoinkäymisiä mut aina selviää

Ei oo lyhyt tukka mulla enkä oo cool mutta en kovin naisellinenkaan :grin meikkiä harvoin kun oon aika tumma.. ja hömppä oon kans.
Tatskojahan on monella :grin ihan hauska vähän paljastella itsestämme

Voitais laittaa tänne kuvia esim sormista tai takaapäin hiukset tmv :grin Helenalla oli joskus ja oli kiva :)

Takaisin