Raskaaksi 2019

Syödäänkö sitä siis kp mitkä? Siis kun se lääkäri on tossa naapurikunnan poulella ja aikoja on vähän tarjolla kun noi menkat kolkuttelee ihan tossa nurkan takana.. ja töistä en halua kesken päivän lähtee.

Ja haluan kyllä kokeilla onko niistä apua, niinkun sanoit se raha on pieni jos apua siitä saa! Ja vaikka lääkettä hetken kokeilis voisin kuvitella jatkavani yritystä vielä luomunakin. Ainakin nyt tuntuu siltä, ja jos se mies joskus haluis lähtee ihan kunnollakin hoitoihin, toisaalta alkaa tuntuu välillä siltä etten tiiä haluunko itekkään lähtee..

Yleensä kpt 2-6, 3-7 tai 5-9 :)

Ihan mielenkiinnosta saako kysyä että mikset ehkä haluaisi lähteä hoitoihin?

Ja ihan selkeätä että Jeminaa ei kiinnosta W pätkääkään

Yleensä kpt 2-6, 3-7 tai 5-9 :)

Ihan mielenkiinnosta saako kysyä että mikset ehkä haluaisi lähteä hoitoihin?
Juu saa tottakain, mä välillä arvon jaksanko käydä sen henkisesti läpi mietin vaan riittääkö oma jaksaminen jos se oliskin pidempi tie. Mä ressaan helposti ihan kaikesta ja se usein vaikuttaa muutenkin omaan hyvinvointiin ja uneen, siis ihan kaikesta vaikken siihen ite voiskaan millään lailla vaikuttaa.

Olipahan taas urakoitavaa ja osa sivuista meni vähän silmäilemällä läpi, kaamee väsy.. Dimoulle valtavasti tsemppiä!!
Tänne ei mitään uutta. kp26 dpo10 ja ei muuta kuin orastavia menkkajomoja. Eilen seksin jälkeen tuli myös vaaleanpunaista, joten tämäkin kierto jo ihan selvä eikä turhaa haaveilua ole ilmassa. Su varmaan alkaa menkat. Pitääkin muistaa pakata siteitä mukaan, kun lähdetään huomenna takas mökille. Pihahommia on ihan hitokseen, joten jospa sitä ei muistais murehtiakkaan liikoja.

Mitä eiks kukaan kuksinukaa:hilarious:

Kyl mun mielestä aika selkeetä kuksintaa oli :hilarious: ja arvasin jo eilisestä ketkä kyseessä kun kohtaus oli miran huoneesta että tuskin sinne muut olis menny panee:rolleyes: mutjoo ei olis kyl alussa uskonut et mira on se ainoa jonka peitto heiluu! Ja en kyl ymmärrä miks ihmees ne yritti peitellä sitä tuotannoltakin kun ne ties et siellä on kamera ja aika näkyvästi aktiakin oli

Juu saa tottakain, mä välillä arvon jaksanko käydä sen henkisesti läpi mietin vaan riittääkö oma jaksaminen jos se oliskin pidempi tie. Mä ressaan helposti ihan kaikesta ja se usein vaikuttaa muutenkin omaan hyvinvointiin ja uneen, siis ihan kaikesta vaikken siihen ite voiskaan millään lailla vaikuttaa.

Ymmärrän, ja onhan tää aikamoista vuoristorataa. Mäkin stressaan liikaa asioista ja mietityttää myös taas oma jaksaminen jos tulee paljon pettymyksiä nyt ivfs. Toisaalta hoidot myös tuoneet paljon toivoa vs luomuyrittäminen vaikkei vielä positiivista tulosta ole nähtykään. Toivottavasti ette kuitenkaan tarvitsisi suurempia hoitoja vaan tulee luomusti tai lääkkeiden avulla jos siihen lähdet :Heartred jos haluat kokemuksia letroista niin tuolla lapsettomuuspuolella on aktiivinen ketju siihen liittyen :)

Kyl mun mielestä aika selkeetä kuksintaa oli :hilarious: ja arvasin jo eilisestä ketkä kyseessä kun kohtaus oli miran huoneesta että tuskin sinne muut olis menny panee:rolleyes: mutjoo ei olis kyl alussa uskonut et mira on se ainoa jonka peitto heiluu! Ja en kyl ymmärrä miks ihmees ne yritti peitellä sitä tuotannoltakin kun ne ties et siellä on kamera ja aika näkyvästi aktiakin oli

En eilisestä jaksosta nähny kuksintaa :hilarious: en sit seurannut tarpeeksi hyvin. Lopussahan oli vaan Emilian ja wallun 24h? Voi mira no toiv se rupee nyt seukkaa Markuksen kans, ainaki ne eroon varmaan valton kans..

No oho, P-ferrit reilu 60 kun vuosi takaperin oli anemiarajalla, fB-leuk viitearvojen yli, 9.4 kun raja 8.2. Mitähän tämä nyt tarkoittaa?

Takaisin