Tänään on muuten vasta dpo 12, sanoin eilen väärin koska luulin että on tiistai
Eilen meni naama ihan mahdottomaksi, tuli varmaan kymmenen sellaista tero-finniä. Teroja oon kuitenkin nyt syönyt sen vajaan kaksi viikkoa, oisko se outoa että tulee sivuoireita vasta nyt? Heti terojen alettua niitä finnejä tuli kaksi, mutta kuivuivat aika äkkiä.
Esikoisesta tehtiin silloin tutkimusjaksollaan geenitestit, joista tuli nyt tulokset. Hänellä on joku geenimuutos jota ei ole tavattu kenelläkään muulla. Ei siis pysty myöskään sanomaan, onko tää muutos oireilunsa syy ja mihin muihin asioihin mahdollisesti vaikuttaa. Mitäköhän tästäkin pitäisi sitten ajatella![]()
Varmasti riippuu paljon mitä tämä tarkoittaa ja mitä geenimuutos tuo mukanaan
ainakin nyt kun jotakin löytyi, niin pitäisi saada kaikki tarvittavat tukipalvelut helpommin. Sehän näiden pienten ihmisten kanssa usein alkaa jo varhaisvuosina sakkaamaan, jos ei saa tarvittavia ja oikea-aikaisia kuntoutuspalveluita
onko se jokin sellainen mutaatio, että on syytä olettaa että seuraavallakin lapsella voi olla?
Oon kyl aika heikosti perehtynyt itsekin.

Pahoittelut myös teille joilla ei-se-paras-päivä
mut hirveetä aikataulusäätöä taas tää ultrien ja muiden sovittaminen yhteen kun kaikki tietää niin lyhyellä varotusajalla 
harmi silti kun toi on aika kulahtanut ja ois ollu kiva saada se iskuun heti. Jannn miten teidän terassirempalle kuuluu? Vai oliko ja menikö se jo
nyt on viides pistopäivä ja aika pian toisen pistoksen jälkeen on päivittäin tuntunut munasarjoissa jonkin verran kasvukipuja, myös ovislimaa tullu parina päivänä mut ilmeisesti melko normaalia tässä hommassa tässä vaiheessa.. Mä jopa jollain oudolla tavalla tykkään pistämisestä
gonal kun ei tunnu miltään. Ehkä liittyy siihen et saa asioita koko ajan eteenpäin pistämällä, en tiiä..